AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Det var en fyr jeg høyresvepet på tinder. Men så bare noen uker etterpå, kom samme profil opp igjen. Er det vanlig, eller har han "unliket" liken min eller noe slikt, så hans profil ble stående "nøytral"? For når den kom opp nå, så kunne jeg trykke x og hjerte igjen, så virket ikke som profilen opprinnelig var liket hos meg. Har noen vært borti dette før? Går det ann For noen som har betalt medlemskap å se hvem som liker og så fjerne like-n fra deres bruker selv om det er jeg som liket og ikke han? For å gjøre det enda verre, så fikk jeg med et uhell sveipet høyre når jeg skulle gå videre til neste profil, så om betalte medlemmer ser hvem som har liket uten selv å like, må han jo snart tro jeg er en stalker😳 Anonymkode: e140c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Dette skjer hele tiden, har fått opp 5-8 profiler som man like på nytt, om jeg ikke liker de på nytt så er de fortsatt der, er nok bare en bug i appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Bugg i appen eller så tror jeg en del lager ny profil ganske ofte? Ser mange av de samme går igjen. Anonymkode: 0826c...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Er vell det som er halve konseptet med Tinder og lignende. Om du bare såg de en gang ville det nok fort blitt tomt for noen å sveipe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå