Gå til innhold

Dersom en fyr virkelig liker ei dame hvor langt er han villig til å få det til å funke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dersom en fyr man ikke har vært sammen med virkelig liker ei dame, er forelsket og vil prøve å se om det kan funke hvor langt er de villige til å få det til å funke?

feks avstand, Norge-Spania

han har ikke barn

Anonymkode: 4c753...fa3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ganske mye. Men har byttet jobb og flyttet fra familie og venner for meg.

Aldri møtt en fra et annet land da

Anonymkode: e62f7...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville holdt meg unna spanske menn eller fra de spansktalende land, de er SÅ sleipe. 

Husk man også kan tolke disse mennene feil fordi de er varme av seg mot alle, og fort tror ikke-spansl-talende mennesker at de er intressert. Ville heller prøvd albaner om du vil ha utenlansk, de er iallefall lojale og snille, bryr seg om økonomi og fremtid. Renslige også.. Maroccanere også. 

Anonymkode: 878b0...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ville holdt meg unna spanske menn eller fra de spansktalende land, de er SÅ sleipe. 

Husk man også kan tolke disse mennene feil fordi de er varme av seg mot alle, og fort tror ikke-spansl-talende mennesker at de er intressert. Ville heller prøvd albaner om du vil ha utenlansk, de er iallefall lojale og snille, bryr seg om økonomi og fremtid. Renslige også.. Maroccanere også. 

Anonymkode: 878b0...42b

Går ikke etter «utenlendinger» 

men er i en situasjon hvor jeg liker denne spesifikke mannen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dersom en fyr man ikke har vært sammen med virkelig liker ei dame, er forelsket og vil prøve å se om det kan funke hvor langt er de villige til å få det til å funke?

feks avstand, Norge-Spania

han har ikke barn

Umulig å vite. For min egen del er jeg villig til å strekke meg langt for kjærligheten, like langt som henne. Hvor langt er du villig til å strekke deg? 

Anonymkode: 3b8dc...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste vil legge fra seg tanken med en gang, det er svært sjeldent avstandsforhold på tvers av landegrenser funker når man ikke har ett grunnlag fra før.

Hvor langt er du villig til å strekke deg?

Anonymkode: 24396...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

De fleste vil legge fra seg tanken med en gang, det er svært sjeldent avstandsforhold på tvers av landegrenser funker når man ikke har ett grunnlag fra før.

Hvor langt er du villig til å strekke deg?

Jeg er veldig villig til å strekke meg langt 😞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er villig til å strekke meg ganske langt, men tror ikke jeg hadde strukket meg til Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 mil. Jeg trives veldig godt hvor jeg bor og med de jeg har rundt meg. Å skulle starte på nytt nå er bare uaktuelt, hvor jeg bor nå føler jeg meg hjemme og jeg har det godt med meg selv. Selvfølgelig ønsker å finne en dame, men ikke om det går på bekostning av livet jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann flyttet fra Stavanger til Bergen, og satset alt selv om jeg hadde et barn før, noe han til da hadde vært veldig bestemt på at ikke var aktuelt. Så han sa opp jobb, og flyttet fra hele sin omgangskrets. Meg skulle han ha. 

22 år siden nå. 

Anonymkode: 2a786...0fa

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg lurer litt på hva som er motivet ditt her? 

Er du ute etter å vite hva du kan forlange at han gjør? Om du kan kreve at han flytter til Norge? 

Anonymkode: 402c9...1a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg lurer litt på hva som er motivet ditt her? 

Er du ute etter å vite hva du kan forlange at han gjør? Om du kan kreve at han flytter til Norge? 

Anonymkode: 402c9...1a3

Tenkte det samme...

Og TS, selvom han ikke er villig til å flytte til Norge for deg, så betyr ikke det han ikke er villig til å strekke seg for deg..... Det er ikke lett å flytte til ett annet land!!! Og det er ikke lett for deg heller, om han flytter her.....
Du vil trenge å bistå han med MYE!!! Du vil være hans ENESTE her!!! Og i starten vil du kanskje måtte forsørge han og... Og  det er forsåvidt greit å måtte forsørge partneren sin, men..... Det kan ta tid før han får seg fast inntekt...... Det kan ta måneder!! 

Min venninne er fra Spania, og kultur forskjellene er større enn en kanskje skulle tro!! Så hvis du tenker ``om han ville, så ville han gjort...`` Så er det nok ikke alltid så lett.....

Vet ikke om dette er relevant for dere, men greit å ha i tankene....

Anonymkode: e3dae...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er veldig villig til å strekke meg langt 😞

Hvor ofte er du villig til å betale for flybilletter dit for å møte han kun en helg? Hvor lenge er du villig til å gå uten å møte han hvis dere blir kjærester?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...