Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal søke startlån og bor med en gutt på 16 år og ei jente på 22 år. 22 åringen studerer og jeg betaler for mat. Resten betale hun selv. Skal jeg legge det inn i søknaden om startlån? Regner med at hun flytter om 1 eller 2 år 

Anonymkode: fa20b...5eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg skal søke startlån og bor med en gutt på 16 år og ei jente på 22 år. 22 åringen studerer og jeg betaler for mat. Resten betale hun selv. Skal jeg legge det inn i søknaden om startlån? Regner med at hun flytter om 1 eller 2 år 

Selvsagt! Dere er to voksne personer i husstanden og det spiller rolle hva du betaler og når hun kanskje eller kanskje ikke skal flytte.

Anonymkode: 16ba5...b27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 17.31):

Selvsagt! Dere er to voksne personer i husstanden og det spiller rolle hva du betaler og når hun kanskje eller kanskje ikke skal flytte.

Anonymkode: 16ba5...b27

Skjønner det. Når jeg legger inn 2 voksne i budsjettet, så blir det høyt. Men hun kjøper egne klær og betaler mobil selv og handler litt mat av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det. Når jeg legger inn 2 voksne i budsjettet, så blir det høyt. Men hun kjøper egne klær og betaler mobil selv og handler litt mat av og til. 

Nå er 22-åringen voksen, og skal i teorien betale sin andel av bolig oppholdet.

Anonymkode: 0f14d...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...