AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvordan var det med elektivt keisersnitt for deg, særlig å komme seg igjen etterpå? Hvordan var det å fungere i hverdagen, løfte babyen og bevege seg? Anonymkode: 1ebe8...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Helt greit. Vondt, men ikke verre enn andre operasjoner. Det mest hemmende var at bekkenløsning ble verre av at jeg ble immobilisert med epidural i nesten et døgn etter det ene keisersnittet. Gikk fint å være alene med baby etter ca en uke, relativt smertefri etter to. Anonymkode: d3a21...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Flott opplevelse. Selve inngrepet varte 20 min, fikk se baby umiddelbart. Far klippet navlestreng. Lå en liten time før vi fikk eget rom med babyen. Var oppe og gikk neste dag, hjemme etter 2 netter. Lite smerter, og såret grodde fort. Jeg tok bare paracet etter inngrepet, og kunne amme med en gang. Kunne være alene med babyen etter en uke. Anonymkode: 30cc8...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Grusomt. Var noe så jækla vondt etterpå, i lang tid, kunne ikke bevege meg spesielt godt, kunne ikke løfte mer enn baby, alt var jo vondt og ubehagelig. Never again. Anonymkode: 18e89...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Sinnsykt vondt. Var oppe og gikk en liten tur samme dag. Sendt hjem etter 2 døgn. Anonymkode: 0b10f...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Uproblematisk. Var vanskelig for meg å skjønne at babyen var ute i det hele tatt fordi det liksom var en så enkel og grei operasjon og jeg hadde så lite smerter i etterkant. Tok 1 tablett morfin samme dag som operasjonen (på kvelden) og 1 tablett dagen etter med litt overtalelse fra jordmor da jeg egentlig ikke hadde noe særlig vondt. Ut over det brukte jeg bare paracet den første uken. Var oppe på beina samme dag. For meg var det vanskelig å holde meg til restriksjonene for bæring i de 6 ukene fordi jeg hadde så lite problemer at det nesten var vanskelig å fatte at jeg hadde hatt en stor bukoperasjon. Så etter 5 uker begynte jeg å bære bilstol med baby i litt. 😇 Anonymkode: d940e...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Ekstremt vondt etterpå sammenlignet med vaginal fødsel. Ble oppfordret til å gå litt samme dag, og det var så vondt at jeg gråt. Gikk relativt bedre etter noen dager, men var sikkert øm og rar i 2 måneder+ Anonymkode: 76125...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå