AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Hei! Jeg kom i kontakt med en svenske på tinder for litt over en uke siden, hvor vi kjapt gikk over til snap. Her spurte han først litt om hva jeg var ute etter på tinder og hva jeg så i en evt partner. Jeg sa at jeg er seriøs av meg og er kun ute etter et seriøst forhold, dater ikke for å ligge rundt eller få meg en ff. Dette var visst han også. Litt om bakgrunnen hans: han er 7 år eldre enn meg, jeg er i tidlig 20-årene og han i sent 20-årene. Han har et barn fra tidligere forhold, som ble slutt sent i fjor. Han har ligget med mange jenter før meg og har for det meste bare ligget rundt, med 4 forhold innimellom (de fleste har vart i 2-4 år). Det virker som at sex er viktig for han i et forhold, og at han er interessert i å sjekke ut kjemien der raskt. Jeg er ganske motsatt her, da jeg kan telle antall ligg på en hånd og ligger ikke med hvem som helst. Han begynte ganske kjapt å spørre meg om intime bilder og å prate generelt om sex. Jeg fikk jo et veldig dårlig inntrykk av han da og sa flere ganger at jeg ikke kom til å sende noe, til slutt ble jeg dritt lei og sa at hvis han ikke gir seg nå så kutter jeg kontakten tvert og han får finne noen andre. Da endret han plutselig oppførsel med en gang og vi pratet en del på tlf i mange timer hver dag og han virket veldig interessert i å bli kjent med meg som person og var ikke bare fokusert på kropp og sex. Han maste aldri om bilder siden det. Etter noen dager spurte han om han kunne komme på besøk til meg nå i helga og jeg tvilte litt, selv om jeg nå hadde fått et litt bedre inntrykk av han. Jeg bestemte meg for å gi det en sjanse og sa klart ifra på forhånd at han kunne forvente seg en klem, men ikke noe mer fysisk første gangen. Det var helt greit for han og han sa at vi bare tar det i mitt tempo. Så i dag var han hos meg. Vi ga hverandre en klem og han sa det var koselig å møtes. Så satt vi litt i sofaen her og han pjusket meg bare litt forsiktig i håret. Så dro vi på en liten kjøretur for at han skulle få se litt rundt og jeg måtte innom foreldrene mine en tur å leverer noe, så da var han faktisk med å hilste på de også (jeg sa han ikke trengte dog). Han holdt meg litt forsiktig i hånden og ga meg et forsiktig kyss under kjøreturen, og han passet også på at jeg ikke skulle fryse ved å gi meg jakken sin og skru opp varmen i bilen. Når vi kom hjem til meg igjen, så endte vi opp med å ha sex. Det startet egt bare veldig forsiktig med litt kosing og kyss før det gikk over til oral også sex. Han sa flere ganger at vi ikke trengte hvis ikke jeg ville og forsikret seg utallige ganger om at jeg hadde det bra og var komfortabel med det som skjedde. Etter det tok vi en felles dusj og så hadde vi en veldig fin samtale i ca 1 time før han måtte dra videre på jobb. Jeg nevnte for han at jeg er ganske redd for å bli brukt for sex og at det var derfor jeg hadde holdt igjen litt nå. Men han sa at det var veldig fint at jeg delte dette og at det viktigste var at jeg var komfortabel og følte meg trygg. Han foreslo at vi ikke skulle ha sex neste gang vi møtes sånn at vi kunne bli kjent på en litt annen måte enn kun sex også. Det synes jeg var veldig fint av han. Jeg tror jo nå at han faktisk er ute etter å date meg seriøst videre og at han ser på meg som noe mer enn bare et tilfeldig ligg. Men synes det er spennende å høre andre sine synspunkter her også - hva tror dere? Anonymkode: b525a...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Siden du allerede har gitt han det du frykter han kun var ute etter så får du vel bare håpe han er en mann av sine ord. Likevel at en person ber om nakenbilder på snap før første møte er for meg en dealbreaker av dimensjoner. Nå er jeg mann og dobbel din alder så mulig dette er en generasjonsgreie? Likevel er jeg veldig glad for at du holder igjen på sex for menn, fortsett med det, du bør helst vite hva de vil utover det intime før du gir de tilgang på ditt aller helligste. Anonymkode: c6dac...3f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Virker jo lovende, kanskje han ser mer seriøst med deg da han fikk respekt for at du ikke ligger rundt. Men tiden vil vel vise..bruk neste gang på å gjøre noe hyggelig aktivitet ute og se an viben. Anonymkode: c2c41...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Litt interessant hvordan jeg tidligere har blitt kritisert for utsagnet. Kvinner styrer tilgangen på sex, og menn styrer tilgangen på forholdet. Her er jo enda et tilfelle, hun har gitt sex og sitter nå og håper han vil gi henne tilgang på et forhold! Klassisk 😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Haha, her har du lurt deg selv og brutt din egen kjøreregel. Det er umulig å gjette på hva han vil. Det er jo mange som er ute etter noe seriøst og velger å pule noen padder på veien. Godt tegn at han vil gjøre det igjen da. Anonymkode: eb028...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Vanskelig si om han bare er ute etter ett ligg, mem særlig mye respekt for deg har han ikke. At du må true med å kutte kontakten for at han skal respektere ett nei ang bilder er for meg en gigantisk varsellampe, jeg hadde nok kuttet relasjonen allerede der. Anonymkode: 412dd...3f3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Alt dette på ei uke? Anonymkode: e67dd...ba3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Må legge til at det jeg stusser mest på er at han ville møte foreldrene dine. En fyr som var seriøs hadde ventet til dere var avklarte. Anonymkode: eb028...474 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Gratis skrev (10 minutter siden): Litt interessant hvordan jeg tidligere har blitt kritisert for utsagnet. Kvinner styrer tilgangen på sex, og menn styrer tilgangen på forholdet. Her er jo enda et tilfelle, hun har gitt sex og sitter nå og håper han vil gi henne tilgang på et forhold! Klassisk 😉 Blir aldri utdatert den der. Anonymkode: fbd05...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistill Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden (endret) . Endret 12 timer siden av Tistill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Virker jo lovende, kanskje han ser mer seriøst med deg da han fikk respekt for at du ikke ligger rundt. Men tiden vil vel vise..bruk neste gang på å gjøre noe hyggelig aktivitet ute og se an viben. Anonymkode: c2c41...d94 Ja, da skal vi som sagt ikke ha sex og heller finne på noe koselig sammen. Så da blir det jo litt lettere å se an stemningen ja. Ts Anonymkode: b525a...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden You got played. Anonymkode: 2c718...bda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Siden du allerede har gitt han det du frykter han kun var ute etter så får du vel bare håpe han er en mann av sine ord. Likevel at en person ber om nakenbilder på snap før første møte er for meg en dealbreaker av dimensjoner. Nå er jeg mann og dobbel din alder så mulig dette er en generasjonsgreie? Likevel er jeg veldig glad for at du holder igjen på sex for menn, fortsett med det, du bør helst vite hva de vil utover det intime før du gir de tilgang på ditt aller helligste. Anonymkode: c6dac...3f4 Jeg har vært borti en del menn som har kjørt denne taktikken fra start. De har som regel aldri gitt seg på det heller og bare fortsatt å mase selv med en haug av advarsler og kommer alltid tilbake med samme mas etter jeg har kuttet kontakt. Så han her skilte seg litt ut sånn sett med at han endret seg da. Ja, det var jo ikke meningen at det skulle skje første gangen. Men da ble vi enige om å droppe det ved neste date sånn at ikke det ble en vane og at vi kunne bli kjent på et mer ordentlig vis også. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha, her har du lurt deg selv og brutt din egen kjøreregel. Det er umulig å gjette på hva han vil. Det er jo mange som er ute etter noe seriøst og velger å pule noen padder på veien. Godt tegn at han vil gjøre det igjen da. Anonymkode: eb028...474 Det er jo som sagt umulig å vite om han vil noe mer etter kun ett møte, men må vel bare stole på handlingene hans og se hvordan det går. vi fikk i hvert fall bekreftet at sexen var bra mellom oss og jeg følte meg veldig trygg. Så sånn sett er det jo ikke like krise for min del om det ble med kun denne gangen, selv om det selvfølgelig er kjedelig om han ikke vil mer. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må legge til at det jeg stusser mest på er at han ville møte foreldrene dine. En fyr som var seriøs hadde ventet til dere var avklarte. Anonymkode: eb028...474 Det var bare et raskt hei, ingen kaffe eller dype samtaler. Jeg synes det var positivt, men kan være negativt også selvfølgelig. Ts Anonymkode: b525a...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden En fyr som spør etter nakenbilder etter så kort tid er et gigantisk 🚩 i min bok.... Og jeg hadde blokkert vedkommende rimelig fort. Men når det er sagt ts, så gav du han jo det han det han var ute etter, selv om du var tilbakeholden. Som en annen sa; you got played 🤔 Kanskje du nå har lært å være enda litt mer forsiktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tror ikke du bør håpe for mye på at det skal bli noe seriøst mellom dere. Anonymkode: 1d00c...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå