AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Det står på Meny sitt nettbutikk at de er midlertidig utsolgt, men vet ikke om de har den i fysiske butikken, noen som vet? Har ikke Meny her jeg bor. Kanskje finnes denne i andre butikker, noen som vet? https://meny.no/varer/middagstilbehor/krydder/kanel/kanel-ceylon-7311311013973 Anonymkode: aea7f...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jeg bor nærme to Meny-butikker, og begge har den inne. Anonymkode: 64f44...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Helsekost butikker pleier å ha. Anonymkode: 59b41...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det står på Meny sitt nettbutikk at de er midlertidig utsolgt, men vet ikke om de har den i fysiske butikken, noen som vet? Har ikke Meny her jeg bor. Kanskje finnes denne i andre butikker, noen som vet? https://meny.no/varer/middagstilbehor/krydder/kanel/kanel-ceylon-7311311013973 Anonymkode: aea7f...845 Hvis det er Ceylon-kanel du vil ha så var de det på Kiwi. Anonymkode: 8922c...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det står på Meny sitt nettbutikk at de er midlertidig utsolgt, men vet ikke om de har den i fysiske butikken, noen som vet? Har ikke Meny her jeg bor. Kanskje finnes denne i andre butikker, noen som vet? https://meny.no/varer/middagstilbehor/krydder/kanel/kanel-ceylon-7311311013973 Anonymkode: aea7f...845 Sunkost Anonymkode: b8fd2...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bor nærme to Meny-butikker, og begge har den inne. Anonymkode: 64f44...b33 Så det vil si at de kan ha den i fysiske butikken selv om nettbutikk er tom? Kan vel ringe å spørre også kanskje. Takk. Anonymkode: aea7f...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helsekost butikker pleier å ha. Anonymkode: 59b41...39d La ut linken til den jeg vil ha, ikke fra helsekost. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er Ceylon-kanel du vil ha så var de det på Kiwi. Anonymkode: 8922c...557 Takk. Anonymkode: aea7f...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Det virker på meg som at Menys omlegging til egne lager for nettbutikken (slik noen opplyste om i en annen tråd forleden) fører til at varesortimentet i nettbutikken blir mer begrenset enn i fysiske butikker? Dette er et stor minus for meg i hvert falll, og har ført til at jeg vurderer å slutte med å bruke Menys nettbuikk, noe jeg har gjort jevnlig siden like før pandemien. Når stadig flere faste varer er "utsolgt" i nettbutikken faller jo hele poenget bort, så lenge man må handle faste basisvarer i fysisk butikk likevel for å supplere. Meny sager av greina de sitter på! I iveren etter effektivisering og økt inntjening risikerer de i stedet å miste hele kundegrunnlaget. Anonymkode: 9b1e6...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det står på Meny sitt nettbutikk at de er midlertidig utsolgt, men vet ikke om de har den i fysiske butikken, noen som vet? Har ikke Meny her jeg bor. Kanskje finnes denne i andre butikker, noen som vet? https://meny.no/varer/middagstilbehor/krydder/kanel/kanel-ceylon-7311311013973 Anonymkode: aea7f...845 Ta en tur til dine nærmeste butikker, for det er ikke bare Meny som har den typen. Ellers er det fullt mulig at Meny har i sine fysiske butikker. Anonymkode: 0c2f5...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Helsekost butikker har Ceylon kanel i merket Helios og Kiwi vet jeg. Anonymkode: 280af...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Helsekost har Ceylon kanel. Anonymkode: 755a9...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Nå er det lenge siden, men jeg kjøpte ceylonkanel fra SantaMaria på Coop Mega. Ellers har de jo, som flere sier, på helsekostbutikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden https://www.bodystore.no/kanel-ceylon-ekta-kanelpulver-oko-125-g/A90001-62.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=00%3A pmax_catch all_bsno&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAlbW-BhCMARIsADnwasrknTxMZB3ourir_q4IDIiattguB3gfBnMErAqwWxYGkNdZhi6KvhEaAnGJEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Har kjøpt denne et par ganger, anbefales. Anonymkode: 09d1b...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det virker på meg som at Menys omlegging til egne lager for nettbutikken (slik noen opplyste om i en annen tråd forleden) fører til at varesortimentet i nettbutikken blir mer begrenset enn i fysiske butikker? Dette er et stor minus for meg i hvert falll, og har ført til at jeg vurderer å slutte med å bruke Menys nettbuikk, noe jeg har gjort jevnlig siden like før pandemien. Når stadig flere faste varer er "utsolgt" i nettbutikken faller jo hele poenget bort, så lenge man må handle faste basisvarer i fysisk butikk likevel for å supplere. Meny sager av greina de sitter på! I iveren etter effektivisering og økt inntjening risikerer de i stedet å miste hele kundegrunnlaget. Anonymkode: 9b1e6...1ba Ja, varesortiment er mye mer begrenset enn i butikkene, og mange helt ordinære varer finnes ikke i nettbutikken i det hele tatt. Jeg har prøvd å spørre kundeservice om sortimentet, men bare fått svadasvar. Tilbudsvarer kan man bare glemme å kjøpe, minst halvparten er utsolgt hver eneste uke. Jeg har vært en trofast Menykunde i mange år, men nå er det slutt. Anonymkode: 2f6d4...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå