AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Det har jeg. Har hatt det i 6 dager nå, og føler meg altså så innmari syk. Feber, kaldsvette, hoste, vondt i nakken, svimmel, kvalm, hodepine, muskelverk, sår hals, vondt i brystet osv. Trenger å føle meg mindre alene, så fortell meg gjerne hvordan du har det med din influensa 🤧 Anonymkode: a0612...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, men blei ferdig denne veka. 2 veker med influensa. Spiste konstant honning for det var det einaste som lindra halsen og stansa hosten. God betring ❤️ Anonymkode: aab02...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Nei, men har akkurat hatt det samme som deg bortsett fra hoste og vondt i brystet. Følte meg veldig syk og sov mye. Klarte knapt å svelge. Anonymkode: 220dd...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ja, og føler meg akkurat som deg. Kan ikke huske å ha vært så dårlig før. Anonymkode: a5010...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden God bedring! Jeg har ikke influensa, og tok vaksina i høst, men det er flere på jobben min som ser ut til å ha det (etter symptomene å dømme) så det går her også nå. Anonymkode: 9981d...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Nettopp blitt frisk etter litt over ei uke med influensa. Dvs- er ganske frisk, men slapp ennå. Klarer å spise nå. Hadde feber, vondt i nakke, vindt i hodet, svimmel, kvalm, rett og slett helt ferdig. Jeg er «aldri» syk, og pleier å trene når jeg er forkjøla. Men dette var på ett annet nivå ja. Er så lykkelig over at de værste symptomene er borte. Fortsatt god bedring! Anonymkode: 89a42...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men blei ferdig denne veka. 2 veker med influensa. Spiste konstant honning for det var det einaste som lindra halsen og stansa hosten. God betring ❤️ Anonymkode: aab02...2e5 Takk 🩷 Godt å høre at du er bra igjen, og at det er en ende på elendigheten. TS Anonymkode: a0612...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men har akkurat hatt det samme som deg bortsett fra hoste og vondt i brystet. Følte meg veldig syk og sov mye. Klarte knapt å svelge. Anonymkode: 220dd...891 Det høres kjent ut ja. Godt du er bedre!" Anonymkode: a0612...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, og føler meg akkurat som deg. Kan ikke huske å ha vært så dårlig før. Anonymkode: a5010...6a3 Huff, nei den runden her er drøy altså. Covid ble barnemat i forhold (for min del). God bedring! TS Anonymkode: a0612...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp blitt frisk etter litt over ei uke med influensa. Dvs- er ganske frisk, men slapp ennå. Klarer å spise nå. Hadde feber, vondt i nakke, vindt i hodet, svimmel, kvalm, rett og slett helt ferdig. Jeg er «aldri» syk, og pleier å trene når jeg er forkjøla. Men dette var på ett annet nivå ja. Er så lykkelig over at de værste symptomene er borte. Fortsatt god bedring! Anonymkode: 89a42...327 Sånn er det med meg også, er så og si aldri syk, bare pjusk av og til. Så dette er noe helt annet ja. Takk, og godt å høre at du er bedre! TS Anonymkode: a0612...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): God bedring! Jeg har ikke influensa, og tok vaksina i høst, men det er flere på jobben min som ser ut til å ha det (etter symptomene å dømme) så det går her også nå. Anonymkode: 9981d...091 Takk! Her har vi det hele familien, både de vaksinerte og de uvaksinerte. TS Anonymkode: a0612...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Nei, har ikke fått det i år. Hadde det i mars i fjor (testet positivt for influensa A) og hadde 39,5 i feber og var pissdårlig. Så du har min fulle medfølelse. Er vaksinert. Tror mannen hadde det da han var dårlig i over 1 uke med høy feber, men hverken jeg eller baby ble smittet og jeg ble da vaksinert mens jeg var gravid. Anonymkode: 3a6a1...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå