Gå til innhold

Fra Gardermoen til Kragerø?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke bo på camping? Det er vel ikke så dyrt? Det koster garantert mindre enn buss t/r Kragerø. Bestiller du bagasje på flyet får du lett med deg et telt og det du trenger for å overnatte.

5 timer fra Kragerø med buss høres ikke usannsynlig ut.

Anonymkode: 0dab6...c8a

Det sto i underkant av 3 timer med tog fra Oslo til Kragerø da jeg sjekket sist. 

Telt er dessverre utelukket, da dropper vi heller turen. 

Mulig det er bedre med leiebil, fortsatt billigere enn hotell. 

Anonymkode: fb1cc...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det sto i underkant av 3 timer med tog fra Oslo til Kragerø da jeg sjekket sist. 

Telt er dessverre utelukket, da dropper vi heller turen. 

Mulig det er bedre med leiebil, fortsatt billigere enn hotell. 

Sjekk om det er ledige hytter på Hamresanden. Rett ved busstopp. 

Anonymkode: 51654...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk om det er ledige hytter på Hamresanden. Rett ved busstopp. 

Takk for tips 😊 Litt av poenget var også å besøke en slektning som bor der som jeg ikke har sett på 20 år, så det er litt derfor Kragerø var så fint. Så kunne vi dra i dyreparken en dag i tillegg. Men leiebil-priser var ikke så ille 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for tips 😊 Litt av poenget var også å besøke en slektning som bor der som jeg ikke har sett på 20 år, så det er litt derfor Kragerø var så fint. Så kunne vi dra i dyreparken en dag i tillegg. Men leiebil-priser var ikke så ille 😊

Hvis du blir kjørt til Vinterkjær kan du ta buss til og fra Vinterkjær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du blir kjørt til Vinterkjær kan du ta buss til og fra Vinterkjær. 

Til Dyreparken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med mindre flybillettene er veldig mye dyrere fra Trondheim-Kristiansand enn Trondheim-oslo så vil det nok være rimeligere/samme pris for lavpris-hotell i Kristiansand i et par døgn enn tog/bussbilletter for 2 fra oslo-Kragerø + kragerø-Kristiansand og tur+retur, eller leiebil. I tillegg er det jo en veldig mye lengre reise å ta med et lite barn. 

Med mindre hovedgrunnen er å besøke denne slektningen i Kragerø tror jeg kanskje du heller bør spare mer og ta denne turen en gang du har bedre råd ❤️ 

Anonymkode: 7911b...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Med mindre flybillettene er veldig mye dyrere fra Trondheim-Kristiansand enn Trondheim-oslo så vil det nok være rimeligere/samme pris for lavpris-hotell i Kristiansand i et par døgn enn tog/bussbilletter for 2 fra oslo-Kragerø + kragerø-Kristiansand og tur+retur, eller leiebil. I tillegg er det jo en veldig mye lengre reise å ta med et lite barn. 

Med mindre hovedgrunnen er å besøke denne slektningen i Kragerø tror jeg kanskje du heller bør spare mer og ta denne turen en gang du har bedre råd ❤️ 

Anonymkode: 7911b...280

Jeg kommer ikke til å få noe bedre råd det blir vel heller dyrere med større barn 😅 

Det er stor forskjell på prisene med fly til Kristiansand og Oslo, og har sjekket leiebil som ikke er så ille. Så slipper jeg å styre med buss/tog som virker som et lite mareritt ut ifra både det som kommer fram i tråden og Google. 

Men alle rådene her hjalp massevis, så takker så mye 😊❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men vi har gratis losji i Kragerø, jeg har ikke råd ellers 😕

Ah skjønner. Søk på entur.no beste er tog til Oslo S så VY190 til Tangen og lokalbuss videre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...