Gå til innhold

Ny kjæreste nå - plagsom eks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ny kjæreste, men har en gal eks som ikke vil la meg være i fred. H*n dukker oppsøker meg fysisk, tar kontakt med meg på sosiale medier. Det ble slutt mellom oss for 1 år siden. Har noen tips?

Anonymkode: fe93c...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du sagt til x`en din da og har du tenkt å si noe mer som får h*n til å forstå alvoret? 

Anonymkode: 03cb0...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva har du sagt til x`en din da og har du tenkt å si noe mer som får h*n til å forstå alvoret? 

Anonymkode: 03cb0...d76

Jeg har sagt at jeg ikke ønsker noe kontakt i det hele tatt. Har blokkert fra alt også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et saklig og skriftlig påminnelse om at dere har brutt, at du fortsatt ikke har noe ønske om videre kontakt og ber om at denne oppfordringen blir respektert. Dersom det ikke blir respektert så tar du en prat med politiet om personen. 

Anonymkode: 1b828...0da

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har fått ny kjæreste, men har en gal eks som ikke vil la meg være i fred. H*n dukker oppsøker meg fysisk, tar kontakt med meg på sosiale medier. Det ble slutt mellom oss for 1 år siden. Har noen tips?

han eller hun? man må svare forskjellig basert på kjønnet.. uten denne informasjonen er alle råd verdiløse 

Anonymkode: 90b6b...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...