densatt Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Jeg koser meg med serien Sex in the City og nå serien And Just Like That. Jeg såg for lenge siden at sesong 3 er kommet. Men hvor går And Just Like That serien? Jeg trodde det var Max, men der ligger kun sesong 1 og 2. Er det noen som vet?
Krinoline Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Jeg var helt sikker på at jeg allerede hadde sett sesong 3, men den har faktisk ikke kommet ennå, nei. Det jeg fant ut er at den har blitt utsatt til 2025, så da er den kanskje rett rundt hjørnet.
jukkapalme Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Mener å ha lest et sted at den kommer sommeren 2025, håper jeg husker rett. Gleder meg uansett Lenge siden sesong 2 nå.
densatt Skrevet 10. mars Forfatter #7 Skrevet 10. mars Jepp jeg gleder! Jeg får vente til sommeren da! 😃
jukkapalme Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai Ikke lenge igjen nå! Gleder meg! https://www.elle.no/and-just-like-that-carrie-bradshaw-sarah-jessica-parker/carrie-er-snart-tilbake/887773
Kartoffel Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai Slipper de alle episodene samtidig eller en hver uke, tro?
jukkapalme Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Kartoffel skrev (16 minutter siden): Slipper de alle episodene samtidig eller en hver uke, tro? En i uka vil jeg tro. Har ihvertfall vært det de andre sesongene. Åååå, som jeg gleder meg!
Kartoffel Skrevet 9. mai #11 Skrevet 9. mai jukkapalme skrev (På 8.5.2025 den 12.51): En i uka vil jeg tro. Har ihvertfall vært det de andre sesongene. Åååå, som jeg gleder meg! Ville gjerne binget alle på en gang, men jeg gleder meg likevel 🤩 1
Jennyfromtheblock Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Den skulle jo komme i dag, men finner den ikke? "Det er snart klart for tredje sesong av spin offen med alles kjære Carrie Bradshaw, torsdag 29. mai har sesong 3 av And Just Like That premiere på Max, og nå er endelig traileren her. " https://www.elle.no/and-just-like-that-carrie-bradshaw-sarah-jessica-parker/carrie-er-snart-tilbake/887773
jukkapalme Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Jennyfromtheblock skrev (1 time siden): Den skulle jo komme i dag, men finner den ikke? "Det er snart klart for tredje sesong av spin offen med alles kjære Carrie Bradshaw, torsdag 29. mai har sesong 3 av And Just Like That premiere på Max, og nå er endelig traileren her. " https://www.elle.no/and-just-like-that-carrie-bradshaw-sarah-jessica-parker/carrie-er-snart-tilbake/887773 Den kommer den 30. i stedet. Lette og lette uten å finne den og googlet og fant dette: https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/se-den-nye-traileren-for-den-tredje-sesongen-av-and-just-like-th Gleder meg!
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Noen som vet når klokka første episode slippes idag? Finner det ikke ut. Anonymkode: dfed7...37a
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Jeg har akkurat sett den, så ligger ute nå. Anonymkode: 13d88...e7b
Kålrota Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som vet når klokka første episode slippes idag? Finner det ikke ut. Anonymkode: dfed7...37a Den lå der i morges. På Max.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Kålrota skrev (25 minutter siden): Den lå der i morges. På Max. Har fått sett jeg også. Måtte laste ned appen, var derfor jeg ikke fant noe. Forrige sesong så jeg serien på nettsiden, det gikk ikke nå. Har ikke hatt Max siden forrige sesong av AJLT. Hva syns vi om første episode? Anonymkode: dfed7...37a
AnonymBruker Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai Nettopp sett den.... jeg er litt "underwhelmed" Det er liksom ikke noe nytt, ikke noe klarhet. De svimer rundt med alskens trivielle bekymringer i et bekymringsfritt liv Jeg kjedet meg under første episode men kommer til å se på hele likevel. Masse flott å se på antrekksmessig sett, men også mye rart... Putetrekkhatt anyone?! 😅 Seema syns jeg er en helt unødvendig karakter... Hadde håpet på comeback fra Samantha✨ Anonymkode: 288de...3bc 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Seema syns jeg er en helt unødvendig karakter... Hadde håpet på comeback fra Samantha✨ Anonymkode: 288de...3bc Enig. Dårlig erstatning for Samantha. Men likte første episode. Bare kjedelig å vente en hel uke på neste. Denne sesongen har i motsetning til de andre fått god kritikk også. Anonymkode: dfed7...37a 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Dårlig erstatning for Samantha. Men likte første episode. Bare kjedelig å vente en hel uke på neste. Denne sesongen har i motsetning til de andre fått god kritikk også. Anonymkode: dfed7...37a Selv om jeg kjedet meg under første episoden, ser jeg for så vidt frem til resten. Ble ikke enig med meg selv under første episoden. En del av meg syns det er flott å se disse godt voksne damene som man har blitt så glad i, at livet deres er ikke så ulikt det livet de hadde når de var yngre.. Samtidig så var det øyeblikk i både forrige sesong og nå, at det livet fremstår litt "tomt og en smule stusslig"? Hadde kanskje ventet meg en rausere holdning mot nonnen fra både Miranda og Carrie og ikke så "by, Felicia" liksom. Blir hvert fall spennende å se hva som skjer videre og om dette endres. Anonymkode: 288de...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå