AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hva tror dere en svært kjekk og høy mann har av likes på tinder?( vedkommende er mye å reiser) vedkommende er i midten av 30 årene Anonymkode: 46fce...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Spiller det noen rolle? Anonymkode: 61aae...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiller det noen rolle? Anonymkode: 61aae...8e0 Ja Anonymkode: 46fce...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva tror dere en svært kjekk og høy mann har av likes på tinder?( vedkommende er mye å reiser) vedkommende er i midten av 30 årene Anonymkode: 46fce...e54 Det kan være 0. Det er det ingen her som vet. Det kommer bare ann på hvem han sveiper det. Om han sveiper i det hele tatt. Umulig å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Kjenner en høy, kjekk mann med alt av hår, og alt på stell, som er 50. Han er ikke populær ifølge ham selv i hvert fall. Jeg synes det er skikkelig snodig 🤷♀️ Anonymkode: 281a8...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tror det kommer veldig an på om man bor på et lite eller stort sted. Tipper han ligger på 20-30 i uka på et lite til mellomstort sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja Anonymkode: 46fce...e54 Er jo bare å prøve det, så får du fasiten. Er ikke så lett å synse seg fram til det, med tanke på Tinders ustabile algoritmer 😂 For jeg tviler sterkt på at det er mye stabilitet der. Ihvertfall ikke etter det jeg har hørt. Anonymkode: 7c4da...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tror dere en svært kjekk og høy mann har av likes på tinder?( vedkommende er mye å reiser) vedkommende er i midten av 30 årene Anonymkode: 46fce...e54 14 stk? Anonymkode: 2ad1c...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja Anonymkode: 46fce...e54 Hvorfor? Da jeg var på tinder i midten av 30-årene hadde jeg rundt 900 matcher på det meste. Hvor mange likes jeg hadde vet jeg ikke. Er høy og har vært litt heldig med utseende. M Anonymkode: 2a847...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå