AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Del Skrevet 15 timer siden Nei mange år siden jeg har vært syk. Men den sisten jeg hadde slo meg helt ut. Så jeg fikk vel veldig godt immunforsvar av den tenker jeg. Anonymkode: be0d2...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Blir aldri influensasmittet og svært sjelden forkjøla. Ingen vaksiner bortsett fra en "påtvunget" koronavaksine som ga meg sterkt ubehag i lengre tider. Har vel bare godt immunforsvar, noen har det sånn. Anonymkode: 4846f...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden Det har jeg også lurt på! Jeg er over 40 og har aldri hatt influensa. Har selvsagt vært forkjøla og hatt luftveisinfeksjoner, men aldri vært liggende med influensa, feber og alt som hører til. Jeg har hatt korona, men det ble oppdaget på en rutinetest. Jeg hadde ingen symptomer. Synes det er litt snodig at noen får influensa hver sesong, mens andre slipper unna. Jeg tror dog at en del folk sier de har influensa om de kun er litt snørrete eller har litt kløe i halsen, da. Har selv opplevd noen som kom helt frisk på jobb en mandag og sa de hadde en fæl influensa i helgen. Det er da vel ikke mulig? Anonymkode: 55c85...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden Så er det jo også mange som forveksler influensa og forkjølelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden Takk for svar. Ja det kan jo være linket til «immunitet» på en måte. jeg er født i uke 28 prematur og var veldig mye syk mine 4 første leveår. Fikk alt som kom og gikk. Men siden 6 årsalderen nesten aldri syk. Ei heller nå som voksen, kanskje all drittet jeg fikk som liten og baby herda immunforsvaret mitt vi det det er influensa de andre har hatt , influensa A . Anonymkode: b905d...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå