AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Jeg smakte den med sjokoladebollesmak fra Dave og Jons nylig. Veldig, veldig god Har lyst å teste ut flere varianter. Anonymkode: 6e57a...e1d
Rufs Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars De sure! Sur cola, fizzy bottles, sur vannmelon. Må være Dave & Jon's.
Daisy-love Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars Dave & Jons sjokoladeboller og peanøttkaramell, A date with sine karamell, lakris, og jordbær, og True dates sine eple, peanøtt, og cookie dough. De to aller siste spises lite, og ikke så ofte de med lakris eller jordbær heller. Favorittene er peanøttkaramell, karamll, og eple, fra da tre ulike merker.
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars Dave & Jons peanøttkaramell eller fizzy bottles, True dates med sour cola. Har ikke smakt watermelon, chokladboll eller cookie dough enda, men de står i skapet:) Vil gjerne også prøve med eple. Anonymkode: 3cacc...c4b
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Skrevet 10. mars Jeg må kanskje legge til, de eneste jeg ikke har likt noe særlig så langt er True Dates med fersken. Det blir for søtt, man trenger noe til å balansere dadlene. Anonymkode: 3cacc...c4b
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Skrevet 10. mars Digger alle. Men det er så DYRT! Anonymkode: 988f8...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå