Gå til innhold

Pirrer det deg som dame å sitte overskrevs ?

Kryneren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir det stor forskjell på å ri partner og å ri en dildo?

Anonymkode: d25d7...c9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir det stor forskjell på å ri partner og å ri en dildo?

Vil kanskje tro hudkontakt med et annet menneske vil gjøre en forskjell? Men en dame kan svare bedre enn meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kryneren skrev (2 minutter siden):

Vil kanskje tro hudkontakt med et annet menneske vil gjøre en forskjell? Men en dame kan svare bedre enn meg.

Hud-og kroppskontakt gjør at å ri en mann er ca en million ganger bedre enn å ri en dildo som sitter fast med sugekopp i gulvet. Tro meg - jeg har prøvd begge deler. Å ri dildoen er som fanden som spiser fluer, altså i nøden. Å ri en mann derimot, som samarbeider, kysser og hjelper til med kroppen sin, det er saker det❤️

k50

Anonymkode: ce91c...dbf

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hud-og kroppskontakt gjør at å ri en mann er ca en million ganger bedre enn å ri en dildo som sitter fast med sugekopp i gulvet. Tro meg - jeg har prøvd begge deler. Å ri dildoen er som fanden som spiser fluer, altså i nøden. Å ri en mann derimot, som samarbeider, kysser og hjelper til med kroppen sin, det er saker det❤️

k50

Jeg kan forstå det, men å se på en moden dame som deg (50?) ri en dildo på en liten taburett eller noe er så utrolig hot å se på at det er nesten nok til at jeg kommer bare av å se på!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Det gir meg egentlig ingen ting spesielt. Men mannen liker det, så det hender vi gjør det for hans avslutning. 

Anonymkode: cc8ae...163

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan forstå det, men å se på en moden dame som deg (50?) ri en dildo på en liten taburett eller noe er så utrolig hot å se på at det er nesten nok til at jeg kommer bare av å se på!

Hehe😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...