Gå til innhold

Hvordan "sveis"/shaving stil har du nedentil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har en stripe, shaver dere på/innimellom kjønnslepper?

Anonymkode: 36a32...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han verken slikker meg eller fingrer meg likevel, så for hans del, så spiller det ingen rolle. 

Trist. 

Jeg er mann da, men jeg liker å ha pungen glatt og glatt i nærheten av roten a penis. Ellers fjerner jeg også hår i nærhet av anus.

Jeg stusser dusken til tider, men det viktigste er pungen da jeg ikke liker pistrete hår der. Jeg har riktignok en del hår naturlig da.

På damer så liker jeg glatt, stripe, frisert, naturlig. I den rekkefølgen, men dama er viktigst, så dersom hun foretrekker naturlig sier jeg ingenting på det. Eksen hadde stripe fordi det var det hun foretrakk og det var det hun hadde før vi ble kjærester.

Anonymkode: fe4cd...40c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hos meg er det helt vilt 😂 Skikkelig vilt kratt akkurat nå...

Jeg liker det litt sånn. Ihvertfall om vinteren. Mulig jeg stusser litt på det til sommeren. 

Sommersveis 😂

Anonymkode: c6a0f...9ab

Nature-woman. Beste jeg vet.❤️ En ordentlig bamseskog er skikkelig sexy etter min mening. Regner med at du ikke er en av de som snauser bort øyenbryn og fyller ditt og datt med fillers. Dame etter min smak.

Anonymkode: 6cf7f...7b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært gift i 25 år, og nylig blitt skilt. Jeg har hatt samme "sveis" nedentil i alle år(helt hårløs), egentlig fordi mannen min likte det sånn. 

Men nå prøver jeg å finne meg selv.. 

Hvordan har dere det der nede, og hva liker dere?

Alltid foretrukket hårløst. Var gift med en som elsket busk så jeg hadde det en stund (men hatet det!). Nå er jeg skilt og endelig hårløs igjen. Elsker det! Men ja, sår hud og nupper og 2-dagers bust er noe herk. Men aldri busk igjen med mindre jeg eller partner ikke kan fikse det.

Anonymkode: 09c62...711

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du spør alle eller bare kvinner (Kvinneguiden), men jeg pleier bare å gå over med barbermaskin (bruker vanlig våtbarbering til ansiktet så ikke samme maskin på kjønn og i ansikt) når det begynner å bli litt langt. Det har ikke noe med stil å gjøre, men det føles bedre når hun rir meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nature-woman. Beste jeg vet.❤️ En ordentlig bamseskog er skikkelig sexy etter min mening. Regner med at du ikke er en av de som snauser bort øyenbryn og fyller ditt og datt med fillers. Dame etter min smak.

Anonymkode: 6cf7f...7b4

Jeg vet knapt hva fillers er 😂 Ikke trenger jeg å vite det heller 😂 

Øyebryna er som de er. De er der heldigvis 🤭

Jeg tror jeg er så naturlig som jeg kan få blitt 😄

Anonymkode: c6a0f...9ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glatt. Har hatt det sånn i over 20 år. (Siden jeg var 14) Fordi jeg trives med det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatt for egen velvære sin del. Det er så himla digg å ha være glatt at det finnes ikke en eneste mann på jorden (eller kvinne for den del, eller trend) som har den makt at de kunne ha fått meg til å avstå fra den velværen som følger med å være glatt. Er en av de som heller ikke har noen plager med barbering så det er enkelt sånn sett å gjøre det jeg ønsker helst. Barberer meg ca 2 ganger i uken året igjennom.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ikke vise musa til andre en gubben lenger, ikke går jeg på stranda, så her er det ufrisert full busk

Anonymkode: 5bc59...56b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Skal ikke vise musa til andre en gubben lenger, ikke går jeg på stranda, så her er det ufrisert full busk

Anonymkode: 5bc59...56b

Så herlig 😍

Anonymkode: 9997b...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

«Finne meg selv» og så spør du oss😂

Anonymkode: 73cf4...587

😂

Anonymkode: f43f6...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper ikke at en kvinne som har vært gift i 25 år er så interessert i hvordan andre kvinners hårvekst ser ut. Dette er skrevet av en mann.
Dessuten er vel ikke å "finne seg selv" å gå etter hva andre liker? Da må du gjøre som du selv vil da, la det gro eller fortsette som før. 

Anonymkode: 9e7be...1be

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjøper ikke at en kvinne som har vært gift i 25 år er så interessert i hvordan andre kvinners hårvekst ser ut. Dette er skrevet av en mann.
Dessuten er vel ikke å "finne seg selv" å gå etter hva andre liker? Da må du gjøre som du selv vil da, la det gro eller fortsette som før. 

Anonymkode: 9e7be...1be

Tenker din analyse av kvinner er på ville veier. Du ser det her på kvinneguiden daglig, kvinner som søker råd om alt som tenkes kan. 

Mitt forslag til ts er bokstaven T, for tiss. I tilfelle hun skulle bli glemsk en dag og lure på hva som skjuler seg i trusa. M for mus. 

Anonymkode: f43f6...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gidder ikke barbere/vokse, er et herk og medfører så mye ubehag. En gang i blant irriterer jeg meg over lengden, og går raskt over med barbermaskin. Blir ikke det fineste resultatet, men det bryr jeg meg egentlig ikke om. Syns det er så deilig å bare gi faen i det, haha.

Anonymkode: d7494...9fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (5 timer siden):

Tosk. Klare du ikke å svare noe som har med spørsmål å gjøre , så la være. Eg hater sånne som må plukke på tulleting😡

Det er faktisk ikke en tulleting.  Man bidrar til å ødelegge språket når man venner seg til å skrive på denne måten uten at det påpekes. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du skjønte hva hun mente 

Anonymkode: 9997b...667

Det gjør man så klart, men se svar over. Folk må slutte å bruke hvordan til alt som har med spørsmål å gjøre. Det ødelegger språket. Blir man ikke korrigert, så fortsetter man med det, og det brer om seg, sånn at vi til slutt ender opp med kun ett spørreord for hvem, hva, hvor, hvilken, hvordan, hvorfor, når etc.

Folk sørpå kan omtrent ikke bruke spørreord lenger. Det er flaut å se hvordan folk både skriver og snakker. De fremstår som dumme, og jeg er ikke så sikker på at de ønsker å bli vurdert på den måten.

Soft mann skrev (4 timer siden):

Er det mulig å ikke røre en nyvokset🐭 det flotteste som er

Helt klart mulig. Hvorfor skal man barbere bort håret som beskytter huden? Hvorfor liker menn (og endatil kvinner) å se ut som en 8-åring nedentil? 

Anonymkode: a2e96...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er faktisk ikke en tulleting.  Man bidrar til å ødelegge språket når man venner seg til å skrive på denne måten uten at det påpekes. 

Det gjør man så klart, men se svar over. Folk må slutte å bruke hvordan til alt som har med spørsmål å gjøre. Det ødelegger språket. Blir man ikke korrigert, så fortsetter man med det, og det brer om seg, sånn at vi til slutt ender opp med kun ett spørreord for hvem, hva, hvor, hvilken, hvordan, hvorfor, når etc.

Folk sørpå kan omtrent ikke bruke spørreord lenger. Det er flaut å se hvordan folk både skriver og snakker. De fremstår som dumme, og jeg er ikke så sikker på at de ønsker å bli vurdert på den måten.

Helt klart mulig. Hvorfor skal man barbere bort håret som beskytter huden? Hvorfor liker menn (og endatil kvinner) å se ut som en 8-åring nedentil? 

Vet ikke hvordan du ser ut nedentil (det er din business) men jeg ser ikke ut som en 8 åring verken med eller uten hår. Det er bare en hersketeknikk å si slikt på lik måte som de som kaller de som ikke har store indre kjønnslepper for barn. 

Anonymkode: 2616e...706

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så du er hele KG's norsklærer du da? 🤔 Hva med å finne noe annet å irritere deg over? Evt. en tur ut i frisk luft 😊

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Beklager!! Hvilken sveis!!! (Godt du så det viktige her!)

Og ja, skjønner det ser rart ut å si "finne meg selv", for så å spørre dere. Men ønsker jo å vite hva som er der ute, hva folk liker.. jeg har vært borte fra det gamet i over 25 år!

Ts

Bare hyggelig🥰

Skriftspråket er viktigere enn sveisen på dåsa di.

Anonymkode: 73cf4...587

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har tynn trekant foran og ellers glatt. Klarer ikke ingen hår foran

Anonymkode: dccff...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glatt med dusk på vulva er det beste. Hår lukter og smaker mer vidunderlig kjønn enn glattbarbert, så begge deler er best.

M57

Anonymkode: ec645...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...