AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Er det vanlig? Ammer litt enda, men ikke på natt. Bør jeg være bekymret? Anonymkode: fecc7...20a
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Jeg hadde tatt en tur til legen om det hadde tatt så lang tid før mensen kom tilbake. Anonymkode: 16ce5...50e 1
mommyaka Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig? Ammer litt enda, men ikke på natt. Bør jeg være bekymret? Anonymkode: fecc7...20a Hvordan var syklus før du ble gravid?
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars Jeg fikk ikke mensen tilbake før jeg sluttet å amme helt. Men jeg sluttet å amme da eldstemann var 11 måneder. Da hadde jeg ammet lite de siste par månedene. Eller, jeg fikk vel aldri mensen tilbake, da jeg fikk min første eggløsning 6 uker etter ammeslutt og ble gravid på den. Det ble dessverre en BO og måtte ta medisinsk abort, men ble gravid tredje syklus etter det igjen, og sitter og venter på at fødsel går i gang as we speak. Poenget er at ammehormonene hindrer eggløsning og mensen hos meg så lenge jeg ammer. Anonymkode: f8297...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå