AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:02 #1 Del Skrevet søndag kl 11:02 Jeg har fått ny kjæreste, men har en gal eks som ikke vil la meg være i fred. H*n dukker oppsøker meg fysisk, tar kontakt med meg på sosiale medier. Det ble slutt mellom oss for 1 år siden. Har noen tips? Anonymkode: fe93c...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:06 #2 Del Skrevet søndag kl 11:06 Hva har du sagt til x`en din da og har du tenkt å si noe mer som får h*n til å forstå alvoret? Anonymkode: 03cb0...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet søndag kl 11:09 #3 Del Skrevet søndag kl 11:09 Blokk på alle SoMe. Hvis han stalker deg så ring politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:28 #4 Del Skrevet søndag kl 11:28 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva har du sagt til x`en din da og har du tenkt å si noe mer som får h*n til å forstå alvoret? Anonymkode: 03cb0...d76 Jeg har sagt at jeg ikke ønsker noe kontakt i det hele tatt. Har blokkert fra alt også. Anonymkode: fe93c...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:35 #5 Del Skrevet søndag kl 11:35 Skriv et saklig og skriftlig påminnelse om at dere har brutt, at du fortsatt ikke har noe ønske om videre kontakt og ber om at denne oppfordringen blir respektert. Dersom det ikke blir respektert så tar du en prat med politiet om personen. Anonymkode: 1b828...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:58 #6 Del Skrevet søndag kl 11:58 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har fått ny kjæreste, men har en gal eks som ikke vil la meg være i fred. H*n dukker oppsøker meg fysisk, tar kontakt med meg på sosiale medier. Det ble slutt mellom oss for 1 år siden. Har noen tips? Anonymkode: fe93c...141 han eller hun? man må svare forskjellig basert på kjønnet.. uten denne informasjonen er alle råd verdiløse Anonymkode: 90b6b...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Har dere barn sammen? Anonymkode: 628fe...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå