Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å venne meg av med Amazon, noen som vet om gode og rimelige nettbutikker med like bra utvalg i bøker på engelsk og som sender til Norge uten at porto koster en arm?

Anonymkode: 60bca...bb9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Barnes & Noble (https://www.barnesandnoble.com) en del, men det er noen år siden sist så usikker på hvor mye portoen er i dag. Har også kjøpt nye bøker via bokhandlere på eBay både i USA og UK. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 16.11):

Jeg prøver å venne meg av med Amazon, noen som vet om gode og rimelige nettbutikker med like bra utvalg i bøker på engelsk og som sender til Norge uten at porto koster en arm?

Du kjenner ingen du kan kjøpe sammen med? Bøker er du låst til å kjøpe akkurat den du vil ha, mens andre ting som hobbyting er det så stort utvalg i.

Jeg kom lett opp i over 49 dollar på utvalgte ting og sparer mye på det i forhold til å kjøpe i Norge. Det ble 850 nkr (Inkludert VAT) for 600 m makramegarn i 6 farger, 1000 treperler i 7 størrelser, og industriell limpistol med 30 limpinner. Virkelig, 1000 treperler! Hva skulle jeg med så mye, men gratis frakt da, og så kostet 100 stykker bare et par dollar mindre og det var ikke fraktfritt.

Handler du med en annen, kan du se om det blir portofritt ved at den andre handler ting med fri frakt.

AnonymBruker
Skrevet

Waterstones

Anonymkode: 812c1...215

AnonymBruker
Skrevet

Blackwell's kanskje? Britisk butikk, frakt er inkludert i prisen på boka.

Anonymkode: 275bb...057

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Norli og Ark har en del utvalg. Adlibris fører også mye som de to ikke har. 

Anonymkode: b858f...27b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det politiske årsaker til at du ikke vil bruke Amazon? Hvis det handler om frakt, som har blitt skikkelig dyrt dessverre, kan Amazon.com ofte være billigere enn .co.uk. På .com er det en god del bøker hvor du får gratis frakt hvis du handler for mer enn 50-ish dollar. 

Anonymkode: f1da0...13c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 16.11):

Har du prøvd å bestille via en av de store norske bokhandlerne? Da jeg bestilte en engelsk bok på Norli sist gang betalte jeg ikke porto, det var bare noe de gjorde.  

Anonymkode: ccef4...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...