Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig fått sykt mye hvite , tynne hår i hele ansiktet, mulig etter jeg brøt hudvarrieren med sterk hudpleie.. har noen råd for å fjerne? Prøvd veet voks, ble veldig sår av den.. erfaring med ipl hjemme f eks? 

Takk for tips på forhånd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kniv, slik liten plastsak du kjøper på parfymerier. Veldig effektivt. Ingen irritasjon

Anonymkode: 55503...be7

AnonymBruker
Skrevet

Ipl tar ikke hvite hår.

Anonymkode: dfe77...e60

AnonymBruker
Skrevet
Snekkerfruen skrev (1 time siden):

Plutselig fått sykt mye hvite , tynne hår i hele ansiktet, mulig etter jeg brøt hudvarrieren med sterk hudpleie.. har noen råd for å fjerne? Prøvd veet voks, ble veldig sår av den.. erfaring med ipl hjemme f eks? 

Takk for tips på forhånd

Ipl tar ikke lyse hår, så det har ingen effekt. 

veet burde forbys, det er grusomt. Det du derimot kan kjøpe er en beholder du fyller på med voksperler. 
https://www.fashiongirl.no/shop/uniq-pro-wax-2843p.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADubNL7ntAfYwuu4XPWjG2_gW5jg3&gclid=EAIaIQobChMIqL-Rr9n8iwMVM0JBAh3gfhmEEAQYBCABEgIgk_D_BwE&CookieConsentChanged=1

det kan være litt krevende å starte med, men etter noen ganger får du teken. Denne kan du f.eks. også bruke i armhulen eller andre steder på kroppen. 
bør grundig med hygiene og følg instruksjonene. Husk å bruke solfaktor (det bør man bruke året rundt uansett) etter å ha vokset, for å unngå pigmentflekker! Og ikke bruk retinol eller syrer er par dager før man vokser.’

Anonymkode: 8d45f...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Bedre å bestille seg en time til de som har greie på det. 

Anonymkode: f31e5...54e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en liten barbermaskin som er beregnet på ansiktet. Den heter Flawless, på størrelse med en leppestift. Kan brukes hver dag. Jeg har veldig mørk bart. Får sår av hårfjerningskrem og laser fungerer ikke. 

image.thumb.jpeg.92843d7c5639adb1440ce61872d8c4e4.jpeg

Anonymkode: d75db...5af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2025 den 10.46):

Jeg bruker en liten barbermaskin som er beregnet på ansiktet. Den heter Flawless, på størrelse med en leppestift. Kan brukes hver dag. Jeg har veldig mørk bart. Får sår av hårfjerningskrem og laser fungerer ikke. 

image.thumb.jpeg.92843d7c5639adb1440ce61872d8c4e4.jpeg

Anonymkode: d75db...5af

Denne er helt fantastisk til overleppe. Jeg har helt lyse hår og da hjelper ikke laser. Vokset i salong men da kjente jeg stubber etter to dager. Hårfjerningskrem stinker og er altfor sterkt. Jeg bruker denne en gang i uka. 

Anonymkode: c8aad...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...