AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Tenkte kanskje det hadde hjulpet for min del i hvert fall 😅 Noen som har gjort det? Anonymkode: 5380e...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Stakkars baby, må jo bli helt stresset… Anonymkode: 29c99...4c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stakkars baby, må jo bli helt stresset… Anonymkode: 29c99...4c5 Det er helt vanlig at fødestuer har høyttalere beregnet på å spille musikk under fødsel. Vet ikke med deg, men når man skal gjennom den hardeste fysiske prøvelsen i verden så hjelper det ikke å høre Mozarts Requiem i D-moll for min del i hvert fall. Anonymkode: 5380e...2bb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Boten Anna er alltid en hit. Og strypsex i dit garage. Anonymkode: f5cec...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Ja. Eller hiphop, da. «Er det fødefest her?» sa fødselslegen. Så jeg regner med at det er en greie. For meg hjalp det veldig godt, fram til et visst punkt. Viktig med noe med god rytme som man kan bevege seg i takt med. Anonymkode: 9c53b...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Stakkars jordmor! Anonymkode: d871f...7ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Så lenge det er musikk som får deg til å slappe av og puste rolig, kjør på. Anonymkode: 9c704...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkars jordmor! Anonymkode: d871f...7ff Regner med hun klarer å si fra hvis hun ikke tåler det. Anonymkode: 5380e...2bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Jeg kjørte treningsspillelista mi, men med headset. Ville bestemme volum selv uten hensyn til andre. Anonymkode: c531c...2e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Hadde på beroligende musikk på slutten av latensfasen. Lå i badekar. Fikk tenkt litt og slappet av. I aktiv fødsel hadde jeg ikke overskudd til å tenke på musikk, så sikkert lurt å planlegge og eventuelt gi instruks til far. Anonymkode: 9fe43...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Går helt fint, men du kan gjerne veksle mellom å ha på høytaler og headsett slik at vi andre på fødestuen får en liten pause (arbeidsmiljømessig), og blir det veldig høyt så får du beskjed om å skru ned- det er andre fødende vegg-i-vegg. Helt på slutten blir det nok skrudd av (i allefall godt ned) slik at jordmor/leger kan kommunisere med deg og partner. Anonymkode: dc1e1...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Jeg spillte av musikk på telefon under fødsel. Musikk jeg liker, det var veldig fint, ikke så høyt, men høyt nok til at man kunne synge med Anonymkode: 20dd9...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Nei, under fødselen min så overtok kroppen all kontroll og musikk hadde kun vært en grusom forstyrrelse i de timene. Anonymkode: 9ea68...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå