Gå til innhold

Hvor mye initiativ skal man ta i forbindelse med kommunikasjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er i en situasjon med en fyr jeg har sett et par ganger. Ikke noe veldig seriøst! Men jeg blir litt irritert over hvordan han noen ganger kommuniserer. Føler at jeg alltid må ta iniativ. Svarer meg alltid når jeg spør om ting. Derfor lurer jeg på om jeg nå bare skal vente å se om han tar kontakt? Vi så hverandre sist søndag. Hva tenker dere?

Anonymkode: d80f0...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker du kan kommunisere med han og vise han hvordan din standard og forventninger for kommunikasjon er (sett i lys av hva nå enn det er dere har for relasjon). Så kan han velge må møte deg på dine forventninger og standard eller ikke møte dem.

Om han ikke møter dem får du tenke gjennom dette og ta et valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, jeg er i en situasjon med en fyr jeg har sett et par ganger. Ikke noe veldig seriøst! Men jeg blir litt irritert over hvordan han noen ganger kommuniserer. Føler at jeg alltid må ta iniativ. Svarer meg alltid når jeg spør om ting. Derfor lurer jeg på om jeg nå bare skal vente å se om han tar kontakt? Vi så hverandre sist søndag. Hva tenker dere?

Anonymkode: d80f0...280

Jeg hadde ventet. Kommunikasjon burde være 50/50

Anonymkode: 0310e...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør hva du føler er naturlig. Det er fort gjort at det blir skjevdeling her hvis den andre føler det er unaturlig å ta initiativ.

Anonymkode: fa846...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...