AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hei! jeg er ei dame på 30 år som føler meg ganske ensom, egentlig gjort det hele livet men kjent mer på det siste årene, bodde i et hus med psykisk vold i noen år og har nok mistet meg selv litt når man daglig får slengt dritt etter seg og blir kjeftet på. når jeg møter noen tenker jeg automatisk at de synes jeg er uinteressant og dum? jeg er ei snill dame som bare har mistet meg selv og personligheten jeg hadde før etter den psykiske volden.. er på gråten bare av å skrive dette. hvor starter jeg? Vil så gjerne bli likt, skape nye relasjoner som venner, kjæreste osv.. føler jeg har visnet og blitt en personlighets people pleaser😔 Anonymkode: 7cb15...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! jeg er ei dame på 30 år som føler meg ganske ensom, egentlig gjort det hele livet men kjent mer på det siste årene, bodde i et hus med psykisk vold i noen år og har nok mistet meg selv litt når man daglig får slengt dritt etter seg og blir kjeftet på. når jeg møter noen tenker jeg automatisk at de synes jeg er uinteressant og dum? jeg er ei snill dame som bare har mistet meg selv og personligheten jeg hadde før etter den psykiske volden.. er på gråten bare av å skrive dette. hvor starter jeg? Vil så gjerne bli likt, skape nye relasjoner som venner, kjæreste osv.. føler jeg har visnet og blitt en personlighets people pleaser😔 Anonymkode: 7cb15...f58 Personlighetsløs people pleaser* skulle det stå. ts Anonymkode: 7cb15...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Gå i terapi. Snakk deg selv opp hver dag, ikke ned. Du er en overlever som kom deg ut av dette, ikke mislykket. Gjør de tingene som gjør deg godt og glad, og som du føler mestring av. Vektlegg dine positive sider og aksepter dine svakheter uten å nedgradere deg selv på grunn av dem. ALLE har svake sider, så du er i godt selskap angående det. Normal! Bli med på lavterskel sosiale ting, hvor du kan bli kjent med folk, men ikke må. Vær ærlig om din situasjon, uten å glemme å lytte til andre. Dette klarer du! Det vanskeligste har du allerede gjort. ❤️ Anonymkode: 16969...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Psykolog. Anonymkode: 60445...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Det er ikke det at jeg ikke er enig i at psykolog kan være nyttig for deg, men jeg tror det vil være bra for deg å ikke skulle "få venner" umiddelbart. Ikke at du ikke skal være åpen for det,en de kan du oppsøke og få i alle faser av livet. Først ville jeg foreslått at du prøver å finne deg selv igjen og begynner å like deg selv mer igjen. Forstår at det er faser og perioder i livet og du har tilbakelagt noe som ikke skal definere deg. Det er mye viktigere hvem du ønsker å være. Hva likte du å gjøre da du var liten. Hvilke interesser hadde d hvem så du opp til? Hva liker nå, hvem beundrer du nå, altså er det klesstilen til en kjendis, humøret til en nabo, utadvendtheten til en barndomsvenninne? Liker du å trene? Strikk bake? Stå på slalom? Hvem er du? 😊 Anonymkode: 23a47...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg er ei dame på 30 år som føler meg ganske ensom, egentlig gjort det hele livet men kjent mer på det siste årene, bodde i et hus med psykisk vold i noen år og har nok mistet meg selv litt når man daglig får slengt dritt etter seg og blir kjeftet på. når jeg møter noen tenker jeg automatisk at de synes jeg er uinteressant og dum? jeg er ei snill dame som bare har mistet meg selv og personligheten jeg hadde før etter den psykiske volden.. er på gråten bare av å skrive dette. hvor starter jeg? Vil så gjerne bli likt, skape nye relasjoner som venner, kjæreste osv.. føler jeg har visnet og blitt en personlighets people pleaser😔 Anonymkode: 7cb15...f58 Mann i samme situasjon (40) med unntak av kjæreste ønske. Det er jeg ikke klar for enda. Alt overskuddet går til barnet og hns livssituasjon. Savner vennskap, desverre så er det ikke bare bare å møte noen i denne situasjonen. Følger med på tråden. Kanskje det kommer noen gode tips 🙂 Anonymkode: 35f9b...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå