AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #21 Del Skrevet i går, 12:18 Du må slutte med denne gutten. Er det første gang du er i kontakt med en gutt? Uerfaren? Du har fått veldig oppheng. Dere har felles bekjente sier du. Det er bare du som driter deg ut, ikke han. Anonymkode: b0f29...19e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #22 Del Skrevet i går, 12:20 Om han har vært åpen om at dette ikke er noe seriøst for han så kommer du aldri til å få noen prat om følelser. Å sende han masse meldinger der du vil ha svar på alt mulig er bare å glemme å få svar på. Konkret hvorfor han har vist en dårlig side, vært respektløs osv, vet en jo selvsagt ikke. Men er uansett tydelig at dette ikke er særlig viktig for han. Det beste du kan gjøre for deg selv er å glemme hele han. Mulig han kommer snikende om en stund og er verdens hyggeligste, sjarmerende og vil beklage dårlig oppførsel. Men gå ikke på den. Anonymkode: 19b9e...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:34 #23 Del Skrevet i går, 12:34 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om han har vært åpen om at dette ikke er noe seriøst for han så kommer du aldri til å få noen prat om følelser. Å sende han masse meldinger der du vil ha svar på alt mulig er bare å glemme å få svar på. Konkret hvorfor han har vist en dårlig side, vært respektløs osv, vet en jo selvsagt ikke. Men er uansett tydelig at dette ikke er særlig viktig for han. Det beste du kan gjøre for deg selv er å glemme hele han. Mulig han kommer snikende om en stund og er verdens hyggeligste, sjarmerende og vil beklage dårlig oppførsel. Men gå ikke på den. Anonymkode: 19b9e...c8a Han sier han vil chatte, ser du hva jeg har å styre med? Antyder jeg snakk om respektløsheten hans, sex eller noe nå,sier han jeg er desp. Jeg sier,ok men da vil du ikke snakke, hvorfor sier du at du vil? Dette blir hvorfor ditt og datt,plutselig Vanlig blant sex uten følelser eller?? Anonymkode: 13d7f...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #24 Del Skrevet i går, 12:35 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du må slutte med denne gutten. Er det første gang du er i kontakt med en gutt? Uerfaren? Du har fått veldig oppheng. Dere har felles bekjente sier du. Det er bare du som driter deg ut, ikke han. Anonymkode: b0f29...19e Oppheng?? Hvem i all verden er vel du? Aner jo ikke du noe om,oppheng kan du være selv,haha!:) Anonymkode: 13d7f...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:38 #25 Del Skrevet i går, 12:38 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hysterisk å kreve respekt mener du? For etter den mld,snudde han Anonymkode: 13d7f...5a9 Du kan ikke kreve noe når forutsetning for relasjonen var useriøs. Anonymkode: 28a78...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #26 Del Skrevet i går, 12:40 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hysterisk å kreve respekt mener du? For etter den mld,snudde han Anonymkode: 13d7f...5a9 Hvorfor skal han respektere deg når du ikke respekterer han? Anonymkode: e65d9...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #27 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du kan ikke kreve noe når forutsetning for relasjonen var useriøs. Anonymkode: 28a78...dfa Nei,altså-dette utvikler seg jo I en merkelig retning-Igen snakker om forutsetninger, men vanlig folkeskikk Anonymkode: 13d7f...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor skal han respektere deg når du ikke respekterer han? Anonymkode: e65d9...c1d Hva vet du om det? Jeg snakker om folkeskikk på planet at jeg ikke kaller deg en idiot,som du selv sikkert hadde stusset på-dersom jrg hadde sagt til deg at jeg var åpen for å snakke med deg Forstår du?? Anonymkode: 13d7f...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Har snakket med denne gutten og vært intim, uten å egentlig være det-Nettsex, over en laang periode-Vi har hatt faser med god kommnikasjon_Han har vært tydelig på at han ikke ville noe seriøst MEN Til tider har han vært respektløs,ovenfor meg som har vært tydelig på at jeg liker han mer og mer-Jeg sier jeg har merket at han begynner oppføre seg respektløst, og derfor ikke vært med på leken,når han har villett være ertende med sex og bilder. Det er jo ikke gøy, når han kan komme med stikk og lite respektflle handlinger,som å la vær å svare. Da jeg er dirkete og har satt ned foten på dette,fordi ejg har ønsket å snakke om at jeg har følelser, fordi jeg ikke kan leke rndt med han,med mindre vi tar dette videre- Men også at ejg heller ikke vil ha det gøy med nettsex,fordi han har begynt vise en stygg side ved seg selv. FOr meg har dette handlet om at jeg har gått t av min egen karakter-Aldri vært dating typen,men aldri hatt ONS heller-Noe han tydeligvis er over middels dreven på-Med så mye sex med jenter som er venninner,fra tinder,fra byen osv. Var derfor jeg slttet med han. Men jeg savner jo han og den morroa vi hadde, derfor ville jeg snakke alvor med han-Altså at jeg ville komme til bnns i hva han mente med holdningnene,de frekke kommentarene og de ufine måtene å tilnære seg meg på-Så låste han seg.Han begynte å si at det ble tllete å snakke sammen-Noe jeg ble helt satt ut av. Nå har jeg sendt han masse meldinger, som han bare har sett. Siste han sa til meg, var at jeg snakket med meg selv,og at han har sagt han ikke ville noe seriøst. Jeg snakker aldri om seriøsitet mellom oss lenger,jeg snakker om respekt og manglende evne til å te seg. Noe han lar meg rante videre om,alene. Jeg har felles perifere med denne gutten,fant t helt tilfeldig(verden er liten!) Og jeg har sagt dette til han,mens ejg kommenterer at dette blir vel kansjelitt pinlig forhan,dersom vi pltselig skulle møtes. Synes det selv begynner li tullete, men lrer på hva gutter som han,vil oppnå med en slik væremåte? At han ikke virer til å ville forsone engang..Har blokkert han nå...Får vel se om jeg avblokkerer etterhvert, men jeg lrer på hva slags dritt dette egetnlig er noe han føler han vinner på?? Anonymkode: 13d7f...5a9 Du føler at han ikke gir deg det du vil ha, men du fortsetter å løpe etter han og forventer at han skal endre seg? 🤣 Du kan like godt begynne å tro på julenissen. Anonymkode: 63632...73b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han sier han vil chatte, ser du hva jeg har å styre med? Antyder jeg snakk om respektløsheten hans, sex eller noe nå,sier han jeg er desp. Jeg sier,ok men da vil du ikke snakke, hvorfor sier du at du vil? Dette blir hvorfor ditt og datt,plutselig Vanlig blant sex uten følelser eller?? Anonymkode: 13d7f...5a9 Han respekterer deg ikke og det kommer aldri til å endre seg. Slutt å være så jævlig desperat å løpe etter en mann som nærmest står og holder et skilt opp at han med at han syns du er søppel. Bare gi deg. Blokker han, skrik og vær sur over at du kastet bort tiden din på han, men det er på tide å gå videre nå. Anonymkode: 63632...73b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #31 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Antyder jeg snakk om respektløsheten hans, sex eller noe nå,sier han jeg er desp. Vanlig blant sex uten følelser eller?? Anonymkode: 13d7f...5a9 Han har gjort det klart at han ikke er ute etter noe seriøst. Sex uten følelser er lov. Det er du som er respektløs mot deg selv som fortsetter med dette. Anonymkode: 06fb6...9c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Del Skrevet 12 timer siden Ha selvrespekt og kutt ut menn som oppfører seg dårlig mot deg med en gang. Gjør du ikke det har du valgt konsekvensene. Anonymkode: ab5f8...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, det skjedde aldri. Fordi vi var seriøse med seriøsiteten Sånt merker man raskt,om hvem du har med å gjøre Anonymkode: 13d7f...5a9 De fleste tror de er seriøse når de deler bilder... Helt til de, som deg, oppdager at de ikke var det... De fleste tror de kjenner han, helt til de, som deg, oppdager at de ikke gjør det... De fleste tror de betyr noe for han, helt til de, som deg, oppdager at de ikke gjør det... Og derfor deler man ikke bilder med folk man ikke kjenner veldig godt. Anonymkode: f11da...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7 timer siden #34 Del Skrevet 7 timer siden Jentepånett skrev (17 timer siden): Plis ikke si d er gamle olga med strikketøyet:) Vil gjerne høre fra noen som vet, så tar jeg avgjørelser etterhvert, på egen vilje Ikke undervurder gamle Olga. Hun har masse livserfaring du kan lære av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skjønner ikke. I overskriften skriver du sex uten følelser. I innlegget skriver du nettsex og chat. Jeg forstår det sånn at dere aldri fysisk har møttes, at han har vært klar på at han kun ønsker bilder og spicy tekst når det passer han og at dere er veldig unge. Du virker desperat og klengete, og det er det absolutt ingen som liker. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #36 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Har snakket med denne gutten og vært intim, uten å egentlig være det-Nettsex, over en laang periode-Vi har hatt faser med god kommnikasjon_Han har vært tydelig på at han ikke ville noe seriøst MEN Til tider har han vært respektløs,ovenfor meg som har vært tydelig på at jeg liker han mer og mer-Jeg sier jeg har merket at han begynner oppføre seg respektløst, og derfor ikke vært med på leken,når han har villett være ertende med sex og bilder. Det er jo ikke gøy, når han kan komme med stikk og lite respektflle handlinger,som å la vær å svare. Da jeg er dirkete og har satt ned foten på dette,fordi ejg har ønsket å snakke om at jeg har følelser, fordi jeg ikke kan leke rndt med han,med mindre vi tar dette videre- Men også at ejg heller ikke vil ha det gøy med nettsex,fordi han har begynt vise en stygg side ved seg selv. FOr meg har dette handlet om at jeg har gått t av min egen karakter-Aldri vært dating typen,men aldri hatt ONS heller-Noe han tydeligvis er over middels dreven på-Med så mye sex med jenter som er venninner,fra tinder,fra byen osv. Var derfor jeg slttet med han. Men jeg savner jo han og den morroa vi hadde, derfor ville jeg snakke alvor med han-Altså at jeg ville komme til bnns i hva han mente med holdningnene,de frekke kommentarene og de ufine måtene å tilnære seg meg på-Så låste han seg.Han begynte å si at det ble tllete å snakke sammen-Noe jeg ble helt satt ut av. Nå har jeg sendt han masse meldinger, som han bare har sett. Siste han sa til meg, var at jeg snakket med meg selv,og at han har sagt han ikke ville noe seriøst. Jeg snakker aldri om seriøsitet mellom oss lenger,jeg snakker om respekt og manglende evne til å te seg. Noe han lar meg rante videre om,alene. Jeg har felles perifere med denne gutten,fant t helt tilfeldig(verden er liten!) Og jeg har sagt dette til han,mens ejg kommenterer at dette blir vel kansjelitt pinlig forhan,dersom vi pltselig skulle møtes. Synes det selv begynner li tullete, men lrer på hva gutter som han,vil oppnå med en slik væremåte? At han ikke virer til å ville forsone engang..Har blokkert han nå...Får vel se om jeg avblokkerer etterhvert, men jeg lrer på hva slags dritt dette egetnlig er noe han føler han vinner på?? Anonymkode: 13d7f...5a9 Nei, du avblokker ikke. Trolig har han vist alle disse meldingene hvor du prater med deg selv til resten av fuckboysa sine. Du gjør jo alt feil, så tydelig at du lite erfaring. Han er ærlig, og du vil ikke høre. Han er slem og du utvikler følelser. Han svarer ikke og du fortsetter å kontakte ham.. Tenker at du bør gå videre nå som du har blokkert ham. Du er ikke interessert i ham som er slem, ghoster etc, men har fått en såkalt hekt og er hekta på alle de store følelsene som følger med "hot and cold" når man lar seg rive med.. Anonymkode: ab3dc...d3c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, det skjedde aldri. Fordi vi var seriøse med seriøsiteten Sånt merker man raskt,om hvem du har med å gjøre Anonymkode: 13d7f...5a9 Nei, da ville du merket at han kom til å være slem eller ghoste deg! Tror du trenger å snakke med noen som er proffe, for si virker usannsynlig naiv og godtroende. Anonymkode: ab3dc...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #38 Del Skrevet 5 timer siden Jentepånett skrev (19 timer siden): Plis ikke si d er gamle olga med strikketøyet:) Vil gjerne høre fra noen som vet, så tar jeg avgjørelser etterhvert, på egen vilje Olga vet, og de med noe oppgående tankegang forstår at Olga ville spottet dette FØR første bildet ble sendt. Olga vet fordi hun eller hennes venninner har vært gjennom alle mulige scenarioer av hva du beskriver. Så jo, det er Olga du burde stole på. Tror du fuckboy Finn vil være ærlig mot deg?? Ps, ikke bør frekk mot de som svarer. Du har gjort ALT feil og sier selv at du er uerfaren. Nå er du en erfaring rikere. Lær av den, så blir du selv en klok Olga med strikketøyet. Anonymkode: ab3dc...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5 timer siden #39 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, det skjedde aldri. Fordi vi var seriøse med seriøsiteten Sånt merker man raskt,om hvem du har med å gjøre Anonymkode: 13d7f...5a9 Du kan ikke stole på noen i dagens samfunn. Så ikke vær så sikker på sånt. Jeg hadde en fast lege i over 20 år som jeg nå nettopp så på Tv2 nyheter har rømt til thailand fordi han skulle sone 14 mnd her i Norge for nedlastning av misbruk av barn 3500 bilder og 500 videoer.. jeg kunne aldri ha forestilt meg at han var en sånn.. så nei du kan ikke stole på noen utenom deg selv egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #40 Del Skrevet 5 timer siden Jentepånett skrev (20 timer siden): Plis ikke si d er gamle olga med strikketøyet:) Vil gjerne høre fra noen som vet, så tar jeg avgjørelser etterhvert, på egen vilje Hva hadde du rådet en venninne til? Fortsette med driften? Strikking hadde kanskje vært bedre hobby for deg. Hilsen en annen Olga med strikketøy. Anonymkode: afcf0...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå