Gå til innhold

Dere som tar Estrogel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange pump begynte dere med, og hvor landet dere?

Anonymkode: cb110...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Begynte med ett, tar nå to. Østrogen-nivået er fremdeles noe lavt, så mulig jeg må øke ved neste kontroll. 

Anonymkode: f6ab3...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan vet dere om dere må øke dosen?

Anonymkode: d7131...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor mange pump begynte dere med, og hvor landet dere?

Anonymkode: cb110...dac

Startet med 1/2 nå -har gått på det før med dårlig erfaring men da tror jeg at jeg gjorde det feil. Nå er jeg ennå lenger inn i oa og startet opp igjen med å prøve for 1 1/2 uke siden etter 4 måneders opphold, nå står jeg på  med 1/2 pump og utrogest ca 3 dager i uken. Ikke spes virkning av det ennå men ble anbefalt å prøve 4 uker før jeg endret eller økte  dose, men må nok opp på 1 og kanskje 2 pump etterhvert for jeg har mye plager. 

Anonymkode: c0d4a...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Startet med 1/2 nå -har gått på det før med dårlig erfaring men da tror jeg at jeg gjorde det feil. Nå er jeg ennå lenger inn i oa og startet opp igjen med å prøve for 1 1/2 uke siden etter 4 måneders opphold, nå står jeg på  med 1/2 pump og utrogest ca 3 dager i uken. Ikke spes virkning av det ennå men ble anbefalt å prøve 4 uker før jeg endret eller økte  dose, men må nok opp på 1 og kanskje 2 pump etterhvert for jeg har mye plager. 

Anonymkode: c0d4a...b33

Tar du utrogestan i pilleform? Eller er det også en slags gel? Jeg har nettopp begynt med lenzetto (østrogen i sprayform) og progesteron i pilleform, skulle ønske det fantes en mulighet for å ta progesteron gjennom huden også, gjør det?

Anonymkode: 90a78...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...