AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvor mange av dere har møter alene med en av det motsatte kjønn i jobbsammenheng og hvilken relasjon har dere til hverandre? Er det fysiske el digitale møter. Anonymkode: c53bb...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honeypie87 Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hva i alle dager mener du? Jeg har møter med det motsatt kjenn daglig i jobbsammenheng, de er kollegaene mine. Både fysiske og digitale møter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Selvfølgelig mange møter alene, ofte fysisk, med både kunder og kollegaer. Relasjon? Vi er på jobb. Anonymkode: 110f5...f83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har daglig slike møte. Aldri opplevd problemer eller ubehageligheter med det. Anonymkode: 12701...305 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Daglig, med kollegaer, hva er rart med det? Anonymkode: 7ce0a...57a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Det burde være mulig for en kvinne å slippe å møte predatorer på egenhånd i Jobbsammenheng. Anonymkode: df5c5...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde være mulig for en kvinne å slippe å møte predatorer på egenhånd i Jobbsammenheng. Anonymkode: df5c5...2dc Ikke omvendt også syns du? Anonymkode: e5c96...461 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Hele tiden. De aller fleste menn er da virkelig ikke seksuelle predatorer. Og det sier jeg selv om jeg har møtt på en sånn i jobbsammenheng. Anonymkode: 53196...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange av dere har møter alene med en av det motsatte kjønn i jobbsammenheng og hvilken relasjon har dere til hverandre? Er det fysiske el digitale møter. Anonymkode: c53bb...319 Huh? Har det relativt ofte. Relasjonen avhenger av hvordan møte det er. Noen ganger er det med en direkte kollega. Andre ganger en eller anen samarbeidende instans. Jeg har hatt møte med person av motsatt kjønn fra politiet, NAV, Sykehus, ulike andre kommunale instanser osv osv. Møtene er 90% fysisk. For et merkelig spørsmål😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Hver dag, med studenter eller vitenskapelig ansatte. Det hører liksom med når man er studieveileder på et universitet. Anonymkode: c5a7e...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det burde være mulig for en kvinne å slippe å møte predatorer på egenhånd i Jobbsammenheng. Anonymkode: df5c5...2dc Det er nok ikke noe problem å be om å få ha med en tillitsvalgt, verneombud, kollega eller lignende dersom man må i ett møte med noen man er redde for. For de fleste kvinner er dette ett ikke-problem, de fleste kvinner anser ikke alle menn som predatorer, og har heller ikke noe problem med å ta profesjonelle møter en til en. Anonymkode: 10ea4...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mange av dere har møter alene med en av det motsatte kjønn i jobbsammenheng og hvilken relasjon har dere til hverandre? Er det fysiske el digitale møter. Anonymkode: c53bb...319 Hva skal du fram til? Er det en problemstilling? Samtlige av mine kollegaer har møter alene med noen av motsatt kjønn. Anonymkode: 46f86...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden 😅🤣 Hilsen Taliban? Har nesten daglig møter med kollegaer av det motsatte kjønn. Har aldri tenkt over at det skal være en problemstilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå