AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden c_buk skrev (13 timer siden): 😅🤣 Hilsen Taliban? Har nesten daglig møter med kollegaer av det motsatte kjønn. Har aldri tenkt over at det skal være en problemstilling. Sannsynligvis hilsen en som nylig har hatt en diskusjon/krangel med sin partner, hvor én av dem er kontrollerende og sjalu og påstår at det kjemperart og veldig lite vanlig at man har møter og samtaler på tvers av kjønn i jobbsammenheng. Så tester de ut påstanden her. 😅 Anonymkode: f76ac...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden Ja, det har jeg også ofte (flere ganger i uken). Både kolleger, leverandører, samarbeidspartnere og andre. Vi møtes på kontorer, møterom, hoteller, til og med på kaféer av og til. Har aldri vært noe annet enn jobb. Anonymkode: ffbe6...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden Det er jo selvfølgelig ekstremt vanlig....? Hva i alle dager er det for et spørsmål? Jeg har møte alene med folk at det motsatte kjønn daglig, ofte flere ganger om dagen? Har du noensinne vært i jobb her i landet? Å jobbe med folk av motsatt kjønn er helt vanlig, og altså, da har man jo gjerne møter sammen? På jobb er vi kollegaer, det er da ett fett om kollegaen er en mann eller kvinne? Anonymkode: 3ea7d...e88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sannsynligvis hilsen en som nylig har hatt en diskusjon/krangel med sin partner, hvor én av dem er kontrollerende og sjalu og påstår at det kjemperart og veldig lite vanlig at man har møter og samtaler på tvers av kjønn i jobbsammenheng. Så tester de ut påstanden her. 😅 Anonymkode: f76ac...557 Du har nok rett. Da beviser i hvert fall denne tråden hvor absurd denne problemstillingen er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sannsynligvis hilsen en som nylig har hatt en diskusjon/krangel med sin partner, hvor én av dem er kontrollerende og sjalu og påstår at det kjemperart og veldig lite vanlig at man har møter og samtaler på tvers av kjønn i jobbsammenheng. Så tester de ut påstanden her. 😅 Anonymkode: f76ac...557 Du har et poeng. Det finnes de som nekter sine partnere og snakke med det motsatte kjønn alene. Helt absurd. Så kan absolutt være en reell problemstilling for å teste. Når man lever under kontrollerende forhold kan man bli så isolert, at man tror at det partner sier er sant. Har selv levd i et sjalu og kontrollerende forhold, og fikk flere beskyldninger etter meg. Fikk ikke en gang lov til å møte blikket eller hilse på det motsatte kjønn i kassen på butikken. Kom meg heldigvis ut av forholdet etter 1 år. Anonymkode: 48f73...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden For et merkelig spørsmål. Jeg jobber i en mannsdominert bransje, og kunderettet. Jeg er alene med menn mange ganger hver dag. Også på reise. Der vi innimellom har hotellrom vegg i vegg, og går ut sammen og spiser om det ikke er annet som skjer. Mye hyggeligere enn å sitte alene på hotellrommet. Tar innimellom også et glass vin etterpå. Hadde mannen hatt problemer med det, så ville han ikke vært min man. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det burde være mulig for en kvinne å slippe å møte predatorer på egenhånd i Jobbsammenheng. Anonymkode: df5c5...2dc Og jeg har vært kvinne i finansbransjen i 20 år. En og annen som prøver seg litt, ja, har heldigvis dabbet av med alderen. Men har aldri hatt noe som helst problem med noen av mennene jeg har jobbet med. Anonymkode: dc256...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden Hvor mange tråder trenger du egentlig? Anonymkode: 06496...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvor vanlig er det å ha dette? Altså at en mann og en kvinne har møter alene, med bare disse 2. Beklager 2 tråder med liknende innhold, den andre tråden ble uklart formulert. Anonymkode: c7a4e...f9e Hvilke møter er det snakk om? I jobb? I så fall hele tiden, hver dag. Anonymkode: ab444...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 2 timer siden #29 Del Skrevet 2 timer siden To like tråder er slått sammen. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 18.44): Det burde være mulig for en kvinne å slippe å møte predatorer på egenhånd i Jobbsammenheng. Anonymkode: df5c5...2dc Jeg går faktisk ofte rundt med mannlige kunder alene i tomme bygg eller på øde steder. Kjører også mye bil med mannlige kollegaer, alene. Antall ganger jeg har følt meg redd eller ubekvem? Null. Anonymkode: b1bcc...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden Hver dag? Deler kontor med tre andre, ofte bare jeg og mannen det. Sjefen min er mann, vi jobber ofte sammen, drar på møter ut av huset sammen, tar en kaffe sammen. Vi tenker da aldri på kjønn når vi skal jobbe med en kollega! Det er vanlig, som i daglig eller ukentlig. Anonymkode: 9f4d4...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå