densatt Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg koser meg med serien Sex in the City og nå serien And Just Like That. Jeg såg for lenge siden at sesong 3 er kommet. Men hvor går And Just Like That serien? Jeg trodde det var Max, men der ligger kun sesong 1 og 2. Er det noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Den har vel ikke kommet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 11 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 11 timer siden Vet du noe om når den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krinoline Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jeg var helt sikker på at jeg allerede hadde sett sesong 3, men den har faktisk ikke kommet ennå, nei. Det jeg fant ut er at den har blitt utsatt til 2025, så da er den kanskje rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 10 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 10 timer siden Får håpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Mener å ha lest et sted at den kommer sommeren 2025, håper jeg husker rett. Gleder meg uansett Lenge siden sesong 2 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå