AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Jeg, kvinne 28, har vert sammen med kjæresten min på 31 i tre måneder. Jeg er i ferdig utdanne, i fulltidsjobb og sparer til bolig og bil som jeg tenker å kjøpe neste år. Kjæresten min går på 3 året på studiet og har nylig fortalt meg at han skal på utveksling India i et år. Først var det snakk om et halvt år i et land i Europa, så kom han med dette..Då gikk drømmen om å få barn og/eller bli forlovet før jeg var 30 i do. Og jeg sørger litt over dette. Jeg måtte tolerere at min ex hadde mange jentevenner. Han var utro. Og nå må jeg tolerere at en mann på 30 skal utforske verden. Han bor forresten i kollektiv og det virker ikke som om han har råd til bryllup , barn eller leilighet i nærmeste fremtid. Han har veldig lyst at jeg skal reise med han og han gråt fordi han er redd jeg skal forlate han?? Som om jeg skal synes det er flott å ikke se typen på et år. Jeg forstår meg ikke på menn. Jeg har selv bodd i utlandet og føler meg ferdig med den biten. Hva ville dere ha gjort? Jeg kommer ikke til å nekte han å dra, då det kan bli slutt og jeg var den bitchen som hindret han i å reise på utveksling. Anonymkode: f5c55...0a0 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Jeg ville avsluttet det nå. Dere virker altfor forskjellige. Du forteller også at han har vært utro, og du kan vel tenke deg hva som kommer til å skje når han skal bo et år i utlandet. Tror han der har en del år igjen før han blir voksen. Har nok aldri hatt i tankene å stifte familie, så dere er ulike. Anonymkode: ae771...91b
AnonymBruker Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville avsluttet det nå. Dere virker altfor forskjellige. Du forteller også at han har vært utro, og du kan vel tenke deg hva som kommer til å skje når han skal bo et år i utlandet. Tror han der har en del år igjen før han blir voksen. Har nok aldri hatt i tankene å stifte familie, så dere er ulike. Anonymkode: ae771...91b Jeg sliter veldig med å ta en beslutning.. vi har mye til felles men jeg merker at vi er på forskjellige stadier. Det var min ex som var utro, han nye har ikke vert det. Anonymkode: f5c55...0a0
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg, kvinne 28, har vert sammen med kjæresten min på 31 i tre måneder. Jeg er i ferdig utdanne, i fulltidsjobb og sparer til bolig og bil som jeg tenker å kjøpe neste år. Kjæresten min går på 3 året på studiet og har nylig fortalt meg at han skal på utveksling India i et år. Først var det snakk om et halvt år i et land i Europa, så kom han med dette..Då gikk drømmen om å få barn og/eller bli forlovet før jeg var 30 i do. Og jeg sørger litt over dette. Jeg måtte tolerere at min ex hadde mange jentevenner. Han var utro. Og nå må jeg tolerere at en mann på 30 skal utforske verden. Han bor forresten i kollektiv og det virker ikke som om han har råd til bryllup , barn eller leilighet i nærmeste fremtid. Han har veldig lyst at jeg skal reise med han og han gråt fordi han er redd jeg skal forlate han?? Som om jeg skal synes det er flott å ikke se typen på et år. Jeg forstår meg ikke på menn. Jeg har selv bodd i utlandet og føler meg ferdig med den biten. Hva ville dere ha gjort? Jeg kommer ikke til å nekte han å dra, då det kan bli slutt og jeg var den bitchen som hindret han i å reise på utveksling. Anonymkode: f5c55...0a0 3 mnd er ingenting...du har allerede bestemt og planlagt hele livet med han? Anonymkode: 69b31...73d 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sliter veldig med å ta en beslutning.. vi har mye til felles men jeg merker at vi er på forskjellige stadier. Det var min ex som var utro, han nye har ikke vert det. Anonymkode: f5c55...0a0 Ja, jeg ser nå at det var en annen, det ble litt om forskjellige kjærester. Uansett, så er dere to på forskjellige stadier. Han vil oppleve verden, og ser ikke ut til å ha noen hast med å stifte familie, mens du er på et annet stadium der du er klar for barn, hus/leilighet osv. Det er du som skal ta avgjørelsen, om du orker å vente flere år med barn/familie (og med usikkerheten av hva som skjer når han bor i utlandet). Anonymkode: ae771...91b 2
Macro Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Dere er jo på totalt ulike stadier i livet og har helt ulike ønsker og behov. Dette er bortkastet tid for begge parter. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg, kvinne 28, har vert sammen med kjæresten min på 31 i tre måneder. Då gikk drømmen om å få barn og/eller bli forlovet før jeg var 30 i do. Anonymkode: f5c55...0a0 Du har det travelt? Anonymkode: 5bb20...20e
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 3 mnd er ingenting...du har allerede bestemt og planlagt hele livet med han? Anonymkode: 69b31...73d Vi har kjent hverandre et halvt år, og jeg har ikke planlagt resten av livet med han. Jeg uroer meg fordi vi har så ulike ønsker, og fordi jeg ikke vet hva han finner på etter India for eksempel. Anonymkode: f5c55...0a0
AnonymBruker Skrevet 9. mars #9 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har kjent hverandre et halvt år, og jeg har ikke planlagt resten av livet med han. Jeg uroer meg fordi vi har så ulike ønsker, og fordi jeg ikke vet hva han finner på etter India for eksempel. Anonymkode: f5c55...0a0 Ja, dere passer ikke sammen. Dere ønsker ikke de samme tingene. Anonymkode: d5461...12d
AnonymBruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars Hei, jeg var sammen med en mann i 20- årene. Da jeg var ferdig med studiene ville han ta et helt år studier i USA. Da gjorde jeg en stor feil, som var å ikke slippe han fri. Jeg trodde at forholdet ville bli slutt om han dro, og det endte etter mye tårer fra min side. Det endte med at han ikke dro. Det ødela hele forholdet vårt etterpå. Vi var sammen noen år til, men i alle krangler kom dette opp. Så, du må la han dra. Hvis dere passer sammen og snakker sammen, overlever dere et år avstand. Anonymkode: 5d4c2...e19 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #11 Skrevet 9. mars Dere burde ta en pause og se hva som skjer mens han er borte. Høres ikke ut som han er helt der en 31-åring bør være. Anonymkode: d19ac...fda 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #12 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg, kvinne 28, har vert sammen med kjæresten min på 31 i tre måneder. Jeg er i ferdig utdanne, i fulltidsjobb og sparer til bolig og bil som jeg tenker å kjøpe neste år. Kjæresten min går på 3 året på studiet og har nylig fortalt meg at han skal på utveksling India i et år. Først var det snakk om et halvt år i et land i Europa, så kom han med dette..Då gikk drømmen om å få barn og/eller bli forlovet før jeg var 30 i do. Og jeg sørger litt over dette. Jeg måtte tolerere at min ex hadde mange jentevenner. Han var utro. Og nå må jeg tolerere at en mann på 30 skal utforske verden. Han bor forresten i kollektiv og det virker ikke som om han har råd til bryllup , barn eller leilighet i nærmeste fremtid. Han har veldig lyst at jeg skal reise med han og han gråt fordi han er redd jeg skal forlate han?? Som om jeg skal synes det er flott å ikke se typen på et år. Jeg forstår meg ikke på menn. Jeg har selv bodd i utlandet og føler meg ferdig med den biten. Hva ville dere ha gjort? Jeg kommer ikke til å nekte han å dra, då det kan bli slutt og jeg var den bitchen som hindret han i å reise på utveksling. Anonymkode: f5c55...0a0 Altså dere har vært sammen i 3 måneder, det er ikke gitt at du hverken får barn eller blir forlovet før du blir 30 uansett. Og han er fortsatt student. Du høres utrolig umoden ut i måten du ser på ting på Anonymkode: b5535...e42 6 1
Bombasi Skrevet 9. mars #13 Skrevet 9. mars (endret) Dere har ikke vært sammen lenge nok til at du skal holde på en som vil noe helt annet enn deg i livet og som er villig til å ofre deg i hvetebrødsdagene for å få det som han vil. At han i det hele tatt tenker tanken sier egentlig hvor lite verdsatt du og dere er for han. Det går ikke an at han skal forvente at du skal vente på han med alt det det innebærer. Du bør heller ikke vente på han. Husk, det er han som drar - det er han som forlater deg - så selv om du gjør det slutt med han så var det han som egentlig gjorde det med deg. For han valgte deg bort. Finn deg en mann som ønsker å være sammen med deg, etablere seg med deg og skape et liv med deg. Det er det beste for deg. Ironien er at det er kanskje det beste for han å gi slipp på han slik at han får dra uten forpliktelser ut i verden... Endret 9. mars av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #14 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): 3 mnd er ingenting...du har allerede bestemt og planlagt hele livet med han? Anonymkode: 69b31...73d Og uten å involvere han i planleggingen. Tenk deg bryllupet hennes. Barnet hennes. Interiørstilen hennes osv osv.. Gjør han en tjeneste ts, gjør det slutt så han slipper å bli overkjørt så til de grader. Anonymkode: 36a5d...267
Macro Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dere burde ta en pause og se hva som skjer mens han er borte. Høres ikke ut som han er helt der en 31-åring bør være. Anonymkode: d19ac...fda Han "bør" ikke være noe sted annet enn der han er. Han er ikke skrevet opp til et avlsprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå