AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hvor mange pump begynte dere med, og hvor landet dere? Anonymkode: cb110...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Begynte med ett, tar nå to. Østrogen-nivået er fremdeles noe lavt, så mulig jeg må øke ved neste kontroll. Anonymkode: f6ab3...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hvordan vet dere om dere må øke dosen? Anonymkode: d7131...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor mange pump begynte dere med, og hvor landet dere? Anonymkode: cb110...dac Startet med 1/2 nå -har gått på det før med dårlig erfaring men da tror jeg at jeg gjorde det feil. Nå er jeg ennå lenger inn i oa og startet opp igjen med å prøve for 1 1/2 uke siden etter 4 måneders opphold, nå står jeg på med 1/2 pump og utrogest ca 3 dager i uken. Ikke spes virkning av det ennå men ble anbefalt å prøve 4 uker før jeg endret eller økte dose, men må nok opp på 1 og kanskje 2 pump etterhvert for jeg har mye plager. Anonymkode: c0d4a...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Startet med 1/2 nå -har gått på det før med dårlig erfaring men da tror jeg at jeg gjorde det feil. Nå er jeg ennå lenger inn i oa og startet opp igjen med å prøve for 1 1/2 uke siden etter 4 måneders opphold, nå står jeg på med 1/2 pump og utrogest ca 3 dager i uken. Ikke spes virkning av det ennå men ble anbefalt å prøve 4 uker før jeg endret eller økte dose, men må nok opp på 1 og kanskje 2 pump etterhvert for jeg har mye plager. Anonymkode: c0d4a...b33 Tar du utrogestan i pilleform? Eller er det også en slags gel? Jeg har nettopp begynt med lenzetto (østrogen i sprayform) og progesteron i pilleform, skulle ønske det fantes en mulighet for å ta progesteron gjennom huden også, gjør det? Anonymkode: 90a78...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå