Gå til innhold

Han sier de sier han er kjekk ute!! Til meg!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har møtt en fyr i er par mnd og lurer på dette.. har postet om denne mannen tidligere, når det ble lagt ut et bilde av meg klengende på en annen fyr, vet ikke om det er tilfellet eller om han så bildet av meg.

Vi har ikke fått til å være med hverandre sånn kjempe masse fordi ofte dagen går. Men prøver å få det til. 

I går så sa han til meg at han ble spandert øl på av en eldre dame. (Virker som han prøvde å få meg til å si det er fordi du er kjekk) 

Så jeg svarte bare sånn (hmmm mm) for jeg tenkte litt sånn oki! 

Så sa han, (mange sier jeg er kjekk ute)

så svarer jeg sånn åå jaa mm igjen.

Da spør han meg synes du jeg er kjekk? 

Er dette for å få meg sjalu eller hva er denne mannen ute etter? Bryr meg fint lite om han tester meg men det er greit det 😂 noen som har vært borti noe sånt?

prøver han å bekrefte seg selv? Det er ikke for å få sex av meg btw det vet han at han får uansett siden det gjør vi alltid før vi legger oss. Bare skjønner ikke årsaken med å si dette til meg. Og er man ute etter en ting sier man vel heller ikke noe sånt. Tenker jeg da. 

Anonymkode: 30b1e...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du virker som et gøy og responederende menneske å chatte med. 

Anonymkode: 3635a...d19

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er dette for å få meg sjalu eller hva er denne mannen ute etter? 

Nå driver du med mye rart så ikke rart om han blir litt usikker på hva du vil og mener om han.

Gå i deg selv.

Anonymkode: 0fbc9...1e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ønsker at du skal gi han litt komplimenter. At du skal fortelle han at du synes han er kjekk, digg etc. 

Anonymkode: 4ba40...d52

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han ønsker at du skal gi han litt komplimenter. At du skal fortelle han at du synes han er kjekk, digg etc. 

Anonymkode: 4ba40...d52

Det skjønte jeg. Og jeg gir komplimenter. Men hvorfor trykke dette i mitt ansikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn trenger komplimenter de også. Min mann forteller meg innimellom om noen kvinner har gitt han oppmerksomhet, og fisker liksom etter at jeg skal bekrefte ham. Så gjør jeg det, og tenker at jeg kanskje bør bli flinkere til å gi komplimenter av meg selv. Han er imidlertid såre fornøyd når jeg bekrefter at han er en flott mann. 

Hadde jeg vært flinkere til å gi ham komplimenter jevnlig hadde nok slikt ikke vært like viktig for ham, for slikt avtar i perioder jeg er flinkere, men så glemmer jeg det, og da kommer slike kommentarer. 

Om du bedriver tull med andre menn er det ikke så rart om han blir usikker heller. Slikt gjør ikke jeg, og synes ikke noe om. 

Anonymkode: d7bf4...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...