AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden Emmajunga skrev (17 timer siden): Jeg gjør som deg. Fikk en kommentar fra en annen forelder i garderoben i bhg en gang «her var det ikke mye til demokrati nei». Det hadde vedkommende for såvidt helt rett i, det er ikke alt som er et demokrati hos oss. Derimot oppdrar jeg unger som på sikt kan delta i et demokrati, da de vil takle å ikke få bestemme alt, takle avslag, lære å ta hensyn til andre og lære å være en del av et fellesskap - ikke et individ jorda kretser rundt. Så fortsett som du gjør, ts ! Oppdra en god medborger:) Dette. Anonymkode: 778a7...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det du gjør og mener er riktig , er ikke nødvendigvis det riktige for en annen familie. Jeg skjønner kkke helt hvorfor nekte barnet banan om dere har det , for meg er det tullete Anonymkode: 6b80b...026 Man blir mett av banan. Derfor er det tullete å gi det før middag. Anonymkode: 778a7...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå