Summer00 Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg var hos fastlegen min for å ta ut spiralen, siden vi ønsker nr. 3 etter 5 år med spiral nå. Fastlegen fant ikke spiralen. Jeg ble henvist til gynekolog, der fant de den heller ikke med ultralyd. Ble da henvist til røntgen og CT etterpå. Nå har svarene endelig kommet! Spiralen ligger inni buken. Altså den er ikke i livmoren, men i buken. Jeg har nå fått time til operasjon for å fjerne spiralen. Betyr dette at spiralen ikke beskytter mot graviditet nå? Jeg ønsker ikke å bli gravid nå, før spiralen har blitt fjernet. Bare for å se litt hvordan det ligger ann med syklusen og eggløsningen min, så har jeg tatt eggløsningstester nå. Jeg har hele tiden i alle disse årene med spiral hatt regelmessig mensen hver måned. Siden jeg skal ha mensen om ca. 2 uker nå, så skal eggløsningen være rundt disse dagene. Appen min sier at eggløsningen er i morgen. I dag var eggløsningstesten helt negativ, og det var den forrige måned også rett før eggløsningen skulle komme. Kan spiralen i buken påvirke eggløsning, selv om spiralen ikke ligger i livmoren? At det er derfor eggløsninstestene er negative? Håper jeg får positive eggløsningstester etter at spiralen har blitt fjernet fra buken... Noen som har litt erfaringer rundt dette? 😊 Endret 10 timer siden av Summer00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ikke bli gravid...bruk kondom. Du vil ha bli gravid..og iallefall ikke for operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): Ikke bli gravid...bruk kondom. Du vil ha bli gravid..og iallefall ikke for operasjonen Nå spør ts om noe helt annet, da. Anonymkode: 778ab...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå spør ts om noe helt annet, da. Anonymkode: 778ab...1a2 Hun skriver jo om hun kan bli gravid nå? At den ikke er fjernet ennå. Og hvordan eggløsning er nå da siden den ikke ligger der den skal Jeg skriver da ar hun burde jo da bruke kondom nå siden hun ikkje vil bli gravid og venter på operasjon . Summer00 skrev (5 timer siden): Betyr dette at spiralen ikke beskytter mot graviditet nå? Jeg ønsker ikke å bli gravid nå, før spiralen har blitt fjernet. Bare for å se litt hvordan det ligger ann med syklusen og eggløsningen min, så har jeg tatt eggløsningstester nå. Jeg har hele tiden i alle disse årene med spiral hatt regelmessig mensen hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå