Sonit Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Synes den er litt for dyr. Jeg styler håret sjelden med krøller, men om det er enkelt når man får teken på det kan det bli mye mer krøll hvis på hodet mitt 😀 Jeg behøver ikke masse ekstrautstyr. Legg gjerne inn link, samt gi meg din personlige anmeldelse. (Bra det er autokorrektur her, ligger på sykehus med store mengder morfin og SHOPPER 😌😵💫)
AnonymBruker Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars https://www.hansen-oslo.com/products/flexistyle-5-in-1-multifunktional-haarstyler?variant=53690032128344&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=HansenOsloNO&utm_content=FlexiStyle - 5 in 1 Multifunktional Haarstyler&gad_source=1&gbraid=0AAAAA-EXn_MkaJjZMaUPDeSdpXjoxbTAW kanskje denne? Kan ikke garantere for om den nettsiden er legit eller ikke 😬 Anonymkode: 8ab5a...579
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Den på jula ( tror jeg det var) gikk som hakka møkk for å være en god dype til dyson. Det stod masse i avisene om den. Bare å søke opp, så finner du sikkert om den. Anonymkode: d54cc...4a8
Kullsyrevann Skrevet 10. mars #5 Skrevet 10. mars Shark flexstyle er visstnok den som ligner mest. Er rapportert at den støyer mer og blir varmere, men har så og si de samme funksjonene. Den ligger på 2-3k, alt etter om det er tilbud eller ikke. Men i og med at dyson "bare" er noen lapper dyrere hadde jeg heller gått for Dyson. Den som ble solgt på rusta før jul (multistyler) har masse tilbakemeldinger på sosiale medier (tiktok), så du kan se om den er et alternativ. Ser ikke ut som den finnes på nett, men folk gikk amokk, så mange selger den ny i boksen på finn/tise. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Skrevet 10. mars Nooa Allure varmluftsstyler sies å være god. Anonymkode: e4664...22a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #7 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den på jula ( tror jeg det var) gikk som hakka møkk for å være en god dype til dyson. Det stod masse i avisene om den. Bare å søke opp, så finner du sikkert om den. Anonymkode: d54cc...4a8 Den ble tom på 1 2 3 og kom aldri inn i beholdningen igjen. Anonymkode: 09185...2aa
AnonymBruker Skrevet 10. mars #8 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den ble tom på 1 2 3 og kom aldri inn i beholdningen igjen. Anonymkode: 09185...2aa Det var på Rusta Anonymkode: bc560...b7f
Hanne67 Skrevet 17. november #9 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 19.00): Det var på Rusta Anonymkode: bc560...b7f Og nå er den på tilbud hos Rusta, 50% rabatt: https://www.rusta.com/nb-no/skjonnhet--helse/harpleie/stylingverktoy/multistyler-6-in-1-hms25 Noen som har den og kan fortelle hvordan den er?
AnonymBruker Skrevet 17. november #10 Skrevet 17. november SHARK. Uten tvil. Jeg har kjøpt den og er kjempe fornøyd! Halve prisen av Dyson. Anonymkode: 498e7...fc3 1
anonymius1 Skrevet 18. november #11 Skrevet 18. november Hanne67 skrev (På 17.11.2025 den 15.10): Og nå er den på tilbud hos Rusta, 50% rabatt: https://www.rusta.com/nb-no/skjonnhet--helse/harpleie/stylingverktoy/multistyler-6-in-1-hms25 Noen som har den og kan fortelle hvordan den er? Jeg kjøpte denne i går, og funket overraskende bra! Må nok øve litt mer på å krølle, men det gjelder nok uansett hvilken modell man kjøper. Hårfønerdelen tørket håret fortere enn med vanlig føner også. Løp og kjøp sier jeg🥰
Hanne67 Skrevet 18. november #12 Skrevet 18. november anonymius1 skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte denne i går, og funket overraskende bra! Må nok øve litt mer på å krølle, men det gjelder nok uansett hvilken modell man kjøper. Hårfønerdelen tørket håret fortere enn med vanlig føner også. Løp og kjøp sier jeg🥰 Takk for svar!👍 Jeg har løpt og kjøpt idag, - måtte passe på før den ble utsolgt! 😀 Det virker veldig lovende, og spesielt de man krøller med (airwraps) likte jeg godt. Men som du skriver, det trengs litt øving. Er jo én til hver side for å få krøllet riktig vei. Gleder meg til å bruke den mer! 🥰
anonymius1 Skrevet 19. november #13 Skrevet 19. november Hanne67 skrev (10 timer siden): Takk for svar!👍 Jeg har løpt og kjøpt idag, - måtte passe på før den ble utsolgt! 😀 Det virker veldig lovende, og spesielt de man krøller med (airwraps) likte jeg godt. Men som du skriver, det trengs litt øving. Er jo én til hver side for å få krøllet riktig vei. Gleder meg til å bruke den mer! 🥰 Så bra jeg kunne hjelpe 🥰 Ja vi må nok øve litt før det blir perfekt, men det har nok ikke noe med selve produktet å gjøre😜 1
AnonymBruker Skrevet 19. november #14 Skrevet 19. november "Dupe"?? Finner ikke det ordet i noen norsk ordbok? Kanskje en skrivefeil? Anonymkode: e2db1...6d6
AnonymBruker Skrevet 19. november #15 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Dupe"?? Finner ikke det ordet i noen norsk ordbok? Kanskje en skrivefeil? Anonymkode: e2db1...6d6 Duplikat/kopi på norsk. Vi bruker da mange engelske ord her til lands, så ikke noe nytt. https://www.abcnyheter.no/livsstil/karet-til-beste-dyson-dupe-her-far-du-den-billigst/1091406 Anonymkode: 7a2bc...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november #16 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Dupe"?? Finner ikke det ordet i noen norsk ordbok? Kanskje en skrivefeil? Anonymkode: e2db1...6d6 Hvorfor er folk så vanskelig på verdensspråket? Alle skal kunne engelsk. Anonymkode: 1cc95...097 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå