AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #1 Del Skrevet i går, 07:48 Jeg er gravid i 6.uke, og jeg føler meg så sint og irritabel! Dette er et ønsket svangerskap, jeg har mistet tre ganger før. Men jeg føler jeg koker av sinne innvendig, er det flere som har det slik? Jeg kjefter ikke, og er ikke «slem» med mann og barn 😅 bærer det inni meg, og går og irriterer meg over alt de sier og gjør. Fantaserer om å «si opp» jobben som kokk, sjåfør, vaskehjelp, daglig leder, kjæreste og mamma, har bare lyst til at alle skal holde kjeft og la meg være i fred 🙈 jeg er så lei av å plukke opp etter - og legge til rette for alle andre! Det kommer til og med tanker om at jeg skulle ønske jeg ikke var gravid, selv om jeg som sagt har ønsket dette svangerskapet🥲 Flere som har det slik? Som får lyst til å forlate mann og rope og kjefte og smelle?🙃🙈 Anonymkode: a654d...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Jada helt normalt. Jeg himler med øynene veldig tydlig så tror nok mannen ser meg🤣. Anonymkode: b31e3...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Hormoner- du bygger et menneske inni deg selv, som tar vitaminer, mineraler, puls, kjøtt og blod og alt fra deg for å vokse. Tenk på det 😁 Anonymkode: 4cf29...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden ❤️ Anonymkode: 089fe...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #5 Del Skrevet 19 minutter siden Høres kjent ut. Hadde flere perioder selv, så kom og gikk litt. Valgte å si til mannen at jeg var i de fasene, for da kunne jeg si at nå må jeg lette på trykket, og fikk kjeftet og klaget litt, så lo vi etterpå og det føltes som om jeg ble 10kg lettere. Dette var mrd første. Andre svangerskap så fikk jeg aldri luftet frustrasjon og det gjorde så at jeg bar med meg alt etterpå, for var jo reelle ting også, ikke bare småtteri. Så viktig å få tømt ut litt frustrasjon. Men man trenger ikke være slem selv om man blåser ut. Anonymkode: d0b2b...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå