AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vet at jeg burde gått til frisør, men økonomien strakk ikke til atm. Har oransje/ gul ettervekst etter jeg bleket håret igår. Brukte nutrisse blonde +++. Når jeg dusjet brukte jeg den blå sjampoen som kom i pakken. Har fortsatt gul / oransje ettervekst. Brukte etter dusjen den samme blå sjampoen og påførte der det var orange/gult. Lot det sitte ett par minutter og hjalp bare litt etter jeg dusjet. jeg har en ny pakke med bleking, den «blå» sjampoen og en lilla sjampo (fra før). tips? Hva gjør jeg ? Bruke den andre nye nutrisse pakken eller bruke lilla eller blå sjampo? 😪 Anonymkode: 067a1...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvor lyst er håret? Ville nok tatt en runde til med bleking til du får en mer gul og ikke oransje farge, da kan du kjøpe en toner som fjerner de resterende gule fargen, men det oransje vil du ikke nok ikke få fjernet med sjampo og balsam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå