AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Tenker å sende sms nå Anonymkode: 834cd...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Hos oss hadde det vært greit. Hos tidligere arbeidsgiver hadde det blitt registrert som umeldt/ugyldig fravær. Anonymkode: 4f965...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Ville sendt en sms nå som advarsel, og avslutte med at du ringer inn når sjefen har startet arbeidsdagen sin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Det kommer helt an på arbeidssted og leder. Det ryddigste om du er usikker, er sms nå og telefon i morgen tidlig kl 08 (eventuelt annet tidspunkt arbeidsdagen din begynner). Anonymkode: 85125...cec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Det kommer an på. Noen aksepterer det, andre ikke. Er det til barnehagen eller til jobben? Anonymkode: a3316...f9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Om det er til jobben kommer det jo helt an på hva reglene på arbeidsplassen er. Anonymkode: 7433b...4c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Ringe jobben. Tror jeg ringe i morgen. Tidlig vakt kl. 7. Ts. Anonymkode: 834cd...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Kommer an på reglene ved din arbeidsplass. Anonymkode: 355b7...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Har du tidlig vakt i bhg? Anonymkode: 85ff0...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden hva jobber du med? Jeg jobber i helse. Om jeg har tidligvakt og vet kvelden før at jeg eller barna er syke slik at jeg ikke kommer på jobb så ringer jeg avd. og informerer slik at de klarer å skaffe vikar. Enklere å få tak i folk kvelden før enn samme morgen. Sender samtidig en mld til sjefen på arb. tlf/teams og sier jeg/barna er syke og at jeg ringer når hun er på jobb igjen. Anonymkode: 06d49...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Send sms, får du ikke svar så MÅ du ringe så tidlig som mulig i morgen. Anonymkode: 2673f...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Jeg sender melding både for egen sykdom og barns sykdom. Hos oss er det helt i orden, men jeg vet det er andre arbeidsplasser som krever telefon. De må heller aldri skaffe vikar for meg i min jobb, jeg gjør jobben selv når jeg kommer tilbake, så det er ikke en veldig tidskritisk beskjed å få frem til sjefen. Anonymkode: 3f9c0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden Det kommer jo an på retningslinjene til din arbeidsplass. Hos oss skal vi sende sms til leder når vi vet om fraværet, og så skal vi ringe arbeidsplassen (kollegene) når den åpner på morgen. Anonymkode: c3981...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå