Gå til innhold

Helt ødelagt bollemus og tåler ikke barbering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Livet mitt ble mye bedre etter jeg sluttet å barbere. Jeg stusser når jeg føler det blir for langt. Bikinilinjen vokser jeg hjemme hvis jeg skal ha på meg bikini blandt folk. 

Samboeren min liker at jeg har hår.

Anonymkode: ed481...384

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Stor pike skrev (19 minutter siden):

Ubehag!!?? Jeg vokser overleppen og det er så sinnsykt jævlig vondt. Tanken på å vokse musa får meg til å ville kravle ut av mitt gode skinn. I tillegg får jeg sår og det vil jeg definitivt ikke ha på der. 

Jeg barberer musa, men av en eller annen grunn får jeg ikke til å bli glatt. Det er korthåret da, og velstelt. Og ja, jeg har en massiv bollemus, og den virker 😄

Du blir ikke glatt av barbering uten å bruke gammeldags barberblad.  

Voksing er vondt men, ikke så vondt. 

Det er mer skånsomt og krever 0 stell utover 15 minutter hver 6-8 uke. 

Anonymkode: ff25f...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Litt av en overskrift 🤣 men det er UTROLIG trist å ha det sånnt her!
Ikke bare at jeg ikke tåler barbering men tåler INGENTING! Ikke kremer eller oljer heller !!! 😢 Er nå 35 år ,og problemet har vedvart fra jeg var 15. Er mentalt utslitt.

Har i tilegg bollemus så føler meg jævli i bikini. Skal jeg bli utført oralsex på så må jeg holde oppe huden (venusberget) fordi det går over fra en søt bollemus til en stygg bolle hvor det er altfor mye hud!
Er normal vektig så syntes ikke dette passer ilag heller. Blir for petit i tilegg og føler det hadde sett penere ut på en større dame. 

Har åsså en form som gjør at den ikke går i en slags V form men mere firkanta? Eller altså dette ble dårlig forklart (ikke firkanta) men greia er at det ikke er plass til hele musa i trusa ( rimer gjør det åsså😆)  alltid havner en del av huden i klem i trange bukser blant annet og i alle typer truser.

Huden har blitt kjempe skada (overdriver ikke)  fordi jeg rett og slett har hatt så mange ‘’utbrudd’’ med nupper og eksem og kløe der at pågrunn av mye kløing og det som følger med så har huden blitt arrete. Jeg har så negative følelser rundt mitt eget underliv at jeg nyter ikke er normalt sexliv heller. Har igrunn hatt det helt jævli i 15 år nå og kjenner at jeg snart går i kloster.  

barberer meg riktig vil jeg tro.
Prøvd alle type høvler og da både dem for menn og kvinner samt engangs høvler og andre. Prøvd kortison salve en del å. 
Testa ut oljer. Talkum når det blir for fuktig i varmen, og bruker bomulls undertøy + prøver å unngå helt trange bukser. Sterilt er jo slag ordet oppi alt. Skifta ut til apoteket sine produkter uten parfyme og jaa? Hva mer liksom? 

En annen ting jeg ikke skjønner er at alle sier at hårene på bikinilinje ikke vokser lenger og lenger ut , men virkelig? Mine hår gror lengre og lengre utover mot lårene? Og det hjelper jo lite når alt er som det er. 

Noen andre som har helt avsky til sitt eget underliv? Noen som har tips / erfaringer ? Uansett…del gjerne 😁

Anonymkode: fb4a3...e35

Helt ærlig, hvorfor tar du ikke plastisk kirurgi og laser på arrene? Jeg mener hvis dette er et så stort problem og du blir mentalt utslitt av det. Google kirurger i utlandet, Tallin og Riga har kjempdyktige kirurger som er mye billigere enn i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener gutter? 

De fleste gutter misliker hår?

For jeg kan garantere at ekte menn, ikke gjør det. 

Finn deg en mann istedenfor. 

Ekte kvinner liker bare de som er skallet

Ekte menn liker bare de som har BMI på over 25

Ekte kvinner liker bare...

🙄

🤦‍♀️

Det blir for dumt.

Noen menn liker hårete kvinnekropper

Noen menn liker kvinner som har fjernet hår

Begge preferanser tilhører menn.

Jeg barberer meg, er sjeleglad for at jeg aldri har opplevd noe problemer med det. Og er glad for at mannen min helst foretrekker glatt om han får velge men egentlig ikke bryr seg så mye

Anonymkode: f0878...d73

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har i tilegg bollemus så føler meg jævli i bikini. Skal jeg bli utført oralsex på så må jeg holde oppe huden (venusberget) fordi det går over fra en søt bollemus til en stygg bolle hvor det er altfor mye hud!

Er ikke det noe alle gjør da? Tror ikke dette har noe med mye/lite hår eller bolle å gjøre. Det øker nytelse og gjør det litt enklere for partner. Det hjelper nok dessverre lite at jeg sier det, men dette er min ærlige mening: du er garanert mer enn fin nok slik du er! Det er bare trist å være så slem med seg selv. Du må ikke snakke til deg selv på denne måten. :( 

Anonymkode: 15c02...571

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor skal man starte. Kondolerer med dårlig selvbilde og ekstrem selvopptatthet. 

Anonymkode: 58e18...114

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor skal man starte. Kondolerer med dårlig selvbilde og ekstrem selvopptatthet. 

Anonymkode: 58e18...114

Hvorfor skriver du slikt tull?? 
Vi får beskjed om å være fornøyd med det underlivet man har, men dersom en kvinne med litt mer «former» der nede viser seg i thigts eller stramme bukser så er det ikke lenge før de får kommentarer på at det ser ut som at de har pikk eller andre stygge kommentarer. Og det mest fra andre kvinnfolk 🤷🏽‍♀️

Flere har ikke vært klar over at de er annerledes før noen har hatt behov for å påpeke at de enten har bollemus eller cameltoe. Så mener dere etterpå at en er selvopptatt? Flere unngår å ha sex pga kommentarer som aldri glemmes, orker ikke gå på trening da folk åpenlyst ser. Og ikke kom med kommentar på klær som er for små, det er enkelte som ikke kan unngå å at det vises. Enkelte går ikke med tettsittende klær for de føler seg stygg. Ikke alle har råd til å operere. Dobbelmoralsk samfunn altså…

Anonymkode: 60d17...593

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kremen som heter Locobase rapair, beste ever! 

Anonymkode: 5356a...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Voksne oppegående menn bryr seg ikke om man har hår nedentil. Mulig de snakker om at de foretrekker men når alt kommer til alt så bryr de seg ikke når man først har fått av seg buksa. Jeg forstår at det er leit å ikke være fornøyd med eget underliv, men å påføre seg selv skam fordi man tenker at menn helst vil ha noen som er glattbarbert er noe man må bare legge fra seg. Hadde en mann nektet å ha sex med meg eller kommentert at jeg ikke var glattbarbert så er ikke det en mann som er verdt min tid. Håper du finner ut av det, er ikke ok å føle seg dårlig pga noe man ikke kan noe for med kroppen sin. 

Anonymkode: bd5cc...981

Siterer du feil person her eller? :vetikke:

Anonymkode: 3fbf5...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du mener gutter? 

De fleste gutter misliker hår?

For jeg kan garantere at ekte menn, ikke gjør det. 

Finn deg en mann istedenfor. 

Sånn helt seriøst, liker du og få kjønnshår i munnen? Jeg forstår veldig godt at min mann på 48 ikke liker det, jeg liker det ikke selv. Jeg vil ikke slikke ballene hans om de er full av hår heller. Og slikke slik ts beskriver, altså « rett på» mellom kjønnsleppene går jo, men jeg vil ha skikkelig fors. Så har funnet en ekte mester  av en mann , og han liker heller ikke og spise kjønnshår. 
uenig i dette er en « guttegreie», men antar at damer som skriver dette enten spiser mannen kjønnshår med glede ,eller rett og slett ikke er så opptatt av/ ikke får noe særlig oralsex. 

Anonymkode: bf925...6b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange menn liker hår. Det er sikkert noen som ikke liker det, men de er antakelig i mindretall. En del men bryr seg ikke, de liker damer uansett, liksom. Min mann foretrekker hår (helst kortklipt sveis, ikke så veldig langt). Alle har sine preferanser og man kan ikke please alle, så velg det som du selv foretrekker. 

Mange menn (sikkert flertallet) liker bollemus også. 

Jeg er sikker på at dette ikke er så ille som du tror. Rett opp skuldrene og løft blikket, du finner sikkert en mann som liker deg som du er. 

Anonymkode: 5d9b7...b82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sånn helt seriøst, liker du og få kjønnshår i munnen? Jeg forstår veldig godt at min mann på 48 ikke liker det, jeg liker det ikke selv. Jeg vil ikke slikke ballene hans om de er full av hår heller. Og slikke slik ts beskriver, altså « rett på» mellom kjønnsleppene går jo, men jeg vil ha skikkelig fors. Så har funnet en ekte mester  av en mann , og han liker heller ikke og spise kjønnshår. 
uenig i dette er en « guttegreie», men antar at damer som skriver dette enten spiser mannen kjønnshår med glede ,eller rett og slett ikke er så opptatt av/ ikke får noe særlig oralsex. 

Full rulle oralsex med hår her. Mannen foretrekker kortklipt av den grunn, men liker ikke barbert. Han synes det er ekkelt med barbert, vi har alle våre preferanser. Det som er rart, er å gå rundt og tro at ens egne preferanser er fasiten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke bare at jeg ikke tåler barbering men tåler INGENTING! Ikke kremer eller oljer heller !!! 😢 Er nå 35 år ,og problemet har vedvart fra jeg var 15. Er mentalt utslitt.

Er normal vektig så syntes ikke dette passer ilag heller. Blir for petit i tilegg og føler det hadde sett penere ut på en større dame. 

Har åsså en form som gjør at den ikke går i en slags V form men mere firkanta? Eller altså dette ble dårlig forklart (ikke firkanta) men greia er at det ikke er plass til hele musa i trusa ( rimer gjør det åsså😆)  alltid havner en del av huden i klem i trange bukser blant annet og i alle typer truser.

Huden har blitt kjempe skada (overdriver ikke)  fordi jeg rett og slett har hatt så mange ‘’utbrudd’’ med nupper og eksem og kløe der at pågrunn av mye kløing og det som følger med så har huden blitt arrete. Jeg har så negative følelser rundt mitt eget underliv at jeg nyter ikke er normalt sexliv heller. Har igrunn hatt det helt jævli i 15 år nå og kjenner at jeg snart går i kloster.  

Prøvd alle type høvler og da både dem for menn og kvinner samt engangs høvler og andre. Prøvd kortison salve en del å. 
Testa ut oljer. Talkum når det blir for fuktig i varmen, og bruker bomulls undertøy + prøver å unngå helt trange bukser. Sterilt er jo slag ordet oppi alt. Skifta ut til apoteket sine produkter uten parfyme og jaa? Hva mer liksom? 

En annen ting jeg ikke skjønner er at alle sier at hårene på bikinilinje ikke vokser lenger og lenger ut , men virkelig? Mine hår gror lengre og lengre utover mot lårene? Og det hjelper jo lite når alt er som det er. 

Noen andre som har helt avsky til sitt eget underliv? Noen som har tips / erfaringer ? Uansett…del gjerne 😁

Jeg også blir veldig rød og nuppete av barbering, så det slutta jeg fort med. Vil anbefale brasiliansk voks, såå mye bedre for huden. The downside er at det koster i lengden😏

Anonymkode: 1fdb5...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd men samme kjipe resultat. 

Har vurdert i mange år å gå til en profesjonell å få det voksa, men tenker det er kjempe flaut. Er veldig sjenert og det virker så pinlig og merkelig at noen skal vokse meg nedentil🥵

Det er ikke flaut i det hele tatt, jeg lover😊 Jeg var nervøs første gangen pga det samme, men deretter har jeg gått månedlig i årevis, hos samme dama. Vi smalltalker og blir litt kjent, er som å gå til frisøren, haha😂

Anonymkode: 1fdb5...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kremen som heter Locobase rapair, beste ever! 

Anonymkode: 5356a...851

Ja den kan jeg signere på. Har brukt den på sprukken og sår hud tidligere. Den er magisk 😍

Anonymkode: e8d04...ef4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har bollemus og full busk. Mannen slikker ivrig for det! Du må lære deg å like musa di som den er, ALLE har forskjellige underliv!

Anonymkode: d0b29...2dd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Full rulle oralsex med hår her. Mannen foretrekker kortklipt av den grunn, men liker ikke barbert. Han synes det er ekkelt med barbert, vi har alle våre preferanser. Det som er rart, er å gå rundt og tro at ens egne preferanser er fasiten. 

Er det ikke akkurat det de som sier at det bare er gutter som liker barberte damer gjør?  
ja, vi har alle våre preferanser, og det viktigste er jo og finne er partner som matcher. Jeg har funnet en MANN som i likhet med meg ikke liker og få hår i munnen, og så er det viktigste for deg og din mann at dere er enige. 
dette hjelper uansett ikke ts, hun vil fjerne hår. 

jeg har veldig sensitiv hud, og bruker veet hårfjerning ca 1 gang i mnd. ingen kløe eller noe, og hårfri lenge. Orker heller ikke barbering . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja den kan jeg signere på. Har brukt den på sprukken og sår hud tidligere. Den er magisk 😍

Anonymkode: e8d04...ef4

Også kan man få den i store krukker på blå resept 😁 har aldri brukt den i underlivet da, jeg tåler hårfjerningskrem helt fint, men bruker på kroppen ellers på knusktørr hud og atopisk eksem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tar en Brazilian i Ny og ne, men ellers er det ikke alle underliv som tåler barbering..

Dette med bollemus har ikke sammenheng med størrelsen ellers, så at det nødvendigvis vil passe bedre på en annen kropp er jeg uenig i.

Lykke til 😊

Anonymkode: 96cc8...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...