Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:44 #1 Del Skrevet i går, 08:44 Nåtidspaven vi ennå har noen stunder til er gammel/syk og kommer til å dø om ikke så lenge og i følge irsk spådomsmaker (helgenen St. Malachys profeti) så er han den siste paven...og så følger endetiden på en eller annen måte. Det blir store vanskeligheter og det fører til jordas slutt uten diskusjonsmuligheter og det er jo alvorlig nok, men hvorfor faller ikke folk i transe og forutsier fremtiden lengre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #2 Del Skrevet i går, 08:47 Du er ikke på tiktok skjønner jeg 😅 Anonymkode: 75285...976 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:01 Forfatter #3 Del Skrevet i går, 09:01 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er ikke på tiktok skjønner jeg 😅 Anonymkode: 75285...976 Nei, ikke i det hele tatt og det er jeg stolt av. Menneh...hva sier de der da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Nåtidspaven vi ennå har noen stunder til er gammel/syk og kommer til å dø om ikke så lenge og i følge irsk spådomsmaker (helgenen St. Malachys profeti) så er han den siste paven...og så følger endetiden på en eller annen måte. Det blir store vanskeligheter og det fører til jordas slutt uten diskusjonsmuligheter og det er jo alvorlig nok, men hvorfor faller ikke folk i transe og forutsier fremtiden lengre? Hvorfor skulle han være den siste paven; han er da ikke Peter II? At faren til Frans av Assisi het Peter, tror jeg er en voldsom overtolkning; hadde blitt mer bekymret om det kom en ny pave som tok navnet Peter II; paverekken begynte som kjent med en annen Peter. For å sitere Wikipedia-siden: https://en.wikipedia.org/wiki/Prophecy_of_the_Popes Sitat The prophecy concludes with a pope identified as "Peter the Roman", whose pontificate will allegedly precede the destruction of the city of Rome.[3] Men denne "profetien" kan like gjerne være en forfalskning, noe mange historikere har konkludert med, så da er man like langt. Anonymkode: f9b37...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Nei, ikke i det hele tatt og det er jeg stolt av. Menneh...hva sier de der da? Der er det bl.a. en som kanaliserer et romvesen som «spår fremtiden». Jeg følger ikke med på sånt så jeg vet ikke spesifikt hva de sier, men de er nå der Anonymkode: 75285...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå