AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Litt av en overskrift 🤣 men det er UTROLIG trist å ha det sånnt her! Ikke bare at jeg ikke tåler barbering men tåler INGENTING! Ikke kremer eller oljer heller !!! 😢 Er nå 35 år ,og problemet har vedvart fra jeg var 15. Er mentalt utslitt. Har i tilegg bollemus så føler meg jævli i bikini. Skal jeg bli utført oralsex på så må jeg holde oppe huden (venusberget) fordi det går over fra en søt bollemus til en stygg bolle hvor det er altfor mye hud! Er normal vektig så syntes ikke dette passer ilag heller. Blir for petit i tilegg og føler det hadde sett penere ut på en større dame. Har åsså en form som gjør at den ikke går i en slags V form men mere firkanta? Eller altså dette ble dårlig forklart (ikke firkanta) men greia er at det ikke er plass til hele musa i trusa ( rimer gjør det åsså😆) alltid havner en del av huden i klem i trange bukser blant annet og i alle typer truser. Huden har blitt kjempe skada (overdriver ikke) fordi jeg rett og slett har hatt så mange ‘’utbrudd’’ med nupper og eksem og kløe der at pågrunn av mye kløing og det som følger med så har huden blitt arrete. Jeg har så negative følelser rundt mitt eget underliv at jeg nyter ikke er normalt sexliv heller. Har igrunn hatt det helt jævli i 15 år nå og kjenner at jeg snart går i kloster. barberer meg riktig vil jeg tro. Prøvd alle type høvler og da både dem for menn og kvinner samt engangs høvler og andre. Prøvd kortison salve en del å. Testa ut oljer. Talkum når det blir for fuktig i varmen, og bruker bomulls undertøy + prøver å unngå helt trange bukser. Sterilt er jo slag ordet oppi alt. Skifta ut til apoteket sine produkter uten parfyme og jaa? Hva mer liksom? En annen ting jeg ikke skjønner er at alle sier at hårene på bikinilinje ikke vokser lenger og lenger ut , men virkelig? Mine hår gror lengre og lengre utover mot lårene? Og det hjelper jo lite når alt er som det er. Noen andre som har helt avsky til sitt eget underliv? Noen som har tips / erfaringer ? Uansett…del gjerne 😁 Anonymkode: fb4a3...e35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Når jeg sluttet å barbere meg så forsvant alle mine plager som dugg for solen. Vil anbefale deg å prøve det. Huden kan bli ødelagt av barbering. Anonymkode: e8d04...ef4 4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg sluttet å barbere meg så forsvant alle mine plager som dugg for solen. Vil anbefale deg å prøve det. Huden kan bli ødelagt av barbering. Anonymkode: e8d04...ef4 Glemte å si det at jeg sliter med seboreisk eksem så jeg har prøvd flere ganger men da begynner det å klø av det åsså. Men skal sies at jeg har vært singel når jeg har prøvd på det. De fleste menn misliker mye hår der nede. Har åsså prøvd å klippe hårene kortere men blir like mye kløe etc. Er du i et forhold om jeg kan spørre!? og hvor gammel er du? Hvordan tar typen din det at du lar hårene gro..ikke at det er hans kropp ,men mange føler jo på sånne ting i et forhold og lurer på hva partner syntes. Å hva gjør du med bikini linja ? Ikke meningen å ta avhør her😑🤭 Anonymkode: fb4a3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Kan du ikke bare vokse det istedenfor? Anonymkode: 2f159...65f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare vokse det istedenfor? Anonymkode: 2f159...65f Har prøvd men samme kjipe resultat. Har vurdert i mange år å gå til en profesjonell å få det voksa, men tenker det er kjempe flaut. Er veldig sjenert og det virker så pinlig og merkelig at noen skal vokse meg nedentil🥵 Anonymkode: fb4a3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anomyn Burker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Hvis det er slik at de ytre kjønnsleppene dine kommer i klem og skades hadde jeg ville bestilt time hos gynokolog, slik at denne kan vurdere om du bør opereres. Du skal ikke være flau hos profesjonelle. De gjør dette mange ganger om dagen, hele uka og år etter år. Det er bare en jobb for de. Men, det er ingenting galt i å ha et underliv som ditt, heller ikke at du lar håret være der nede. Jeg er helt sikker på at mange menn liker din variant. Vi er alle forskjellige vet du. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor vokser du ikke eller tar laser? Man kan fettsuge bollemusen Anonymkode: 4a33c...274 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du ikke bare vokse det istedenfor? Anonymkode: 2f159...65f Ikke vokse, men la det vokse og bruke bomullsbokser. Anonymkode: c925c...9ad 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har prøvd men samme kjipe resultat. Har vurdert i mange år å gå til en profesjonell å få det voksa, men tenker det er kjempe flaut. Er veldig sjenert og det virker så pinlig og merkelig at noen skal vokse meg nedentil🥵 Anonymkode: fb4a3...e35 Eg har gått i mange år til voksing og finner det ikke noe flaut, bare dei har en dusje der så eg føler meg rein når dei holder på der nede. du må g til en salong som bruker hardvoks eller sugering hvis du vil prøve. Det må ikke være sånne striper. etter å ha vert med noen damer og chattet med mange. Så er tydeligvis 🐭det som flesteparten av dere er minst fornøyd med. Dere syntes dei er mindre pene eller enda verre. Så du er ikke alene om det. Men eg har faktisk ikke sett en mus som eg ikke tenner på. Eg syntes dei er fine. Sexy, kjekke å leke med. Fantastiske å spise på. Nei ta de med ro, du har en flott🐭. Men hvis den kommer i klem så ta en tur til gynekolog å se hva han anbefaler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Ikke sikkert det hjelper deg, men jeg holder seboreisk eksem under kontroll i øyenbryn. Så lenge jeg smører med kokosolje, castor oil eller hjemmelaget "whipped tallow balm", så har jeg ikke noen problemer. I alle fall kokosolje og castor oil er antimikrobielle. Tror også at talg er det, men jeg er usikker på om jeg har lest noe om det. I tillegg gjør det huden myk. Jeg har et par ganger fått hudsopp, da har kokosolje tatt det raskt og smertefritt. Bare i tilfelle du har lyst å prøve. Anonymkode: 5beb5...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når jeg sluttet å barbere meg så forsvant alle mine plager som dugg for solen. Vil anbefale deg å prøve det. Huden kan bli ødelagt av barbering. Anonymkode: e8d04...ef4 Har alltid hatt slik sensitiv hud i det området selv, men sluttet i stor grad å barbere meg etter jeg ble mamma (da gadd jeg ikke det styret bare for å ende opp med masse sår hud og røde utslett for å si det sånn), men når jeg "må" ta bikinilinjen innimellom er det dessverre det samme fortsatt. Så her er det nok HUDEN som er sånn, og ikke fordi jeg barberer for mye. Har akseptert det for lengst, og er glad for bikini-boxere Skulle ønske det var annerledes, men så er det jo ikke det. Har venninner som uten problem tar brasiliansk med jevne mellomrom og ser fullstendig strøkne ut og aldri har hatt en nupp. Jeg prøvde voksing av bikinilinje én gang, dere kan jo tenke dere hvordan det gikk... aldri aldri aldri mer. Var vel da jeg innså at det ikke var min feil. Og at jeg måtte akseptere å ha slik hud. Resten av problemet har jeg ikke så mange råd for. Men jeg vil tenke at det bare finnes to reelle muligheter, det ene er kosmetisk kirurgi, og den andre er å akseptere seg selv. Og tilpasse bukser osv så det ikke ser rart ut. Kjipt ja. Men noen ting i livet er kjipt, og så man man allikevel legge det bak seg. Kroppen får man ikke gjort så mye med alltid, uten å legge seg under kniven. Samtidig kan det jo faktisk hende at akkurat dette problemet faktisk kan løses med kirurgi, og rett og slett fjerne overflødig. Garanter VONDT, garantert DYRT. Men klarer man ikke akseptere den man er er det kanskje verdt å vurdere. Kanskje prisen for å fikse det gjør det enklere å faktisk akseptere det også. Når man står reelt foran en annen mulighet. Anonymkode: 065a9...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Ingen vits å være sjenert ovenfor de som vokser underliv. De har sett underliv i alle varianter og de fleste av de tenker ikke over det. Det er kjapt gjort og jeg mener 10-12 minutters ubehag hver 3-5 uke er verd å føle seg dritt 24/7 🤷🏻♀️ Anonymkode: d626d...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har ikke barbert der nede på 10 år... Trimmer bikinilinjen.. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Glemte å si det at jeg sliter med seboreisk eksem så jeg har prøvd flere ganger men da begynner det å klø av det åsså. Men skal sies at jeg har vært singel når jeg har prøvd på det. De fleste menn misliker mye hår der nede. Har åsså prøvd å klippe hårene kortere men blir like mye kløe etc. Er du i et forhold om jeg kan spørre!? og hvor gammel er du? Hvordan tar typen din det at du lar hårene gro..ikke at det er hans kropp ,men mange føler jo på sånne ting i et forhold og lurer på hva partner syntes. Å hva gjør du med bikini linja ? Ikke meningen å ta avhør her😑🤭 Anonymkode: fb4a3...e35 De fleste menn misliker faktisk ikke hår der nede... Her er fire menn intervjuet, som er ganske samstemte på at det har liten betydning https://www.cosmopolitan.com/sex-love/news/a52023/male-opinions-about-pubic-hair/ Her er en annen artikkel https://www.theguardian.com/wellness/article/2024/jun/05/pubic-hair-grooming Sitat While 65% of women report worrying about whether new male partners will judge their pubic-hair style, only 16% say a partner has ever asked them to change the way they groom their pubic hair. In fact, of the men polled, 50% say they have no preference whatsoever when it comes to pubic or bum hair – their partner could have all of it, none of it, some of it, whatever. Denne tenker jeg viser noe svært viktig, at det er vi kvinner som bryr oss mest, som bekymrer oss og overtenker dette... Jeg trimmer kun bikinilinjen, og har flere ganger fått positive kommentarer for det fra ONS. Kommentarer som at det er sexy at jeg har hår der nede. Typen min nå ligger ofte å pjusker i håret mitt der nede etter sex. Anonymkode: 3fbf5...352 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke barbert der nede på 10 år... Trimmer bikinilinjen.. De fleste menn misliker faktisk ikke hår der nede... Her er fire menn intervjuet, som er ganske samstemte på at det har liten betydning https://www.cosmopolitan.com/sex-love/news/a52023/male-opinions-about-pubic-hair/ Her er en annen artikkel https://www.theguardian.com/wellness/article/2024/jun/05/pubic-hair-grooming Denne tenker jeg viser noe svært viktig, at det er vi kvinner som bryr oss mest, som bekymrer oss og overtenker dette... Jeg trimmer kun bikinilinjen, og har flere ganger fått positive kommentarer for det fra ONS. Kommentarer som at det er sexy at jeg har hår der nede. Typen min nå ligger ofte å pjusker i håret mitt der nede etter sex. Anonymkode: 3fbf5...352 Voksne oppegående menn bryr seg ikke om man har hår nedentil. Mulig de snakker om at de foretrekker men når alt kommer til alt så bryr de seg ikke når man først har fått av seg buksa. Jeg forstår at det er leit å ikke være fornøyd med eget underliv, men å påføre seg selv skam fordi man tenker at menn helst vil ha noen som er glattbarbert er noe man må bare legge fra seg. Hadde en mann nektet å ha sex med meg eller kommentert at jeg ikke var glattbarbert så er ikke det en mann som er verdt min tid. Håper du finner ut av det, er ikke ok å føle seg dårlig pga noe man ikke kan noe for med kroppen sin. Anonymkode: bd5cc...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Glemte å si det at jeg sliter med seboreisk eksem så jeg har prøvd flere ganger men da begynner det å klø av det åsså. Men skal sies at jeg har vært singel når jeg har prøvd på det. De fleste menn misliker mye hår der nede. Har åsså prøvd å klippe hårene kortere men blir like mye kløe etc. Er du i et forhold om jeg kan spørre!? og hvor gammel er du? Hvordan tar typen din det at du lar hårene gro..ikke at det er hans kropp ,men mange føler jo på sånne ting i et forhold og lurer på hva partner syntes. Å hva gjør du med bikini linja ? Ikke meningen å ta avhør her😑🤭 Anonymkode: fb4a3...e35 Når jeg var i et forhold så barberte jeg meg. Han likte ikke hår. Jeg tenker at om han liker meg, så liker han meg som jeg er. Er noen menn som synes damer med busk er sexy. Synes det er mer behagelig med hår. Det er jo fryktelig vondt og sårt med den kløen. Da har man jo ikke glede av seg selv engang. Syns det er pirrende å leke med hårene underveis mens jeg onanerer. Det gjør meg kåtere enn tidligere. Bikinilinja barberer jeg vekk om jeg skal bade offentlig. Ikke ellers. K 41 Anonymkode: e8d04...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Litt av en overskrift 🤣 men det er UTROLIG trist å ha det sånnt her! Ikke bare at jeg ikke tåler barbering men tåler INGENTING! Ikke kremer eller oljer heller !!! 😢 Er nå 35 år ,og problemet har vedvart fra jeg var 15. Er mentalt utslitt. Har i tilegg bollemus så føler meg jævli i bikini. Skal jeg bli utført oralsex på så må jeg holde oppe huden (venusberget) fordi det går over fra en søt bollemus til en stygg bolle hvor det er altfor mye hud! Er normal vektig så syntes ikke dette passer ilag heller. Blir for petit i tilegg og føler det hadde sett penere ut på en større dame. Har åsså en form som gjør at den ikke går i en slags V form men mere firkanta? Eller altså dette ble dårlig forklart (ikke firkanta) men greia er at det ikke er plass til hele musa i trusa ( rimer gjør det åsså😆) alltid havner en del av huden i klem i trange bukser blant annet og i alle typer truser. Huden har blitt kjempe skada (overdriver ikke) fordi jeg rett og slett har hatt så mange ‘’utbrudd’’ med nupper og eksem og kløe der at pågrunn av mye kløing og det som følger med så har huden blitt arrete. Jeg har så negative følelser rundt mitt eget underliv at jeg nyter ikke er normalt sexliv heller. Har igrunn hatt det helt jævli i 15 år nå og kjenner at jeg snart går i kloster. barberer meg riktig vil jeg tro. Prøvd alle type høvler og da både dem for menn og kvinner samt engangs høvler og andre. Prøvd kortison salve en del å. Testa ut oljer. Talkum når det blir for fuktig i varmen, og bruker bomulls undertøy + prøver å unngå helt trange bukser. Sterilt er jo slag ordet oppi alt. Skifta ut til apoteket sine produkter uten parfyme og jaa? Hva mer liksom? En annen ting jeg ikke skjønner er at alle sier at hårene på bikinilinje ikke vokser lenger og lenger ut , men virkelig? Mine hår gror lengre og lengre utover mot lårene? Og det hjelper jo lite når alt er som det er. Noen andre som har helt avsky til sitt eget underliv? Noen som har tips / erfaringer ? Uansett…del gjerne 😁 Anonymkode: fb4a3...e35 Dette er skrevet på en måte så en kan lure på to ting, har du et helt forvrengt forhold til din egen kropp, eller har fantasien din løpt helt løps når du skrev? Synes du skal begynne med å la en lege vurdere underlivet ditt. Sannsynligvis får du beskjed om at du er helt normal i kroppen, og at problemet sitter i hodet. Anonymkode: b32eb...34c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen vits å være sjenert ovenfor de som vokser underliv. De har sett underliv i alle varianter og de fleste av de tenker ikke over det. Det er kjapt gjort og jeg mener 10-12 minutters ubehag hver 3-5 uke er verd å føle seg dritt 24/7 🤷🏻♀️ Anonymkode: d626d...0f2 Ubehag!!?? Jeg vokser overleppen og det er så sinnsykt jævlig vondt. Tanken på å vokse musa får meg til å ville kravle ut av mitt gode skinn. I tillegg får jeg sår og det vil jeg definitivt ikke ha på der. Jeg barberer musa, men av en eller annen grunn får jeg ikke til å bli glatt. Det er korthåret da, og velstelt. Og ja, jeg har en massiv bollemus, og den virker 😄 Endret 11 timer siden av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er 42 år, og vet at mange på min alder har barbert seg siden ungdommen. Jeg synes det ble for mye ubehag med nupper etc, så det gjorde jeg noen få ganger, og så droppa jeg det. Har bare tatt bikinilinja de siste 15 år. Hatt ulike partnere, aldri vært et tema. Anonymkode: a8233...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Du får gå til en plastikkirurg for fettsuging av bolla og museløft (museløft= mini bukplastikk) laserbehandling av hårveksten løser barberingsproblemene. Problem solved Anonymkode: 8f62d...e62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Glemte å si det at jeg sliter med seboreisk eksem så jeg har prøvd flere ganger men da begynner det å klø av det åsså. Men skal sies at jeg har vært singel når jeg har prøvd på det. De fleste menn misliker mye hår der nede. Har åsså prøvd å klippe hårene kortere men blir like mye kløe etc. Er du i et forhold om jeg kan spørre!? og hvor gammel er du? Hvordan tar typen din det at du lar hårene gro..ikke at det er hans kropp ,men mange føler jo på sånne ting i et forhold og lurer på hva partner syntes. Å hva gjør du med bikini linja ? Ikke meningen å ta avhør her😑🤭 Anonymkode: fb4a3...e35 Du mener gutter? De fleste gutter misliker hår? For jeg kan garantere at ekte menn, ikke gjør det. Finn deg en mann istedenfor. Anonymkode: ff25f...ce2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå