AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Fikk avslag med beskjed om at jeg ikke var det de så etter akkurat nå. Er det noe poeng i det hele tatt å søke på nytt nå tre måneder senere? (nyutdannet-stilling, de hadde fått inn mange kvalifiserte søkere) Anonymkode: 9e7a3...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Bare prøve igjen. Anonymkode: e7c5b...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Har du endret deg på disse tre månedene på et vis som gjør deg mer egnet nå? Du kan jo prøve, det er jo mulig at det de så etter da ikke er det samme som nå.. Anonymkode: 2a2ef...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Ja, det kan du Anonymkode: 290ad...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Jeg ville forsøkt, men gå over den gamle søknaden og se hva du kan formulere annerledes så de blir mer nysgjerrige på deg, og så du fremstår mer attraktiv. Anonymkode: f2446...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Kjør på, du kan jo friske opp teksten, kanskje endre design? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Det kan du. Men jobb med søknaden og cven. Det flagges som regel når noen søker på nytt, så du må si noe om hvorfor du passer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk avslag med beskjed om at jeg ikke var det de så etter akkurat nå. Anonymkode: 9e7a3...67d Det var da. Søk nå også. Anonymkode: 4a121...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har jobbet med rekruttering i snart 6 år. Har knapt aldri lest et søknadsbrev. Og jeg er ikke alene vi ser på CV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Rucula skrev (3 minutter siden): Jeg har jobbet med rekruttering i snart 6 år. Har knapt aldri lest et søknadsbrev. Og jeg er ikke alene vi ser på CV Jeg har aldri opplevd at en potensiell arbeidsgiver refererer til min CV på et intervju, de refererer alltid til søknadsteksten min. Anonymkode: f2446...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri opplevd at en potensiell arbeidsgiver refererer til min CV på et intervju, de refererer alltid til søknadsteksten min. Anonymkode: f2446...622 Svært mange som søker jobb i dag sender ikke engang inn en søknadstekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Summeer skrev (10 minutter siden): Det kan du. Men jobb med søknaden og cven. Det flagges som regel når noen søker på nytt, så du må si noe om hvorfor du passer nå. Flagges? Blir jeg puttet på nei-lista hvis jeg fremdeles ikke har det som trengs? Anonymkode: 9e7a3...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Flagges? Blir jeg puttet på nei-lista hvis jeg fremdeles ikke har det som trengs? Anonymkode: 9e7a3...67d I systemet vi bruker kommer det et symbol ved siden av søknaden din, så sjekker iallefall jeg hvilken stilling man har søkt på tidligere og hvorfor man evt ikke nådde opp. Har du gjort dårlig inntrykk på et intervjue, cv og LinkedIn matcher ikke, etc. Har man fått avslag som en av mange uten kommentarer så sjekker jeg cven og rangerer den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har søkt de samme stillingene nå nylig som jeg har vært på intervju til tidligere (1,5-2 år siden). Får ikke inntrykk av at de husker meg fra sist runde 😅 Anonymkode: 0ae20...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har søkt de samme stillingene nå nylig som jeg har vært på intervju til tidligere (1,5-2 år siden). Får ikke inntrykk av at de husker meg fra sist runde 😅 Anonymkode: 0ae20...a86 Og blir innkalt på intervju nå også… Anonymkode: 0ae20...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå