AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har møtt en kar et par ganger, jeg ble veldig svak for han og han er klar over det.. han oppførte seg veldig romantisk når vi møttes men tror det var mer for å få sex.. vet ikke.. han vet jeg ble såret og lei meg fordi jeg synes han ga faen i meg… jeg skrev «kos deg med alle damene dine hadebra» han svarte» 🥺 jeg kommer aldri til å glemme deg 💔» men likevel lar han meg gå??? Anonymkode: dd79a...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det var nok en frase han har lært seg å lire av seg ved brudd og avslutninger av "forhold", for å ikke virke helt drittsekk. Jeg ville ikke tatt det for god fisk i det hele tatt. Gå videre og finn en annen. Det finnes mange fine menn der ute. Anonymkode: d86e7...14a 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Det er nok for å holde deg litt varm tilfelle han er nøden en dag og ikke har tilgang på andre damer. Anonymkode: 9b405...7da 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden 😞😞 Anonymkode: dd79a...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har møtt en kar et par ganger, jeg ble veldig svak for han og han er klar over det.. han oppførte seg veldig romantisk når vi møttes men tror det var mer for å få sex.. vet ikke.. han vet jeg ble såret og lei meg fordi jeg synes han ga faen i meg… jeg skrev «kos deg med alle damene dine hadebra» han svarte» 🥺 jeg kommer aldri til å glemme deg 💔» men likevel lar han meg gå??? Anonymkode: dd79a...c05 Triste greier, men sånn er vel dating livet? Som kvinne så får du prøve å holde menn unna dine mest private deler litt lenger? Hvis det er mulig, og ikke minst til du føler, eller enda bedre du vet at han er der for deg, og kun deg! Anonymkode: a5674...411 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har latt slike damer gå også. «Kos deg med alle damene», hva er det egentlig for en ting å si? Hva tror du det skal tjene? Nei, slike damer kan gjerne fly videre. Neste gang, prøv å si det du egentlig vil si. Han var nok veldig glad i deg, men dette ødela mer enn nødvendig Anonymkode: 5633d...cb9 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Han sendte meg melding nå. I dont wanna lose you💔I didn’t want to hurt you… I’m upset also to myself to had less free time 🥺 You are amazing, I keep you in my heart ❤️ Please stop to think bad things about me I want to meet your amazing eyes again 🥺❤️ Anonymkode: dd79a...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hørt om manipulasjon før? Anonymkode: 0affc...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han sendte meg melding nå. I dont wanna lose you💔I didn’t want to hurt you… I’m upset also to myself to had less free time 🥺 You are amazing, I keep you in my heart ❤️ Please stop to think bad things about me I want to meet your amazing eyes again 🥺❤️ Anonymkode: dd79a...c05 Vanskeligheter med å uttrykke seg på norsk eller? Blir for mye drama for min del. Anonymkode: f5111...c67 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vanskeligheter med å uttrykke seg på norsk eller? Blir for mye drama for min del. Anonymkode: f5111...c67 Han er ikke norsk. Anonymkode: dd79a...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er ikke norsk. Anonymkode: dd79a...c05 Der er mer enn nok av fisk ute i havet. Hvorfor skal du drive med en med masse drama? Gå videre. Anonymkode: f5111...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er ikke norsk. Anonymkode: dd79a...c05 Ok, jeg tenkte umiddelbart rusomsorgen. Han er iallfall ikke seriøs. Bruk fornuften din her og kom deg videre Anonymkode: 5f839...355 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Han vil ikke være med deg, men liker ikke at du snakker dritt om han, vil være likt av deg likevel! Endret 2 timer siden av makkapakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han sendte meg melding nå. I dont wanna lose you💔I didn’t want to hurt you… I’m upset also to myself to had less free time 🥺 You are amazing, I keep you in my heart ❤️ Please stop to think bad things about me I want to meet your amazing eyes again 🥺❤️ Anonymkode: dd79a...c05 så godt det ville vært om jeg kunne ty til manipulasjon som dette, hvorfor måtte jeg bli født med et moralsk kompass🥺 Anonymkode: c7e78...24b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Han vil bare holde deg varm. Dropp dramaet og kom deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Han ville ha sex sikkert. Var han utenlansk? Anonymkode: 1ba3f...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Gaia skrev (4 minutter siden): Han vil bare holde deg varm. Dropp dramaet og kom deg videre. Skal sies det var jeg som startet «dramaet» fordi jeg følte meg lurt, det var så koselig å være med han og jeg trodde helt ærlig han følte at det var connection også. Vi har hatt en del kontakt på forhånd.Han er fra Tyskland var her ifb med jobben i 2,5 uke. Anonymkode: dd79a...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Det var du som startet dette med «kos deg med damene hade bra». Du er problemet her. Anonymkode: 9c612...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var du som startet dette med «kos deg med damene hade bra». Du er problemet her. Anonymkode: 9c612...b75 Ja det er godt mulig. Anonymkode: dd79a...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ok, jeg tenkte umiddelbart rusomsorgen. Han er iallfall ikke seriøs. Bruk fornuften din her og kom deg videre Anonymkode: 5f839...355 Rusomsorgen? Hva har dette med det å gjøre? Fyren drikker ikke alkohol engang😂 Anonymkode: dd79a...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå