Lilleiskaffe Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er så lei av å prøve nye produkter som ikke funker 😭 krav: ikke for tung formel (it synes jeg er for tung) må redusere rødhet i huden jeg er ganske blek, så trenger en som er relativt lys er glad i pudder foundation fra Jane iredale, der kan man bygge opp dekkevnen, men ønsker en bb eller cc som er smooth, reduserer det røde uten å dekke til fregner, gir glød. Hva er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er veldig blek og har prøvd mye forskjellig. Min absolutte favoritt som jeg alltid kommer tilbake til er Missha perfect cover bb cream i farge 13 (den lyseste) farge 21 er også ganske lys og bruker den iblandt om sommeren. Denne bb creamen er den absolutt beste jeg har prøvd. Den ser helt usynlig ut på huden men dekker fortsatt fint (ikke for mye), blir aldri kakete og legger seg ikke i linjer eller porer. Og den har spf! Den bygger seg også veldig fint om man trenger mer coverage noen steder. Ser faktisk ut som jeg ikke bruker hudsminke (fikk faktisk kommentar på jobben om at «men du bruker jo bare maskara du») Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet 20 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 20 timer siden mlifjeld skrev (25 minutter siden): Jeg er veldig blek og har prøvd mye forskjellig. Min absolutte favoritt som jeg alltid kommer tilbake til er Missha perfect cover bb cream i farge 13 (den lyseste) farge 21 er også ganske lys og bruker den iblandt om sommeren. Denne bb creamen er den absolutt beste jeg har prøvd. Den ser helt usynlig ut på huden men dekker fortsatt fint (ikke for mye), blir aldri kakete og legger seg ikke i linjer eller porer. Og den har spf! Den bygger seg også veldig fint om man trenger mer coverage noen steder. Ser faktisk ut som jeg ikke bruker hudsminke (fikk faktisk kommentar på jobben om at «men du bruker jo bare maskara du») Takk for svar! Ser at den også kommer i små størrelser og var ganske rimelig, så kommer definitivt til å teste den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Har prøvd missha sin bb cream og selv om resultatet ser bra ut så på meg så skled den veldig og laget striper, som den aldri tørket liksom.. men kanskje den er bedre på deg 😊 min favoritt er den fra lumene, helt perfekt. Liker også glow serum foundation dems, men gir litt mindre dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeg liker Lumene sin CC-krem. Jeg er også veldig blek og bruker den lyseste fargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 12 timer siden Blingblingtahei skrev (8 timer siden): Har prøvd missha sin bb cream og selv om resultatet ser bra ut så på meg så skled den veldig og laget striper, som den aldri tørket liksom.. men kanskje den er bedre på deg 😊 min favoritt er den fra lumene, helt perfekt. Liker også glow serum foundation dems, men gir litt mindre dekket. Jeg har kombinert hudtype, så da kan den faktisk skli litt ut på meg også. Men den er såpass rimelig og liten i størrelse, så får hvertfall testet det ut 😅 skal sjekke ut lumene også/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Erborian CC krem leverer det du spør etter for meg. Anonymkode: 5e167...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Erborian cc red correct Anonymkode: 798de...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Har rosacea og brukar Jan Thomas CC krem antiredness spf 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Limene CC 😊 Med Dorah Dream cream under Anonymkode: f5898...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Jeg er også svært lys i huden, har rødlig hår så blir ikke brun om sommeren heller.. men min favoritt er BB kremen til Biotherm. Jeg er også ganske tørr i huden, den legger seg heller ikke fine linjer. Ikke er den kjempedyrt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Jeg liker veldig godt Camilla phil skin tint. Den er ikke veldig dekkende, men veldig lett og fin. Anonymkode: db5bc...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden https://www.kicks.no/bareminerals/makeup/base/foundation/bareminerals-complexion-rescue-tinted-moisturizer-spf30-natural denne har jeg falt for. Jeg har prøvd mange og aldri kjøpt noen to ganger. Men denne kjøpte jeg meg når jeg ble tom. Anonymkode: 80fdf...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå