Gå til innhold

Trenger innspill fra en gtt som ghoster, og har sex uten følelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du må slutte med denne gutten.

Er det første gang du er i kontakt med en gutt? Uerfaren? Du har fått veldig oppheng.

Dere har felles bekjente sier du. Det er bare du som driter deg ut, ikke han.

Anonymkode: b0f29...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om han har vært åpen om at dette ikke er noe seriøst for han så kommer du aldri til å få noen prat om følelser.

Å sende han masse meldinger der du vil ha svar på alt mulig er bare å glemme å få svar på.

Konkret hvorfor han har vist en dårlig side, vært respektløs osv, vet en jo selvsagt ikke. Men er uansett tydelig at dette ikke er særlig viktig for han.

Det beste du kan gjøre for deg selv er å glemme hele han. Mulig han kommer snikende om en stund og er verdens hyggeligste, sjarmerende og vil beklage dårlig oppførsel. Men gå ikke på den.

Anonymkode: 19b9e...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om han har vært åpen om at dette ikke er noe seriøst for han så kommer du aldri til å få noen prat om følelser.

Å sende han masse meldinger der du vil ha svar på alt mulig er bare å glemme å få svar på.

Konkret hvorfor han har vist en dårlig side, vært respektløs osv, vet en jo selvsagt ikke. Men er uansett tydelig at dette ikke er særlig viktig for han.

Det beste du kan gjøre for deg selv er å glemme hele han. Mulig han kommer snikende om en stund og er verdens hyggeligste, sjarmerende og vil beklage dårlig oppførsel. Men gå ikke på den.

Anonymkode: 19b9e...c8a

Han sier han vil chatte, ser du hva jeg har å styre med?

Antyder jeg snakk om respektløsheten hans, sex eller noe nå,sier han jeg er desp.

Jeg sier,ok men da vil du ikke snakke, hvorfor sier du at du vil? 

Dette blir hvorfor ditt og datt,plutselig 

Vanlig blant sex uten følelser eller??

Anonymkode: 13d7f...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du må slutte med denne gutten.

Er det første gang du er i kontakt med en gutt? Uerfaren? Du har fått veldig oppheng.

Dere har felles bekjente sier du. Det er bare du som driter deg ut, ikke han.

Anonymkode: b0f29...19e

Oppheng??

Hvem i all verden er vel du? Aner jo ikke du noe om,oppheng kan du være selv,haha!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hysterisk å kreve respekt mener du?

For etter den mld,snudde han

Du kan ikke kreve noe når forutsetning for relasjonen var useriøs. 

Anonymkode: 28a78...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hysterisk å kreve respekt mener du?

For etter den mld,snudde han

Hvorfor skal han respektere deg når du ikke respekterer han?

Anonymkode: e65d9...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du kan ikke kreve noe når forutsetning for relasjonen var useriøs. 

Anonymkode: 28a78...dfa

Nei,altså-dette utvikler seg jo I en merkelig retning-Igen snakker om forutsetninger, men vanlig folkeskikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor skal han respektere deg når du ikke respekterer han?

Anonymkode: e65d9...c1d

Hva vet du om det?

Jeg snakker om folkeskikk på planet at jeg ikke kaller deg en idiot,som du selv sikkert hadde stusset på-dersom jrg hadde sagt til deg at jeg var åpen for å snakke med deg

Forstår du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei!

Har snakket med denne gutten og vært intim, uten å egentlig være det-Nettsex, over en laang periode-Vi har hatt faser med god kommnikasjon_Han har vært tydelig på at han ikke ville noe seriøst MEN

Til tider har han vært respektløs,ovenfor meg som har vært tydelig på at jeg liker han mer og mer-Jeg sier jeg har merket at han begynner oppføre seg respektløst, og derfor ikke vært med på leken,når han har villett være ertende med sex og bilder. Det er jo ikke gøy, når han kan komme med stikk og lite respektflle handlinger,som å la vær å svare.

Da jeg er dirkete og har satt ned foten på dette,fordi ejg har ønsket å snakke om at jeg har følelser, fordi jeg ikke kan leke rndt med han,med mindre vi tar dette videre- Men også at ejg heller ikke vil ha det gøy med nettsex,fordi han har begynt vise en stygg side ved seg selv.

FOr meg har dette handlet om at jeg har gått t av min egen karakter-Aldri vært dating typen,men aldri hatt ONS heller-Noe han tydeligvis er over middels dreven på-Med så mye sex med jenter som er venninner,fra tinder,fra byen osv. Var derfor jeg slttet med han.

Men jeg savner jo han og den morroa vi hadde, derfor ville jeg snakke alvor med han-Altså at jeg ville komme til bnns i hva han mente med holdningnene,de frekke kommentarene og de ufine måtene å tilnære seg meg på-Så låste han seg.Han begynte å si at det ble tllete å snakke sammen-Noe jeg ble helt satt ut av.

Nå har jeg sendt han masse meldinger, som han bare har sett. Siste han sa til meg, var at jeg snakket med meg selv,og at han har sagt han ikke ville noe seriøst. Jeg snakker aldri om seriøsitet mellom oss lenger,jeg snakker om respekt og manglende evne til å te seg. Noe han lar meg rante videre om,alene.

Jeg har felles perifere med denne gutten,fant t helt tilfeldig(verden er liten!) Og jeg har sagt dette til han,mens ejg kommenterer at dette blir vel kansjelitt pinlig forhan,dersom vi pltselig skulle møtes. Synes det selv begynner li tullete, men lrer på hva gutter som han,vil oppnå med en slik væremåte? At han ikke virer til å ville forsone engang..Har blokkert han nå...Får vel se om jeg avblokkerer etterhvert, men jeg lrer på hva slags dritt dette egetnlig er noe han føler han vinner på??

Du føler at han ikke gir deg det du vil ha, men du fortsetter å løpe etter han og forventer at han skal endre seg? 🤣 Du kan like godt begynne å tro på julenissen. 

Anonymkode: 63632...73b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han sier han vil chatte, ser du hva jeg har å styre med?

Antyder jeg snakk om respektløsheten hans, sex eller noe nå,sier han jeg er desp.

Jeg sier,ok men da vil du ikke snakke, hvorfor sier du at du vil? 

Dette blir hvorfor ditt og datt,plutselig 

Han respekterer deg ikke og det kommer aldri til å endre seg. Slutt å være så jævlig desperat å løpe etter en mann som nærmest står og holder et skilt opp at han med at han syns du er søppel. Bare gi deg. Blokker han, skrik og vær sur over at du kastet bort tiden din på han, men det er på tide å gå videre nå. 

Anonymkode: 63632...73b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han har gjort det klart at han ikke er ute etter noe seriøst.

Sex uten følelser er lov.

Det er du som er respektløs mot deg selv som fortsetter med dette.

Anonymkode: 06fb6...9c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha selvrespekt og kutt ut menn som oppfører seg dårlig mot deg med en gang. Gjør du ikke det har du valgt konsekvensene. 

Anonymkode: ab5f8...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...