AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Kjæresten min lå på dødsleiet i tre-fire uker, og den siste tiden han levde gav han meg alle passord slik at jeg kunne ha tilgang til hans e-post, bank, sosiale medier og mobil, for å ordne opp etter at han var borte. Da jeg gikk inn på hans telefon etter en stund, tenkte jeg at jeg skulle se på bilder som han hadde tatt den siste tiden og samtidig hente ut opplysninger, og oppdaget at mye av bilder og info som jeg visste han hadde på telefonen var slettet. Det betyr at han forberedte seg på å dø og det må ha vært helt grusomt for han. jeg vet at han elsket meg høyere enn himmelen, og alle har vel ting på telefonen som lett kan misforstås av en partner. Det er veldig trist å vite at han gjorde dette ikke bare for sin egen del men også for min del, men regner med det er vanlig? Da min svigermor døde tok min avdøde kjæreste vare på hennes ting, og jeg husker at han gikk inn på hennes klapptelefon (som ikke hadde kode), og sa at det så ut som om både bilder og noen meldinger var fjernet, og at det er betydde at hans mor visste at hun kom til å dø. Hun ble funnet hjemme av sine barn en uke etter at hun døde. Anonymkode: 2873c...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå