AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hei! Ble nettopp slutt mellom meg og kjæresten. Vi var sammen rundt 1 år og på denne tiden har jeg dessverre sendt noen nakenbilder som han har lagret selv om jeg har bedt han ikke gjøre i tillegg… for noen uker siden hørte jeg han tok bilde og filmet mens vi hadde sex, tok det opp med han etterpå og han sa at han hadde slettet det. Dette har jeg sagt klart ifra om maaange ganger at han IKKE får lovt til. Igår snakket jeg med en kompis av han som sa at han filmer alle han har sex med og viser videoene rundt. Han hadde også gjort det med ei som var så full at hun ikke var klar over det. Kompisen sa at jeg må regne med at han har mye videoer av meg uten at jeg vet om det selv. Jeg er livredd for at for at han for det første skal gå rundt å vise bildene jeg har sendt. Er enda reddere for at han har bilder og videoer av meg som han har tatt i skjul. Jeg ønsker at han skal slette alt sånt av meg, men hvordan kan jeg forsikre meg om at han faktisk gjør det? Jeg tenker at jeg burde møte han face2face og be han slette, men kan jo ikke kreve å se at han gjør det heller… noen som har noen råd? Anonymkode: 732ad...bca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg hadde bare forhørt meg med politiet. Det er ikke lovlig å sende nakenbilder videre om man ikke har samtykket. En eks prøvde å filme mens vi hadde sex, men jeg oppdaget dette. Det ble gjort selv om at han visste at jeg hadde sterke reaksjoner mot det pga. tidligere hendelser i veldig ung alder. Anonymkode: dd07a...6a2 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Anmeld Anonymkode: 6bc04...629 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Ble nettopp slutt mellom meg og kjæresten. Vi var sammen rundt 1 år og på denne tiden har jeg dessverre sendt noen nakenbilder som han har lagret selv om jeg har bedt han ikke gjøre i tillegg… for noen uker siden hørte jeg han tok bilde og filmet mens vi hadde sex, tok det opp med han etterpå og han sa at han hadde slettet det. Dette har jeg sagt klart ifra om maaange ganger at han IKKE får lovt til. Igår snakket jeg med en kompis av han som sa at han filmer alle han har sex med og viser videoene rundt. Han hadde også gjort det med ei som var så full at hun ikke var klar over det. Kompisen sa at jeg må regne med at han har mye videoer av meg uten at jeg vet om det selv. Jeg er livredd for at for at han for det første skal gå rundt å vise bildene jeg har sendt. Er enda reddere for at han har bilder og videoer av meg som han har tatt i skjul. Jeg ønsker at han skal slette alt sånt av meg, men hvordan kan jeg forsikre meg om at han faktisk gjør det? Jeg tenker at jeg burde møte han face2face og be han slette, men kan jo ikke kreve å se at han gjør det heller… noen som har noen råd? Anonymkode: 732ad...bca Anmeld han og det fort. Ikke si noe så han kan slette bevis. Da blir han tatt å får kanskje straff for alt Fy fanen!!! Anonymkode: 8cc5e...287 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Dette er ulovlig. Kontakt politiet. Anonymkode: eb6b2...984 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Kontakt politiet om råd. Det kan være nok at de tar en alvorsprat med ham. Ellers får du anmelde. Anonymkode: 44a57...799 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden (endret) https://www.ung.no/nettvett/3991_Nudes_av_meg_er_delt,_hva_gjør_jeg.html (Om så du står foran han og han sletter bilder/film så du ser det, så har flere skykjenester valget om å angre i en hvis tid etter, så ikke stole blindt på det. Slettet betyr ikke nødvendigvis "borte for alltid".) Endret 5 timer siden av Krist1an , 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Hadde anmeldt tvert. Anonymkode: 010d0...3e4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Politiet er eneste utvei altså? Burde jeg snakke med han på forhånd om det ellet bare anmelde uten å si noe? Han er ikke helt rett så er redd for at det skal bli problemer for meg om jeg anmelder. Redd for at han skal begynne å stalke og trakassere meg igjen (har vært slutt en gang tidligere, men den her gangen går jeg ikke tilbake) Anonymkode: 732ad...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Du skal anmelde uten å si noe - da får han ikke anledning til å slette noe. Gå gjerne sammen med andre som har blitt utsatt for det samme. Og hun som var såpass dritings bør anmelde for voldtekt, det er ikke lov å ha sex med noen som ikke kan samtykke. Filming av dette i tillegg er skjerpende! Anonymkode: 5735f...f03 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du skal anmelde uten å si noe - da får han ikke anledning til å slette noe. Gå gjerne sammen med andre som har blitt utsatt for det samme. Og hun som var såpass dritings bør anmelde for voldtekt, det er ikke lov å ha sex med noen som ikke kan samtykke. Filming av dette i tillegg er skjerpende! Anonymkode: 5735f...f03 Hun andre som ble filmet er bestevenninnen til exen hans (og moren til barna deres) og gudmor til barna. De tre har ordnet opp mellom seg allerede, men vet ikke om hun har peiling på at hun ble filmet. Hele den jentegjengen der misliker meg sterkt, så ønsker ikke å involvere meg med dem. Anonymkode: 732ad...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Politiet UTEN at du snakker med ham først! Gi dem all informasjon du har på ham rundt dette, inkl. hun andre som ble filmet og navnet på kompisen som fortalte deg at eksen din filmer og deler nakenbilder/-filmer, også seksuelle, av de kvinnene han er sammen med. Denne eksen din kan godt vise seg å være en serievoldtektsmann. Politiet! Anonymkode: 6c6b6...5ee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Politiet UTEN at du snakker med ham først! Gi dem all informasjon du har på ham rundt dette, inkl. hun andre som ble filmet og navnet på kompisen som fortalte deg at eksen din filmer og deler nakenbilder/-filmer, også seksuelle, av de kvinnene han er sammen med. Denne eksen din kan godt vise seg å være en serievoldtektsmann. Politiet! Anonymkode: 6c6b6...5ee Dette! Og når de er ferdige med sitt, sprer du ordet til så mange som mulig slik at fremtidige kvinner ikke havner i samme fella med han. Anonymkode: 2fae1...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Politiet UTEN at du snakker med ham først! Gi dem all informasjon du har på ham rundt dette, inkl. hun andre som ble filmet og navnet på kompisen som fortalte deg at eksen din filmer og deler nakenbilder/-filmer, også seksuelle, av de kvinnene han er sammen med. Denne eksen din kan godt vise seg å være en serievoldtektsmann. Politiet! Anonymkode: 6c6b6...5ee Han har voldtatt meg og siste exen hans (ikke moren til barna). Jeg var nesten edru, han var dritings. Da han voldtok exen var begge full, hun klarte ikke å gjøre så mye motstand. Vi begge ønsker å anmelde det, men det vil garantert bli henlagt. I tillegg er vi begge redd han og vil ikke ha noe med han og hans folk å gjøre Anonymkode: 732ad...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har voldtatt meg og siste exen hans (ikke moren til barna). Jeg var nesten edru, han var dritings. Da han voldtok exen var begge full, hun klarte ikke å gjøre så mye motstand. Vi begge ønsker å anmelde det, men det vil garantert bli henlagt. I tillegg er vi begge redd han og vil ikke ha noe med han og hans folk å gjøre Anonymkode: 732ad...bca + at jeg sliter ikke med dette eller er traumatisert eller noe. Hadde det ganske kjipt i dagene etter, men det var fordi det var så sjokkerende at han gjorde det og ikke hørte etter når jeg sa nei osv. Han sa da at han ikke husket det, at han ikke skjønte hvordan han kunne gjort noe sånt, gråt og sa han aldri hadde gjort lignende. Valgte å tilgi og tenkte dette var et engangstilfelle. Men nå etter å ha snakket med exen hans og venner er jo dette åpenbart ikke et engangstilfelle. Anonymkode: 732ad...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Er det sånn at jeg kan ta en tlf til politiet idag bare for en samtale eller må jeg gjøre det i ukedagene på dagtid? Anonymkode: 732ad...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har voldtatt meg og siste exen hans (ikke moren til barna). Jeg var nesten edru, han var dritings. Da han voldtok exen var begge full, hun klarte ikke å gjøre så mye motstand. Vi begge ønsker å anmelde det, men det vil garantert bli henlagt. I tillegg er vi begge redd han og vil ikke ha noe med han og hans folk å gjøre Anonymkode: 732ad...bca Jeg tror ikke saken blir henlagt om du også tar med det at han har voldtatt både deg og minst en annen eks. Han har filmet og tatt bilder, han har vist rundt, så det finnes både mye dokumentasjon og vitner. Dere bør begge to anmelde ham. I det øyeblikket dere anmelder ham får dere også bistandsadvokat som kan hjelpe deg/dere videre med besøksforbud m.m. Dette er en så alvorlig sak, og så lett for politiet å finne beviser, at den nok ikke blir henlagt. ❤️ Anonymkode: 6c6b6...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det sånn at jeg kan ta en tlf til politiet idag bare for en samtale eller må jeg gjøre det i ukedagene på dagtid? Anonymkode: 732ad...bca Ikke så mye vits i å ringe dem kl 20 på en søndags kveld. Du får nok bare beskjed om å komme innom i morgen. Ring heller i kontortid i morgen så kanskje er det noen som jobber med slike saker tilgjengelig. Anonymkode: cecb2...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke saken blir henlagt om du også tar med det at han har voldtatt både deg og minst en annen eks. Han har filmet og tatt bilder, han har vist rundt, så det finnes både mye dokumentasjon og vitner. Dere bør begge to anmelde ham. I det øyeblikket dere anmelder ham får dere også bistandsadvokat som kan hjelpe deg/dere videre med besøksforbud m.m. Dette er en så alvorlig sak, og så lett for politiet å finne beviser, at den nok ikke blir henlagt. ❤️ Anonymkode: 6c6b6...5ee Exen hans ønsker IKKE å bli involvert dessverre… og det forstår jeg veldig godt. Hun ble utsatt for ekstremt mye hets, trakassering og innbrudd etter hun dumpet han. Hun er redd for at det skal starte pånytt. Hun sier hun har gått videre, er forlovet og vil legge det kapittelet bak seg. Anonymkode: 732ad...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Exen hans ønsker IKKE å bli involvert dessverre… og det forstår jeg veldig godt. Hun ble utsatt for ekstremt mye hets, trakassering og innbrudd etter hun dumpet han. Hun er redd for at det skal starte pånytt. Hun sier hun har gått videre, er forlovet og vil legge det kapittelet bak seg. Anonymkode: 732ad...bca Dette høres ut som saken til Marius Borg Høiby. Politiet kan ta beslag i PC-er, telefoner osv og undersøke servere han har tilgang til. De kan også anmelde på vegne av andre fordi de har sett ulovligheter på film. Så denne eksen kan bli kalt inn til avhør. Du skal så klar anmelde, dette kommer bare til å gå utover flere og flere. Vil du være ansvarlig for det? Anonymkode: 5735f...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå