AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Vi hadde booket et hotell for 6 dager uten mulighet for å refusjon. Viste seg derimot at rommet var fullt i mugg og fukt og vi klarte ikke å være der mer enn en time. Har vi noen rettigheter? Vi bestilte gjennom booking, men regner med det er vanskelig å få noe igjen der? Vi brukte også kredittkort om det har noe å si. Har vi noe rettigheter eller mulighet for refusjon? Anonymkode: 7d92a...008
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Ga dere beskjed om dette? Spurte dere om å få et annet rom? Anonymkode: 85224...bb6 1
LiseTV Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Jeg kom til ett bra hotell i Oslo, så under sengen og der var det mye dritt. Forlangte nytt rom eller vasking av romet før jeg flyttet inn. Det ble fort vasket og dem ba meg om å ikke raportere det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ga dere beskjed om dette? Spurte dere om å få et annet rom? Anonymkode: 85224...bb6 Ja vi fikk prøve et annet rom, men det var helt likt. Tydelig at hele hotellet var fullt i mugg. Gav beskjed om at vi ble dårlige av luften og ikke kunne bo der. Anonymkode: 7d92a...008
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Høres rart ut at det var mugg, hvordan vet du egentlig dette? At du kanskje så litt svartsopp (som mange tror er muggsopp...!) er ikke det samme som mugg. Å verifisere at det er muggsopp tar lang tid, prøver må tas, dyrkes og analyseres, koster en liten formue og tar mange uker. Ja, jeg vet det fordi jeg har gjort og betalt for det.. Anonymkode: 6ef80...02f
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres rart ut at det var mugg, hvordan vet du egentlig dette? At du kanskje så litt svartsopp (som mange tror er muggsopp...!) er ikke det samme som mugg. Å verifisere at det er muggsopp tar lang tid, prøver må tas, dyrkes og analyseres, koster en liten formue og tar mange uker. Ja, jeg vet det fordi jeg har gjort og betalt for det.. Anonymkode: 6ef80...02f Nei, altså det vet jeg jo ikke, men det er det dårligste inneklimaet jeg har kjent i mitt liv. Da inkluderer jeg leiligheter hvor det har blitt påvist mugg, fuktige kjellere osv. Får bare anse det som en dyr lærepenge og aldri bestille mer enn en natt av gangen framover. Anonymkode: 7d92a...008
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Jeg har byttet rom flere ganger på hotell pga muggsopp. Har kraftig allergi og kjenner det fort, har aldri vært noe problem å bytte rom. En gang så byttet jeg rom 2 ganger hvor alle rommene hadde tydelige fukt og muggskader. Fikk tilbake pengene uten problem. Anonymkode: 6fa7b...ec2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har byttet rom flere ganger på hotell pga muggsopp. Har kraftig allergi og kjenner det fort, har aldri vært noe problem å bytte rom. En gang så byttet jeg rom 2 ganger hvor alle rommene hadde tydelige fukt og muggskader. Fikk tilbake pengene uten problem. Anonymkode: 6fa7b...ec2 Ja, vi fikk ikke pengene tilbake gjennom hotellet så lurte derfor på om det er sjangs med kredittkortselskapet. Men det er vel vanskelig å bevise. Anonymkode: 7d92a...008
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Skrevet 14. mars Du får kanskje noen hint her: https://gjerrigknark.com/33404 Har du bestilt direkte hos hotellet eller gjennom tjenester som hotelt.com, booking.com, momondo eller lignende? Jeg vet ikke om det har noe å si, men det kan kanskje andre svare på. Tror dessverre ikke kredittkortselskapet kan hjelpe deg, rent teknisk har du fått varen du har kjøpt (selv om den ikke svarte til forventningene). Anonymkode: 9178d...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå