Kryneren Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Å ri partner eller i lekeslossing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Ja takk begge deler 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Nei. Anonymkode: f6fab...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Blir det stor forskjell på å ri partner og å ri en dildo? Anonymkode: d25d7...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 6 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir det stor forskjell på å ri partner og å ri en dildo? Anonymkode: d25d7...c9a Vil kanskje tro hudkontakt med et annet menneske vil gjøre en forskjell? Men en dame kan svare bedre enn meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Kryneren skrev (2 minutter siden): Vil kanskje tro hudkontakt med et annet menneske vil gjøre en forskjell? Men en dame kan svare bedre enn meg. Hud-og kroppskontakt gjør at å ri en mann er ca en million ganger bedre enn å ri en dildo som sitter fast med sugekopp i gulvet. Tro meg - jeg har prøvd begge deler. Å ri dildoen er som fanden som spiser fluer, altså i nøden. Å ri en mann derimot, som samarbeider, kysser og hjelper til med kroppen sin, det er saker det❤️ k50 Anonymkode: ce91c...dbf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hud-og kroppskontakt gjør at å ri en mann er ca en million ganger bedre enn å ri en dildo som sitter fast med sugekopp i gulvet. Tro meg - jeg har prøvd begge deler. Å ri dildoen er som fanden som spiser fluer, altså i nøden. Å ri en mann derimot, som samarbeider, kysser og hjelper til med kroppen sin, det er saker det❤️ k50 Anonymkode: ce91c...dbf Jeg kan forstå det, men å se på en moden dame som deg (50?) ri en dildo på en liten taburett eller noe er så utrolig hot å se på at det er nesten nok til at jeg kommer bare av å se på! Anonymkode: d25d7...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Det gir meg egentlig ingen ting spesielt. Men mannen liker det, så det hender vi gjør det for hans avslutning. Anonymkode: cc8ae...163 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kan forstå det, men å se på en moden dame som deg (50?) ri en dildo på en liten taburett eller noe er så utrolig hot å se på at det er nesten nok til at jeg kommer bare av å se på! Anonymkode: d25d7...c9a Hehe😁😂 Anonymkode: ce91c...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå