AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Min gamle bil er i ferd med å takke for seg, og jeg er på utkikk etter ny bil. Har denne gangen tenkt å kjøpe en god (brukt)bil jeg kan ha i noen år. Det eneste jeg har landet på, er at det skal være Toyota (pga høy driftssikkerhet) og litt større og høyere enn hva jeg har nå (ikke så mye som skal til, går fra Hyundai i20). Litt usikker på hvor taket skal gå ifht pris. Må uansett betale ned mesteparten av bilen. har sett på både CH-R, RAV 4 og Yaris Cross. De to sistnevnte kommer jo også med firehjulsdrift, så det er jo en fordel. CHR kan jeg få noe rimeligere, men likevel relativt ny. har noen av dere en av disse? Bilen brukes hovedsakelig til/fra i hverdagen, og til noe pendling/motorvei av og til. Et par turer til fjellheimen i året😊 Anonymkode: 9a460...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Min stemme går til RAV 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Corolla. Kjent modell og driftsikker. Går nærmest på luft og kjærlighet. Går man for en nyere modell, så får man den som hybrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Noen grunn til at du ikke vil ha auris? Har kjørt den en del i jobbsammenheng og det er en komfortabel midt på treet bil. Foretrakk den langt foran yaris. Anonymkode: 66102...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen grunn til at du ikke vil ha auris? Har kjørt den en del i jobbsammenheng og det er en komfortabel midt på treet bil. Foretrakk den langt foran yaris. Anonymkode: 66102...fa3 Yaris var ikke et alternativ. Anonymkode: 26195...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okay71 Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har Yaris Cross med firehjulsdrift. Fornøyd med den. Fint å sitte litt høyere ja. Du får litt bedre oversikt og føles tryggere på motorveien enn en liten lav bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Rav 4 ❤️ Men jeg er ganske inhabil siden jeg har kjørt Rav i nærmere 20 år 😅 Anonymkode: 462fd...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Liten bagasje på Rav 4. Spørs hva du trenger. Bør ihvertfall være hybrid om du velger Rav. Har selv en auris st bil nå. Tidligere Rav, LiteAce og corolla. Anonymkode: 36861...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rav 4 ❤️ Men jeg er ganske inhabil siden jeg har kjørt Rav i nærmere 20 år 😅 Anonymkode: 462fd...80e Bensinsluk av en annen verden. Dårlig bagasje. Nei aldri mer. Bilen har min far tatt over for 15 år siden så den lever jo enda Anonymkode: 36861...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden FYI: https://thehill.com/business/5055351-trump-inauguration-toyota-donation/ Anonymkode: d5302...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen grunn til at du ikke vil ha auris? Har kjørt den en del i jobbsammenheng og det er en komfortabel midt på treet bil. Foretrakk den langt foran yaris. Anonymkode: 66102...fa3 Kun fordi jeg ønsker en høyere bil! Anonymkode: 9a460...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Liten bagasje på Rav 4. Spørs hva du trenger. Bør ihvertfall være hybrid om du velger Rav. Har selv en auris st bil nå. Tidligere Rav, LiteAce og corolla. Anonymkode: 36861...ec8 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bensinsluk av en annen verden. Dårlig bagasje. Nei aldri mer. Bilen har min far tatt over for 15 år siden så den lever jo enda Anonymkode: 36861...ec8 Jeg er én, og har klart meg fint med bagasjerommet til Hyundaien min. Det blir en oppgradering uansett. Hørt bare godt av alle som har hatt RAV. Anonymkode: 9a460...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): FYI: https://thehill.com/business/5055351-trump-inauguration-toyota-donation/ Anonymkode: d5302...d89 Takk, men jeg bad ikke om denne informasjonen. Anonymkode: 9a460...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Okay71 skrev (1 time siden): Jeg har Yaris Cross med firehjulsdrift. Fornøyd med den. Fint å sitte litt høyere ja. Du får litt bedre oversikt og føles tryggere på motorveien enn en liten lav bil. Den appellerer mye til meg! Ts Anonymkode: 9a460...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Rav 4! Fantastisk bil Anonymkode: 33103...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er én, og har klart meg fint med bagasjerommet til Hyundaien min. Det blir en oppgradering uansett. Hørt bare godt av alle som har hatt RAV. Anonymkode: 9a460...32c Jeg hadde tvillingvogn og måtte ta av hjulene for å få plass. Anonymkode: 36861...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå