Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og venninnene dro på byen, hvor jeg ble sjekket opp av flere på et utested jeg var på. En av de festet blikket på meg tidlig i løpet av kvelden og ventet med å sjekke meg opp. En annen kom bort for å komplimentere meg. Jeg avviste på en fin måte med å vise ringen og smile fint. 

Selv om jeg er lykkelig gift, så må jeg innrømme at jeg liker den type oppmerksomhet. Jeg blir smigret, og får liksom bekreftet at det er faktisk ikke bare er en mann i verden som syntes jeg er pen. Sier dere ifra til partneren hvis dere blir sjekket opp på byen, eller føler dere det ikke er verdt å nevne? 

Anonymkode: cfc32...09f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Min mann er litt sjalu, så jeg går ikke inn for å gjøre ham usikker. Jeg er ikke sjalu, så han kan si det til meg. 

Anonymkode: edac1...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg gjorde det før, men har sluttet å nevne det. Har en partner som er ekstremt sjalu og tidligere når jeg har fortalt om at noen prøvde seg på meg og at jeg avviste de så ble han allikevel sint og tydelig i dårlig humør lenge etterpå. Så nå bare lar jeg være å si noe om det. 

Anonymkode: fad99...043

• Liker 1
Skrevet

Pene historier. Takk kvinner. 

Skrevet

Vi kan godt dele dette med hverandre. Ikke fordi noen av oss har noen opplysningsplikt, men fordi ingen av oss er noe særlig sjalu og det er egentlig bare gøy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri ut, men mannen min gjør det innimellom med kompiser, og fra tid til annen kan han komme hjem og fortelle at det var noen som prøvde seg. Og så ler vi godt, for han er altfor satt og lat (og godt gift, liker jeg å tro) til å være interessert.

Nå høres det ut som dette skjer hele tiden, men det gjør det altså ikke. Men en gang eller to i året kanskje. 

Anonymkode: 61845...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, som regel ikke. Det er helt uinteressant. 

Anonymkode: 60541...92d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, forteller. 

Vi er veldig trygg på hverandre og ler av slikt.

Min samboer blir sjekket opp på jobb av kunder rett som det er 🙈 skikkelig flaut. Skilte damer som tilfeldigvis tar kontakt igjen og igjen, gjerne etter arbeidstid 😅

Anonymkode: e60f8...993

Skrevet

Ja, jeg ville gjort det om det hadde skjedd. 

Skrevet (endret)

Både jeg og mannen deler med hverandre når vi blir sjekket opp. Vi er trygge i vår relasjon, så det er helt uproblematisk. Vi kan begge fortelle om at det er fint med bekreftelsen på at man fortsatt "har det", selv om vi avviser, og vi begge liker å vite at andre ønsker vår "fangst" uten å få den. Hender jo også det er noen morsomme historier.

Vi er som regel ute sammen (og har til og med opplevd å bli sjekket opp sammen), men om vi ikke har barnevakt eller det er jobbarrangementer uten partnere, så drar vi ut alene.

Endret av MariaIsabel
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. For jeg vet at han blir usikker av det. 

Jeg er også gift. Jeg blir ikke smigret av oppmerksomhet av menn, særlig ikke av de på byen. Jeg vet jo hva de vil, og det har ikke noe med MEG å gjøre, men det jeg har mellom beina. 

Min mann vet godt at jeg blir irritert av oppmerksom fra menn. Han vet også at jeg ikke har behov for oppmerksomhet for å føle meg attraktiv. 

Jeg er en av de uheldige som har blitt plaget av menn fra jeg var 12 år og hele livet. Jeg er ikke pen, men jeg fyller nesten diagnosen borderline (utredet i helsevesenet). Min væremåte kan være tiltrekkende på en del menn. Desverre. 

Min mann vet hvor ugreit dette er for meg, så jeg holder det for meg sjøl. Han liker heller ikke at jeg blir så sint når det skjer. 

Jeg synes det er fint når han får kvinnelig oppmerksomhet. Men det er sjeldent. Det er mest menn som prøver seg. Han er en uvanlig pen mann. Det er morsomt, for han er hetro. 

Anonymkode: 44369...fc3

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en veldig sjalu partner tidligere så det holdt jeg for meg selv. 

Anonymkode: 50f7d...0fa

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg forteller ikke henne det. Det er litt kleint. Er det noe morsomt som skjer i tillegg så kanskje jeg forteller henne noe.

AnonymBruker
Skrevet

Kan spøke med det, og så spøker han tilbake om at kanskje må være med å passe på neste gang, eller at han tror jeg innbiller meg det. Men er ikke slik at jeg må si det, om det kun var en liten ting. 

Han finnes ikke sjalu, det hadde vært en dealbreaker for meg om jeg ikke kunne si slikt... 

Husker en gang jeg tok det opp seriøst. Mannen til ei venninne hadde prøvd seg. Da diskuterte vi hvorvidt jeg burde dele med henne eller ikke, og han var en veldig fin sparringspartner i en vanskelig situasjon. 

Anonymkode: 4050b...984

Skrevet

Vi forteller hverandre gjerne om sånne ting. Trodde det var vanlig 🙈 Jeg synes det er gøy å bli sjekket opp, men har også ring på fingeren. Jeg liker jo at menn fortsatt ser meg som attraktiv selv om jeg er gift og har fått barn. Han forteller også. Jeg blir ikke sjalu, blir heller slik at han på en måte blir enda litt mer hot i mine øyne. Har heller ikke opplevd at han blir sjalu, det virker som han også synes det er sexy at andre menn synes jeg er fin. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Anonymkode: cfc32...09f

AnonymBruker
Skrevet

Nja, tja. Er det en morsom historie, eller relevant i en eller annen sammenheng, så joda.

Men jeg blir sjekket opp hele tiden, overalt, alltid. Spesielt på byn. Jeg kan sitte som anonym på KG og si rett ut at jeg har skikkelig draget, men det er jo nesten litt kvalmt om jeg skal fortelle kjæresten om det hver eneste gang. Hei kjære, jeg er hjemme, gjett hvem som prøvde seg på meg i dag liksom. 

Ingen av oss er det minste sjalu, begge vet at den andre er attraktiv, begge unner den andre flørt og bekreftelse, og vi kjenner nok begge på en nesten barnslig form for stolthet når den andre blir lagt an på. Så det er absolutt et tema vi er åpne om, men nei, jeg sier ikke fra hver eneste gang.

Det blir som å rapportere om hver gang man bæsjer. Det er en vanlig del av hverdagen, og noen bæsjehistorier er gøy, men man trenger ikke si fra hver gang det skjer.

Anonymkode: 563a7...e94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, ser ikke poenget. 

Anonymkode: 646f9...48a

• Nyttig 2
Skrevet

Hæ?

Aldri falt meg inn å tenke på. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går du på utesteder når du er i er forhold? 

Anonymkode: 8341b...081

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...