Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å kombinere sundt kjernefamilie liv med svinging livsstil?

Hva er deres mening?

Anonymkode: 1c3e0...cdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel personlig så A4 som det kan gå ann, men det tror jeg nå absolutt at man kan. Hva man holder på med når man har barnefri er vel litt det samme så lenge man holder det avskilt? Om man tar en weekend på en svingersferie eller om man bruker tiden på andre hobbyer har vel ingen noe med. Men jeg hadde nok vært forsiktig med å gjort det i nærmiljøet dersom det skulle komme ut?

Anonymkode: cbfdb...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Leste svigers 🙊😅

Anonymkode: 9b91b...10b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Leste svigers 🙊😅

Anonymkode: 9b91b...10b

Samme her. Håper TS mener swingers? 

Anonymkode: 15b2b...6c6

AnonymBruker
Skrevet

Husk å bruke dobbelt opp med beskyttelse, alltid. Altså kondom og slikkelapp. Hvis du smittes med det seksuelt overførbare viruset HPV så kan du på sikt utvikle livmorhalskreft. Husk også å sterilisere dere før dere går i gang. Sjekk hvilke vaksiner som bør tas jevnlig og les dere opp på gonoré, syfilis osv. Utover det; have fun og unngå partnere fra nærmiljø og omgangskrets for å unngå drama og rykter. 

Anonymkode: cc5b4...729

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det mulig å kombinere sundt kjernefamilie liv med svinging livsstil?

Hva er deres mening?

Svinging? 

Anonymkode: c38a0...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg absolutt man kan. Hvorfor ikke.

Anonymkode: a63f0...e01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Husk å bruke dobbelt opp med beskyttelse, alltid. Altså kondom og slikkelapp. Hvis du smittes med det seksuelt overførbare viruset HPV så kan du på sikt utvikle livmorhalskreft. Husk også å sterilisere dere før dere går i gang. Sjekk hvilke vaksiner som bør tas jevnlig og les dere opp på gonoré, syfilis osv. Utover det; have fun og unngå partnere fra nærmiljø og omgangskrets for å unngå drama og rykter. 

Anonymkode: cc5b4...729

Er slikkelapp mye brukt? Fungerer det?

Anonymkode: c705a...7b5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kondomer og slikkelapper gir ikke beskyttelse på HPV , kjønnsvorter og herpes. Gummi gir falsk sikkerhet, det hjelper på klamydia, gonore.. 

Anonymkode: 8061b...960

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Svinging? 

Det er gjerne swinging som er det rette å skrive, men det vister du vel? Så til å unngå flere innlegg som ditt. Da er det swinging jeg snakker om elle partnerbytte/makebytte. Dvs. å to eller fler voksne mennesker har sex med andre enn de er gift/samboer med. Har du ellers noe mening om trådens aktuelle tema?

AnonymBruker
Skrevet

Barn skal da ikke være involvert i foreldrenes sexliv uansett hvordan de praktiserer det.

Anonymkode: 2efc5...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig så kan man det. Bare vær forsiktig. Kanskje ikke gjør det i et miljø i bygda hvis dere bor slik. Ta et annet sted hvert fall. 

Anonymkode: 7b552...36c

AnonymBruker
Skrevet

Sundt ja. Sunt nei

Anonymkode: f5c2b...b07

AnonymBruker
Skrevet

Når ble barna en del av foreldrenes ferietid /alenetid /sexliv? 

Anonymkode: cbdf3...e84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er gjerne swinging som er det rette å skrive, men det vister du vel? Så til å unngå flere innlegg som ditt. Da er det swinging jeg snakker om elle partnerbytte/makebytte. Dvs. å to eller fler voksne mennesker har sex med andre enn de er gift/samboer med. Har du ellers noe mening om trådens aktuelle tema?

Har dere tenkt til å involvere barna? Hvis ikke, så ser jeg ikke problemet hvis begge liker sånne ting.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...