AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Har lyst å spise mer grønnsaker. Craver på kvelden etter noe. Kunne tenkt meg å steke/woke ulike grønnsaker og ha på olje/saus/dressing/marinade som ikke er proppfull av kalorier. Har dere noen forslag? Anonymkode: efc11...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Enkelte av de du får kjøpt på butikken er faktisk ikke så gale. Sjekk kaloriinnholdet på pakken 😊 Jeg tror den som heter oyster og speing onion er ganske ok på kalorier Anonymkode: 04c3a...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Mest soya + litt sitron/honning/pepper. Anonymkode: d9e2b...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Olivenolje samt krydder du tenker kan passe til. Anonymkode: 10182...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg bruker mye denne fra Tine i salater, veldig godt (men mulig den er litt kaloririk, det har jeg ikke sjekket): Anonymkode: 049e3...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå