AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Del Skrevet 9. mars Jeg bestilte en håndverker via Luado for å montere et IKEA-skap og henge opp et speil. Kort fortalt – det gikk ikke som planlagt. Han var slurvete og gjorde flere feil. Han monterte vitrinedørene (Oxberg) opp-ned, og det stikker ut både skruer og spiker her og der. Skapet ser så stygt ut at jeg vurderer å kaste det. Da han skulle henge opp speilet i entreen, tegnet han en lang buet blyantstrek på veggen, som gjorde at hele veggen måtte males på nytt. Da jeg sa fra om dørene, påsto han først at det skulle være sånn, men tilbød seg etter hvert å komme og se på det. Problemet er bare at skapet allerede er ødelagt, så det hjelper lite. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. En dårlig anmeldelse kan jo gå utover inntekten hans, men samtidig vil jeg advare andre – og jeg er ganske irritert over det dårlige arbeidet. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 9d3ff...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 9d3ff...bc9 Gi han mulighet til å erstatte ødelagt skap og maling først. Anonymkode: 799bb...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 9. mars #3 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bestilte en håndverker via Luado for å montere et IKEA-skap og henge opp et speil. Kort fortalt – det gikk ikke som planlagt. Han var slurvete og gjorde flere feil. Han monterte vitrinedørene (Oxberg) opp-ned, og det stikker ut både skruer og spiker her og der. Skapet ser så stygt ut at jeg vurderer å kaste det. Da han skulle henge opp speilet i entreen, tegnet han en lang buet blyantstrek på veggen, som gjorde at hele veggen måtte males på nytt. Da jeg sa fra om dørene, påsto han først at det skulle være sånn, men tilbød seg etter hvert å komme og se på det. Problemet er bare at skapet allerede er ødelagt, så det hjelper lite. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. En dårlig anmeldelse kan jo gå utover inntekten hans, men samtidig vil jeg advare andre – og jeg er ganske irritert over det dårlige arbeidet. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 9d3ff...bc9 Det er så mange useriøse handverkere at du hat tatt en for laget. Men vær så snill å gi ha dårlig anmeldelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 9. mars #4 Del Skrevet 9. mars Be han ordne opp for seg først. Så gir du anmeldelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå