AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg leier en leilighet som skal selges. Eier av leilighet har bestilt takstmann. Hva må jeg gjøre før han kommer? Leiligheten er ryddig og grei den, men kjelleren er full at masse ting. Anonymkode: 4cb3d...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Så lenge han kommer til taket for å måle kvm i kjelleren (og ellers) kommer til å får sjekka alle vindu og dører, får sjekka sluk og det du kjenner til av feil og mangler så er det meste i mål. Anonymkode: 59e26...4ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så lenge han kommer til taket for å måle kvm i kjelleren (og ellers) kommer til å får sjekka alle vindu og dører, får sjekka sluk og det du kjenner til av feil og mangler så er det meste i mål. Anonymkode: 59e26...4ce Så bra. Har ikke så veldig lyst å rydde kjelleren 😅 Anonymkode: 4cb3d...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så bra. Har ikke så veldig lyst å rydde kjelleren 😅 Anonymkode: 4cb3d...35c Det trenger du ikke 🙂 Kan være greit å tømme sluket i dusjen om du gidder, om ikke det er noe du gjør jevnlig. Han vil garantert sjekke det, og da er det jo litt ugreit om det er fullt av hår og hudrester. Anonymkode: 81969...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det trenger du ikke 🙂 Kan være greit å tømme sluket i dusjen om du gidder, om ikke det er noe du gjør jevnlig. Han vil garantert sjekke det, og da er det jo litt ugreit om det er fullt av hår og hudrester. Anonymkode: 81969...43e Det har jeg gjort 😉 Litt flaut at kjelleren er full av ting, men det er jo det en kjeller brukes til, iallefall hos meg 😄 Anonymkode: 4cb3d...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det har jeg gjort 😉 Litt flaut at kjelleren er full av ting, men det er jo det en kjeller brukes til, iallefall hos meg 😄 Anonymkode: 4cb3d...35c Ja, sånn er det jo hos de aller fleste 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå