AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Del Skrevet 9. mars Litt underlig tittel, men det er i det minste dekkende. Jeg tenker på plasser hvor det er mye gode tilbud for psykisk syke og hvor man slipper så mye fordommer. Jeg fungerer dessverre dårlig sammen med "normale/friske", men har fått gode vennskap i regi av forskjellige tiltak for psykisk syke(da alvorlig psykisk syke). Nå er det sånn at jeg er for gammel til disse tiltakene som fungerte så godt for meg her, og jeg tenker det er på tide for meg å flytte. Ønsker så gjerne å finne en plass hvor jeg kan ha noe å gå til i ukedagene da jeg er uføretrygdet, og hvor det finnes mennesker som blir glad for at jeg møter opp. Har blitt ganske isolert etter at jeg ikke kunne delta i tiltak mer da jeg verken har familie, og de fleste jeg har blitt kjent med er opptatt med sitt eller flyttet. Noen som har erfaringer å komme med så blir jeg veldig takknemlig. Anonymkode: 766fc...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Dytt. Anonymkode: 766fc...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #3 Del Skrevet mandag kl 22:34 Tromsø, jeg har inntrykk av at det er en del tilbud her i byen for folk med ulike psykiske issues. Anonymkode: d6f82...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallllass Skrevet mandag kl 22:37 #4 Del Skrevet mandag kl 22:37 AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 10.08): Litt underlig tittel, men det er i det minste dekkende. Jeg tenker på plasser hvor det er mye gode tilbud for psykisk syke og hvor man slipper så mye fordommer. Jeg fungerer dessverre dårlig sammen med "normale/friske", men har fått gode vennskap i regi av forskjellige tiltak for psykisk syke(da alvorlig psykisk syke). Nå er det sånn at jeg er for gammel til disse tiltakene som fungerte så godt for meg her, og jeg tenker det er på tide for meg å flytte. Ønsker så gjerne å finne en plass hvor jeg kan ha noe å gå til i ukedagene da jeg er uføretrygdet, og hvor det finnes mennesker som blir glad for at jeg møter opp. Har blitt ganske isolert etter at jeg ikke kunne delta i tiltak mer da jeg verken har familie, og de fleste jeg har blitt kjent med er opptatt med sitt eller flyttet. Noen som har erfaringer å komme med så blir jeg veldig takknemlig. Anonymkode: 766fc...2a2 sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:39 #5 Del Skrevet mandag kl 22:39 Uten at jeg er inne i det selv, og vet om det vil passe for deg, så kan jeg nevne (ta dette som skudd fra hofta) Kirkens bymisjon med mange ulike grupper, Frivilligsentral, Røde Kors (fellesverket?), Crux-huset, som alle har noe på dagtid tror jeg. Anonymkode: d6f82...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:44 #6 Del Skrevet mandag kl 22:44 Om du driver med strikking eller annet håndarbeid så kan husflidslaget være en inngang til å bli kjent med folk; de har strikkekafé på dagtid. Biblioteket bruker også å ha en del arrangementer på dagtid. Alt i alt er det mange mulige møteplasser her i Tromsø. Anonymkode: d6f82...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:49 #7 Del Skrevet mandag kl 22:49 Førde Anonymkode: 62d10...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:03 #8 Del Skrevet mandag kl 23:03 Fikk god hjelp i Kristiansand. Anonymkode: 485aa...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:15 #9 Del Skrevet tirsdag kl 09:15 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Førde Anonymkode: 62d10...2e3 Hvorfor det? Førde er et deprimerende sted. Lite sol om vinteren, kaldt og innestengt. Anonymkode: 82b5a...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå